Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Crelido afkom :-)
Forfatter: 
Dato:  13-10-2009 12:02

Har du et afkom efter Crelido, så håber jeg du vil vise mig et billede af din hest og gerne fortælle lidt om hvilken hoppe du har brugt ham på.


Hvordan er de af sind; hvad har han givet videre til dit afkom ?


Håber nogen vil fortælle lidt




Mvh Janni


Ædelt og udtryksfuldt DV hingsteføl

til salg

0
0
Svar på denne tråd
 
 Afkom..
Forfatter: 
Dato:  13-10-2009 13:34


Jeg har en 4 års Crelido-Limaro-Astaire hoppe, hun ser sådan ud:











MVH Diana





0
0
Svar på denne tråd
 
 Crelido afkom
Forfatter: 
Dato:  13-10-2009 14:04

Jeg har en Crelido e. Akinos 1 års hoppeplag gående derhjemme, lavet på en RDH hoppe bedømt 8778 888 8. Skridten og galoppen er meget rummelig med god op-ad-bakke bevægelse i galoppen men det er hoppen dog også selv i besiddelse af. Traven er mere holsterne præget men stadig god. Hun er udstyret med et rigtig godt eksteriør og meget harmonisk sat sammen


Hun er meget nysgerrig af sind, tillidsfuld og kontaktsøgende men dog også indimellem lidt sin egen dame. Men absolut behagelig at omgåes og hverken bider eller sparker ud efter mennesker. Men hun kan godt have sin egen mening om tingene men generelt er hun meget lærenem og reagere ikke panisk på fremmede ting men opmærksomt og nysgerrig.


se flere billeder på præsentation




Derudover har min søster også en Crelido RDS hoppe. Hoppen er meget ridelig og stille og rolig af sind. Men også en smule ængstelig og knap så tillidsfuld som hoppeplagen. Ved dog ikke hvad hoppemateriale hun er lavet på udover RDH.

Hun ser ikke ud af noget særligt på folden men under rytter får hun en helt anden udstråling. Så hun tager sig klart bedst ud under rytter.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  13-10-2009 17:47

Jeg har haft to Crelido afkom..

Begge er solgt som føl, men i perioden de har været hos os har de begge været yderst omgængelig og nemme..


Søgaards Masterpiece født 27-03-2008


Søgaards Crelani født 4. April 2009


Begge er lavet på samme hoppe.

En pinto hoppe e. Hoelgaard´s Kontrast..


Anja
STALD SØGAARD
WWW.STALD-SOGAARD.DK


Kommende Dressurkomet sælges, hoppeføl e. Weltjunge/Ragazzo/Manstein.

Super lækker 5års pony hingst redet e. Baadegaardens Lucky.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Crelido dreng
Forfatter: 
Dato:  13-10-2009 19:53

Hej,


Ja, kan kun sige gode ting om crelido i hvad han giver videre i udseende og sind... Min er 1 år, een følsom, men meget tillidsfuld dreng og kunne ikke være mere tilfreds.

Han er lavet på min hoppe efter Leendert (ff:Quedam de revel)

Billede
Billede


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svarene
Forfatter: 
Dato:  14-10-2009 12:10

og billederne af jeres dejlige heste.

Jeg har altid godt kunnet lide Crelido - skøn hingst


Mvh Janni


Ædelt og udtryksfuldt DV hingsteføl

til salg

0
0
Svar på denne tråd
 
 khlkljl
Forfatter: 
Dato:  14-10-2009 12:15

jeg har hele tre stk.. du kan se dem på min præsentation :D




Carina og hestedyrene!

Sille, Ametyst, Credit, A´conto, Contrast og lille Touchdown



0
0
Svar på denne tråd
 
 Charmeur..
Forfatter: 
Dato:  14-10-2009 20:53

Ja, og så har han jo osgå lavet Charmeur, som netop har vundet 6 års championatet ved JBK... Check Ridehesten.com Super hingst sfter min mening. Min har i øvrigt det mest vidunderlige sind, utrolig nem i alle henseender.. Se længere oppe..



MVH Diana





0
0
Svar på denne tråd
 
 Siverholm`s Chevy
Forfatter: 
Dato:  14-10-2009 21:06

Har et super føl efter crelido fra i år på en bronce medalje hoppe efter Comeback II og optaget i springhesteprogrammet.

Han fik bla. 9 i gallop til følskue prøver og behalde ham og stille ham til forbesigtigelse 2011 spændende.

Han er meget selvstændig men er meget nem og arbejde med.

Glæder mig til og se hvad ham bliver til.....

I kan se ham på min profil under Siverholm`s Chevy


Hilsen Lea.

0
0
Svar på denne tråd
 
 The Great Gatsby
Forfatter: 
Dato:  18-10-2016 14:12
Jeg har også en super hest efter Crelido der er 8 år, og har et ædelt udtryk efter Crelido. Han viser enormt god springteknik og overskud. Han er nem på stald og har et godt hovedet.

Følg mig og The Great Gatsby udvikling på min hesteblog

0
0
Svar på denne tråd
 
 Crelido...
Forfatter: 
Dato:  05-03-2017 21:35

Jeg har et hoppeafkom, hun er dog blot fra sidste sommer.

Jeg havde egentlig bestemt en anden hingst, men den var i Sverige og springe da sæden skulle bruges, så manden tog et valg mens jeg var på arbejde

Jeg var egentlig ikke så glad, havde et indtryk af han var en lidt "kedelig" hingst.

Jeg fik det skønneste føl, som jeg er SÅ glad for, har i den grad ændret mening om herren!

Hoppen er DH efter A`Khan Z, en lidt varm og sensitiv hoppe.

Castanie, som bøllen hedder, er modig, smuk, tillidsfuld og super energisk med "her kommer jeg, jeg svæver- attitude"

Hun er den i årgangen, der var suverænt mest tillidsfuld og lettest at håndtere- og den, der har mest energi på marken. Og så er hun det gladeste føl. (hun sætter dog ubarmhjertigt hingsteføllene på plads)

Jeg har desværre ikke billede her.

Hun er ædel, men med masser af motor bagtil- og det er ikke fra mor....

Rigtig kønt hovede.

Da hun skulle chipmærkes, sprang hun en ret høj bokslåge fra stående - hun springer i øvrigt ved alle lejligheder, og let som en panter - dog aldrig hegnet, heldigvis


ROSE og de 2 RØDE MULER

1
0
Svar på denne tråd
 
 tumle tum
Forfatter: 
Dato:  16-03-2017 21:50

Jeg har selv overvejet Crelido på min varme sensitive hoppe, da jeg har hørt fra flere at han avler ret ridelige heste, selv på de lidt "hysteriske" damer.

 

Så det kunne godt være jeg bare skulle springe ud i det :)


Søges : Kieffer gladiator remme; max 300 kr,

 

Just because I don't care doesn't mean I don't understand.

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider