Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hoppe skannet drægtig på 17 dag
Forfatter: 
Dato:  07-08-2012 19:02

Min hoppe blev skannet drægtig i onsdags på 17 dag men i går aftes på dag 22 havde hun lidt tør lysbrun snaks bag i (kun gangske lidt) hun skal skannes igen på dag 30 men er da lidt nervøs for at hun har absoberet.

vil i ringe efter dyrlæge nu eller vente. ved i hvad dette kan betyde og er der andre med drægtige hopper der har haft dette uden det havde betydning. eller set det før og ved hvad det kan betyde.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-08-2012 21:14

Ligesom kvinder, har nogen hopper ekstra udflåd under graviditeten.. Chancen for at hun har reabsoberet er der selvfølgelig, men jeg ville ikke scanne nu, hvis den alligevel skal scannes på 30 dagen..

Hilsen Stine

Kun 7 % af alle tekstbeskeder forståes korrekt!..

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-08-2012 08:34

Jeg har faktisk netop i år været ude for, at dyrlægen scanner en hoppe drægtig på 16. dagen, og her var der ingen tvivl, der var et stort flot foster i lovmoderen.

En uge efter kommer der ligesom lidt blodigt udflåd fra hoppen, og man kontrolscanner - resultat, der er ikke længere noget foster tilstede. Så på den igen med ny ifoling her.

Mvh

Tina

Står din kommende avlshingst eller ridehest hos os............

www.linnerup-skovgaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider