Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 hvad er det sjoveste dit kæledyr
Forfatter: 
Dato:  08-09-2011 11:58

som overskriften siger:


hvad er det sjoveste dit kæledyr nogensinde har fundet på af skøre påhit.


det kan være alt mellem himmel og jord og alle dyr lige meget hvilken.


jeg kan da begynde:


vi havde en kat,søster hed hun, den var noget af det sødste aldrig fik vi en klo.


men en dag hvor jeg passede hende, jeg var i bad, jeg er temmelig nærsynet, men lige pludselig ser jeg noget sort noget inde i badet, jeg bøjer mig ned ved gud det ikke var søster, hun var gået ind til mig i badet og der blev hun gennem hele mit bad.


eller dette:


det var en anden dag jeg passede hende, der kunne jeg ikke forstå hvorfor jeg ikke kunne finde søster, jeg ledte i stuen og hvor hun normalt kan lide at være, men lige så kigger jeg ud på det store badeværelse der er hun, hun hænger ud af vores vaskemaskine hun har prøvet at komme ind i den.


men det gik ikke så godtfor hende, hendes bagben hang uden for, men jeg fik lirked hende ud og hun fik en formaning om aldrig at gøre det igen, hun var for stor til at komme der ind. hun gjorte det aldrig mere.


det er mine oplevelser med de dyr der nogen gange gør ting der ikke lige giver mening for os, men er til stor glæde for os. eller vores latter muskler.


det er modtageren der bestemmer budskabet!
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-09-2011 19:47

ingen der ville.


syntes selv det var en sjov ide, åbenbart ikke.


ikke noget at gøre ved det


det er modtageren der bestemmer budskabet!
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-09-2011 19:54

glemte at skrive


at det er da okay.


silly me

glemmer nogle gange at skrive ting


det er modtageren der bestemmer budskabet!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tålmodighed
Forfatter: 
Dato:  08-09-2011 21:17

Tålmodighed er en dyd :-) Man kan ikke forvente folk reagerer på ens indlæg med det samme.


Hm, sjove historier - åh når man så lige skal huske nogen svigter huskeren helt og aldeles!


Men, vi har næsten lige fået en killing, og i starten der delte vi stuerne ud - vi har sådan to stuer med en skydedør i mellem, og i skydedøren satte vi så to hundebure.

- Så kunne hundene være på den ene side, og katten på den anden, og de kunne se/høre/lugte hinanden og langsomt vænne sig til hinanden, for i starten var katten ræd for hundene og hundene syntes katten så yderst "lækker" ud ;-)


Katten ville så blive modig, sætte sig ud på buret og daske til hundene som jo så sad på gulvet og hoppede nysgerrigt op af buret - DASK! :-P


Da han blev lidt modigere ville han så gemme sig under sofaen, og når hunde eller mennesker gik forbi, så kom der lige en pote ud fra sofaen og KLASK fik man et krads med på vejen!

- Lige før man kunne høre ham gnægge nede under sofaen.


De er heldigvis blevet venner - 4 hunde og missekatten, og her for lidt siden sad min kæreste i sofaen, med 3 hunde og katten lå i midten og puttede opad de dejlig bløde hunde.


Men de laver tit skøre ting, både hunde og katten :-P


Når hundene leger, så har vi en der kan løbe vildt stærkt - hun får lokket vores yngste hanhund med på noget leg, og så løber hun rundt i haven i stooore cirkler og der er bare knald på!

- Men AK, det kan Danny altså ikke følge med til jo! Hvad gør en klog hund så? Jo man snyder da hjørner for vildt! :-P Bare fordi Lucy er tosset nok til at løbe de der stooore cirkler, behøves man da ikke selv - man render da halvvejs over og forsøger at snuppe hende når hun kommer løbende forbi, - men ak hvad gør Lucy så? Hun springer da let og elegant henover Danny og det er nærmest HVER gang at han blir snotforvirret over hvad der lige skete dér :-D



Rollo
- Blir hesteejer igen...!



TELL-MANN;

West Highland White Terriers


ROLLOS;

Opdræt af marsvin


SVINENE;

Hyggeligt marsvineforum

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tosset kat
Forfatter: 
Dato:  08-09-2011 21:59

Hi hi gode historier .

Jeg er den heldige ejer af Gille. Det er en rød kat på 3 år og det er ikke småting han er blevet til grin med. Lille killing mente han var sååååå dygtig til at klatre i træer. Det var han da også i hvert fald op, ned nej tak, sad der i fem timer. Kæresten kom hjem og fældede træet med motorsaven . Lidt større var han kravlet i skuffen på natbordet,der glider let. Fik lukket skuffen med sig selv inden i. Der gik lidt tid før jeg fandt ham . Nå ja han fik lige lyst til andesteg, så han sprang i mosen efer en, som BARE svømmede væk, hold da op de skæld ud jeg fik, da han kom våd op igen.....skøre dyr. Elsker at bide vores anden kat i hale og bagben, men er den største kylling selv. Man kan føre lange samtaler med den og han kan sitte på kommando. Har naboen gæster er han også altid gæst, tænk hvis man gik glip af noget. Jeg kan blive ved...... men det vil jeg forskåne jer for.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-09-2011 22:00

