Logo used for printing

HN afstemning
Kræver dit opstaldningsted, at din hest er udtaget fra konsum? (Forslag: Nomorehorses)

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

hingst 2013, nogle der tør komme med bud
Forfatter:  GLRosina ♥Primmer♥ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  30-07-2012 17:34

Jeg ønsker at sætte enten begge nedenstående hopper i fol til næste forår, eller kun den ene.

Jeg ønsker gerne input fra jer, udfra afstamning - de skal begge kåres inden ifoling så det vil selvfølgelig belyse svage/stærke sider. er der noget bestemt blod i ville gå efter?

Håber der kommer lidt bud.

Hvordan med valg af hingst der ikke er på DV´s hingsteliste?

stang 174

stang 168

0
0
Svar på denne tråd

Londontime
Forfatter:  Louise (Vega) (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  30-07-2012 21:46
kunne jeg godt anbefale på din Weltjunge hoppe. Har selv en Londontime/White Star, som er virkelig lækker i eksteriør, interiør og gangarter, hun avler super godt og er bare en fornøjelse hverdag.. Ulempen er at Londontime selv er ret stor, men derfor er det jo ikke et nej.
Nu har jeg jo ikke set din hoppe, men det ville være mit bud!

Vh Louise

Føl termin april 2013 e. Johnson/Royal Blend/Don Schufro sælges
0
0
Svar på denne tråd

dejligt med bud...
Dato:  30-07-2012 23:39

Tak for bud Louise, han ser spændene ud, og ham har jeg ikke haft kigget på så dejligt med input.

Må have taget nogle nye billeder af hende og prøve at ligge ind her, har kun kunne finde et gammelt et som ikke rigtig viser hende fra hun er ca 2 år.

Billede

0
0
Svar på denne tråd

Jeg prøvede
Forfatter:  Louise (Vega) (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  31-07-2012 10:50
at lure på din profil, men kunne ikke finde hende :-) det er lidt svært at se ud fra dit billede. Du kan se min Londontime på min præsentation- hun hedder Londonstyle G.
Londontime selv har haft en del føl, som er gået med i eliteauktion i Tyskland, det var der, jeg købte min.
Synes han er meget dejlig, og præger sine afkom med gang og eksterriør...
Vh Louise

Føl termin april 2013 e. Johnson/Royal Blend/Don Schufro sælges
0
0
Svar på denne tråd

Halvsøster
Forfatter:  Maria ♥Rosita♥ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  31-07-2012 19:34

Hej Birgitte

Kan se du har en halvsøster ( på morsiden ) til min afdøde Soya.. hendes far var Sorel.

Dejlig hoppe ser det ud til at være :)

Er hun kåret?

Med Fruerlundens Rosita

~ Min fantastiske basse, Pyrus Rævdal, forlod mig d. 17. November 2011 efter lang tids sygdomsforløb. RIP og tak for alt ~

Pyrus, Wolle og Soya altid i mit hjerte og savnet hver dag ...

0
0
Svar på denne tråd

wictoria....
Dato:  01-08-2012 08:14

Hej Maria

Ja, det er jo Wictoria, som jeg også selv syntes er en dejlig hoppe - jeg kan huske du engang satte et billede af hendes mor ind i en tråd jeg oprettede lige da jeg havde købt hende. Wictoria er nu 4 år og endnu ikke kåret, men håber på at vi når den sene eksteriørkåring i efteråret.

Har jo hørt om din dejlige Soya fra Lone, tror Wictoria minder om hende sindsmæssigt hvor hun er meget cool og rolig.

Jeg tror også det ved at være tid til en opdateringsbilledtråd, har ikke været så god til det det med billederne.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)

Eksisterende bruger:
Log ind

Ny personlig bruger:
Opret profil

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Pris og vilkår for annoncering

Mest populære sider

Logo