Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 1 års Placido Domingo afkom
Forfatter: 
Dato:  28-07-2014 23:14

Hej!

 

Syntes lige jeg ville dele et billede af min 1 års hingsteplag Slæggerups Petacchi der er efter Placido Domingo og med Rosentanz som morfar

 

Så kan i da se hvordan et af Placido Domingo afkommene indtil videre har udviklet sig

 

Er super tilfreds med min plag indtil videre! Har aldrig prøvet en nemmere hingsteplag, som man kan alt med

 

Billede

 

Billede

Her er han så som føl

 

Kunne rigtig godt tænke mig at se hvordan jeres Placido Domingo afkom ser ud!

 

4
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  29-07-2014 10:07

Han ser da rigtig skøn ud - synes han har et skønt dejligt udtryk :)

ham ville jeg også være særdeles tilfreds med :)

 


mvh Tine

 

 

nu med hingsteføl efter Atterupgaards Seebach / BH Rosoff / Roots xx

0
0
Svar på denne tråd
 
 sikke en køn
Forfatter: 
Dato:  29-07-2014 10:23

Sikke en køn plag, det er tit de er grimme som 1 års men det er han

slet ikke, og sikke et skønt udtryk.

Var han til følskue som føl? og hvor høj er han, og hvordan er bevægelsen?

Er han meget cool for nye ting?

Har du et billed af moderen? og evt. video af din plag?


Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Petacchi
Forfatter: 
Dato:  29-07-2014 22:25

Tusind tak

 

Han var desværre ikke til følskue sidste år, da han var i en vokseperiode omkring følskuet, så han var noget stivbenet en overgang.

 

Højdemæssigt er jeg ret sikker på han er omkring 160 cm og måske et par centimeter over.

Han skridter meget stort og har gjort det lige fra føl af.

Han har været præget en del af vækst, så det har svinget meget i perioder med hans trav og galop, men jeg vil sige det sådan at jeg overhovedet ikke er bange for hans gangarter når han skal tilrides, hvilket jeg glæder mig utrolig meget til at skulle om 2 år :D Igår så jeg ham trave og det var med masser af elastik

 

Han er super cool over for nye ting og det har altid været! Han er meget tillidsfuld og et nussehoved :) Han kan tages ind alene, få spulet ben og blive striglet uden noget. Jeg har haft prøvet for sjovt og se hvad han sagde til at man lagde sig op over hans ryg og han er helt kold over for det :)

 

Jeg har desværre ikke noget video af ham lige pt, for den video jeg havde på telefonen har jeg desværre mistet, da telefonen for en måned siden desværre bogstavlig talt gik i sort :/

 

Jeg har tilgengæld et billede af moren Mia Rosa Byager som var til kåring sidste år. Hun er efter Rosentanz og med Ragazzo til morfar.

Jeg brugte Placido for at få et mere ædelt afkom, og det syntes jeg at jeg fik

 

Billede

 

Nedenunder har jeg et ridebillede af Mia Rosa fra for tre år siden, hvor hun stadig var ridehest

Billede

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider