Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klassisk ridning

 Akademisk for begyndere
Forfatter: 
Dato:  01-05-2014 22:45

Hej.

Jeg er helt grøn indenfor akademisk, men jeg vil rigtig gerne igang med det. Kender I nogle bøger, der kan være en god introduktion til det? Har allerede lånt Bent Branderups bog 'Akademisk Ridekunt'.
Kom glad med forslag! Mvh. :-)


|Take the time it takes and it will take less time|

0
0
Svar på denne tråd
 
 Litteratur
Forfatter: 
Dato:  03-05-2014 16:07

www.dressageinharmony.dk/ index.php?option=com_c...;Itemid=54

 

Her er en liste over en del god litteratur


"The difference between the show-horse and the school-horse is that the show-horse remembers the exercise the school-horse understands the aid."
Bent Branderup

2
0
Svar på denne tråd
 
 Anja Beran
Forfatter: 
Dato:  04-06-2014 23:28

AnjaBeran.de hendes bøger er fantastiske :)


Lea Grove

Kommunikation er grundlaget for rytter og hest imellem

http://www.hesteinstituttet.dk

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 ben branderup video shop
Forfatter: 
Dato:  10-07-2014 11:15

Bent Branderups videoshop er super godt:-)

Maja caspersen har lavet en gratis e-book som osåer god.

god ide er a deltage i teorien på kurser rundt omkring, der får man rigtig meget med hjem.

og finde en underviser der kan hjælpe dig godt igang.

rigtig god fornøjelse :-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Enggården og videoer
Forfatter: 
Dato:  07-12-2014 23:40

Af alt materiale og kurser jeg har taget ka jeg anbefale:

 

bent branderups videoer

michelle enetimer på enggården på hendes heste. Lærer alt om dit sæde. Akademiskridekunst.dk

 

så er du super godt i gang.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Snus til akademisk for 50 kr., Fyn
Forfatter: 
Dato:  22-05-2015 08:50

Kære Mathilde.

Nu ved jeg ikke lige, hvor i landet du bor, men jeg organiserer Academic Art of Riding clinics med licenseret underviser ved Bent Branderup: Celina Harich (fra Tyskland, men taler godt engelsk, og forstår en del dansk).

Licenseret betyder, at hun er opdateret og godkendt til at undervise i hans navn :). Så du er her sikker på at få den nyeste undervisning efter Bent Branderup.

Næste gang hun kommer, er weekenden den 6. 7. juni 2015, stadig både rideplader og teoripladser hele weekenden.

 

Og hvis man er ny og gerne vil snuse lidt til akademisk, kan man komme lørdag eftermiddag for 50 kr,- og se lektioner :).

 

Så kan man både snuse til Celina som underviser og akademisk træning :).

 

Det kræver, at du tilmelder dig til mig og betaler på forhånd, så din plads er reserveret :) (begrænset antal, først til mølle). Jeg vil så forinden weekenden kontakte dig med praktisk info :).

 

Clinicen bliver afholdt i Aarup på Fyn :).

 

Kontakt mig gerne på 2258 9564, via Facebook: Wicki Jøhnk Lund, eller meld dig ind i min gruppe på Facebook, hvor jeg opslår clinic-datoer, priser, praktisk m. v., billeder fra clinics og happenings:

Academic Art of Riding, Danmark, Fyn

 

eller send en mail: Wix.lu@hotmail.com

 

Jeg organiserer årligt akademiske clinics med Celina, hvor jeg af og til arrangerer "snuse-arrangementer".

 

Celina underviser på alle niveauer, alle typer heste og ponyer, og både øvede og sprit-nye akademiske ryttere.

 

Skulle du blive bidt af Celinas undervisning, har hun elev under sig, som kan hjælpe dig, indtil Celina kommer til Danmark igen.

 

Bedste hilsner og håber at se dig :).

 

Wicki

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider