|
|
| Plácido Domingo/Zardin Firfod |
|
|
Så blev det endelig min tur til at vise føl frem.  Zetten (A-Til-Z Firfod) nedkom præcis på terminsdagen. Det blev et fint hingsteføl. Folingen tog 10 min, så var da bare så heldig at få lov at overvære det. Første tur på folden 8 timer gammel. Meget træt følle. Hvis mor kan stå op og sove, så kan jeg da også.. Det var alt for denne gang. God aften til alle... 
Med venlig hilsen Mia F. Hvis du får ondt i øjnene af at drikke kaffe, så tag skeen op af koppen!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
Tillykke med den lille ny, han er godt nok smuk og lækker 
Venter føl efter BH Zack/ BH Soprano(sandro Hit)/Donnerhall.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tillykke.. |
|
|
Har ventet spændt på at se føl efter Placido og han ser da rigtig fin ud..
Nu med hjemmeside: www.farving.dk/lene den er stadig under opbygning og vil løbende blive udvidet og opdateret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Med det fine føl  Smuk hoppe
Beklager taste og stavefejl www.stenhedegard.dk Halmpiller sælges Nyt: horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje Ungheste sælges, 1, 2, 3 og 4 års drenge
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stort tillykke |
|
|
med det smukke lille føl. Selvom jeg er noget jaloux! Man kan ikke bare springe køen over - og min havde altså termin d. 21/4 - venter også Placido føl... ;)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke med |
|
|
Hej Tillykke med det fine føl, han ser stor ud. Håber du lægger billeder ind løbende, så vi kan følge udviklingen, jeg også godt tænke mig et føl efter ham Placido, så vil gerne høre hvad du selv syntes om føllet og hvordan den er med temperamentet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hingsteføl |
|
|
Tillykke med det store fine føl. Jeg er også spændt på hans afkom og jeg ser frem til flere billeder når han er foldet ud og udsovet. ;0) Hanne
www. holstebrohundepension.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
|
|
Dejligt når det går så let og man får lov at være med. Fint føl! vh Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Lækkert føl tillykke med ham:-)
Mvh Naja Nu med ifolet hoppe:-) Termin 2. juni 2013
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| følle.. |
|
|
Rigtig dejlig, smuk og fin følle! Glæder mig til at følge ham - er meget spændt på de dersens Placido-afkom - det er jo en skøn hingst!¨ Tillykke med ham!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
med en smuk dreng. Jeg glæder mig til at se ham mere udfoldet.
Mvh. Juliette Bedækning tilbydes i 2012 ved palominohingsten Shulay Gold Fever; EU-godkendt, kåret i PSA og kåret som DK's første og eneste sportsaraber-hingst.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Takker |
|
|
Tak for de søde kommentarer.  Jeg synes også selv, at han er skøn og bedårede. Jo, han er stor. Men Zetten avler generelt også store føl (samt et super temperament). (Det er første føl her hos mig, da jeg købte hende ifolet i sommers) Jeg glæder mig også til at se flere afkom efter Plácido. Det er jo spændende at se, hvad han giver fra sig. Her var målet i hvert fald at give lidt mere ædelhed, da damen trods sit eget udseende ikke giver det videre i samme grad. Og tror da godt, der kunne komme flere afkom efter Plácido her hos os... Så Iben, du må ud og be' din hoppe om at komme igang. 
Med venlig hilsen Mia F. Hvis du får ondt i øjnene af at drikke kaffe, så tag skeen op af koppen!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mere opera?! |
|
|
Tillykke! Han ser bestemt FIN ud! Også her spændt på hvad han skal hedde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke! |
|
|
Tillykke med det dejlige føl  Zetten har jo boet her i Bogense, så jeg har set nogle afkom efter hende- og de er fine 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Stort tillykke, han ser rigtig fin ud. Vis endelig nogle flere billeder når han er foldet helt ud 
Med Venlig Hilsen Rosita Vogue de la Vie hoppe 24/4-13 e. Herbstkönig,Voyage de la Vie hingst 19/4-12 e. AstonMartin, Virage de la Vie hingst 2/5-11 e.AstonMartin,Vainqueur de la Vie hingst 4/4-10 e.Prinz ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Navn.. |
|
|
Skal jeg følge traditionen fra hendes tidligere afkom; Sådan- efter Sonny Boy Det Nu - efter De Niro Er Det Her - efter Era Dancing Hit så burde føllet jo nok hedde: "På Dagen"  Min far foreslog, at når nu han var født 1. maj skulle han opkaldes efter Socildemokratiets grundlægger, Luis Pio. Så måske Pio? Meen valget falder nok på "Plan A" For at tilgodese begge forældres navne. Det navn har ligget klar længe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke med det flotte føl,håber at se nogle billeder når han folder sig lidt ud om nogle dage.... mvh Jeanette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tillykke, hvor er |
|
|
han fin. Og dejlig nem foling efter bogen. Min TAF hoppe havde termin igår med Placido D. Så spændende og se jeres afkom nu. Og mig.....jeg venter og venter på føl 
Tina Blixenkrone Hansen www.stutteri-blixenkrone.dk
SOMMERGRÆS UDLEJES HESTE / PONYER / PLAGE / FØLHOPPER Nu mor til Chanel. 21.08.2008 Stutteri Blixenkrone - avl af DV kvalitetsheste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så fiiin :-) |
|
|
Ihh en sød følle du der ha fået dig. Jeg har selv en hoppe efter Zardin firfod, som jeg påtænker at ifole med Placido domingo her i maj. Og med dit fine hingsteføl, så er beslutningen tættere på  Sådan en magen til vil jeg gerne ha næste år  Tillykke med ham.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|