Hejsa,
min hoppe taber sig pt.
Godt nok bruger de også energi på at holde varmen (løsdrift), men hun har aldrig været til at slanke før hun blev sat i fol. Altid oldenborger-tyk, og aldrig den, der fryser.
Men på det foder, hun får nu, ville hun førhen have været fed. Det undrer mig lidt - tærer det virkelig SÅ meget? Nogle siger, det mest er for hyggens skyld, de dier til sidst.
Føllet diede en overgang ikke så meget, men efter jeg giver hende A38, dier hun længere tid. Hun går konsekvent hen og dier, hver gang hun har fået A38, ved ikke hvorfor. uanset hvor tit hun får det, det samme hver gang. Måske skulle jeg stoppe med det 
Føllet er 5 måneder. Da det er født sent på året, ville jeg vænne hende fra til foråret, så hun kunne begynde at afløse mælk med græs. (hun får dog fuld foder nu, vitaminer, lidt dangro junior og soyaskrå for resten. salt, roer, O grass).
Jeg ville være lidt ked af at fravænne nu, da hoppen så også skal flyttes.
Hvad med jeres hopper? Dier føllene stadig meget, kan I se det, hvis de i perioder dier mere?
Hvis de har fået lov at gå med føllene længe, begyndte føllet så selv at die mindre på et tidspunkt?
Lone