Syntes lige jeg ville dele en skøn skøn nyhed med jer herinde - lidt pral er der jo også i det 
Sidste år solgt jeg min 4 års De Noir datter Kalhave's De Nora (med Andiamo tl morfar) - hun blev solgt via Katrinelund til en finsk rytter. Skal ærligt indrømme at jeg var ikke meget for at lade hende gå til Finland især fordi man jo også gerne vil følge sine afkom. Men efter et lille stykke tid kom der en ansøgning på facebook (med et meget mærkeligt navn) men syntes jeg havde set navnet før og så slog det mig pludselig - det var dælme hende der havde købt De Nora. Så har haft lidt skriveri med hende siden også igår sendte hun et skønt billede fra weekendens stævne - De var til start i Helsinki i kvalifikation til 5 års championatet. Her blev de sandelig nr. 2 med 76,4 % selvom de i foråret har været lidt forfulgt af uheld bl.a. er De Nora blevet stukket af en bi og fik en allergisk reaktion lige op til et stævne samtidig har hun haft en periode hvor hun var lidt stiv og stram - formodentlig pga. at hun var igang med at vokse lidt så der fik hun en lille pause.
I vinters var de desuden et par mdr. i træningslejr hos Holger Schmidt i Tyskland.
Må indrømme at jeg ikke har fortrudt at hun er solgt til Finland for er slet ikke i tvivl om at hun har det som blommen i et æg og den nye ejer er så glad for hende og siger at de matcher perfekt 
Kom gerne med jeres succeshistorier