Der må da være mange sjove oplevelser rundt omkring


Min kat Amalie gemmer sig ofte bag et gardin i den tro ingen kan se hende - men det er totalt tydeligt (lidt som strudsen med hovedet i jorden) . Den anden kat er nød til at gå der forbi for at komme ud fra toilettet, men som alle de hundredevis af andre gange ved han jo godt hvad der vil ske, så han kan sidde lææææænge og vente. Det samme gør Amalie. Lææææænge. Til sidst slipper drengens tålmodighed op, han tæller til 3 og drøner forbi alt hvad han kan - samtidigt med at Amalie attacker . Totalt tosset og totalt grinern hver gang



Med skovhestene Bellotino og Donatello og kattene Albert og Amalie

Bokse ledige i 8330

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-09-2011 23:41

Da vores gamle kat, bamse, var lille, syntes hun det var mega dejligt at sove oppe på ryglænet af sofaen. Hun glemte bare hvor hun var når hun skulle rulle sig om på ryggen


Bump ned i sofaen, og hvor kunne hun se fornærmet ud for det var da godt nok tarveligt det vi lige gjorde så hun faldt ned


Hun havde også en forkærlighed for elastikker (dem man bruger i køkkenet) og en gang imellem fik hun fat i en som vi ikke havde opdaget. Det resulterede jo i at l*rten sad fast i rumpen den ene gang, så hun kom drønende ind i stuen, satte sig på rumpen og hev sig fremad med forbenene. Det så bare så mega skægt ud så min søster og jeg begyndte at grine. Stakkels bamse gik derfra rimelig flov


Den næste halve time hun kom ind i stuen kom vi til at grine og hun skyndte sig ud igen


Stakkels misser


Belinda


" selv den længste rejse starter med et skridt"

Dalai Lama



Hav en hyggelig aften med veninderne, book et partylite homeparty. Skriv for mere info ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 min papegøje
Forfatter: 
Dato:  09-09-2011 15:46

Molly kan sige mange forskellige, sjove ting...men det sjoveste er altså når man sidder og spise og hun går stille og roligt hen mod en og med den mest kælne stemme siger "Vil du smaaaage?"


Jeg griner også altid når vi er færdige med at spise og Molly så siger "Tak for maaaaaad" eller når jeg kommer ind fra stalden og Molly høfligt spørger "Skal du i bad nu?"

Ja, det er en meget høflig papegøje jeg har



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-09-2011 17:08

rollo: ja tålmodighed er en dyd det er nogle sjove ting dine dyr har lavet.


allesammen tak fordi i svarede på min tråd, jeg måtte forklare mig til min så meget lo jeg.


det er modtageren der bestemmer budskabet!
0
0
Svar på denne tråd
 
 pelle fluefanger
Forfatter: 
Dato:  09-09-2011 17:56

min ene kat pelle, er pisse sjov når han fanger fluer..han sætter sig og åbner munden og siger sjove lyde og klikker med tænderne..lige indtil han attacker fluen, og som regel fanger den.

første gang han gjorde det, sad han og kiggede op på væggen og sagde de sjoveste lyde og klikkede med tænderne, og jeg tænkte hvad pokker laver den....fik så set fluen..og bang så fangede han den. han kan drøne rundt i hele huset efter fluer, og siger den der lyd og klikker tænder lige til han fanger dem..haha..det ser og lyder skide sjovt...

0
0
Svar på denne tråd
 
 maybebaby
Forfatter: 
Dato:  09-09-2011 19:16

det gjorte vores kat også, bare med fugle, hun fik aldrig fat i nogen, men hun kunne ikke stå for det hvis de satte sig uden for vinduet, og det gjorte skaderne tit bare for at drille hende.


men hun er en gang blevet hakket af en skade så dem havde hun set sig særlig ondt på.


men der var en gang hun ikke kunne se en flue så gik den vilde jagt gennem stuen, men vi måtte altid klaske den, hun fik den ikke, det var bare for at hun ikke raseret hele vores stue


katte er nogle sjove nogle, de har idèr


det er modtageren der bestemmer budskabet!
0
0
Svar på denne tråd
 
 øøøhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  09-09-2011 19:28

min hund pipi hun elsker køre scooter

hun sidder foran når vi køre

og hun er en amstaff


så ikk helt lille have siddene

min anden hund oskar han kan step danse

han fpr tit pog ofte nogle enormt sjove flip så sak han steppe

han løfter poterne og nærmes prikker neglene ned i stue gulvet og stepper rundt

jovv lyder ondsvagt men ska ses


og jeg kunne fortælle flere sjove ting men gider ikk skrive mere


min skønne holstener kyrre

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-09-2011 20:18

Når jeg går i bad, kradser min ene kat, Evita, på døren for at komme ind - når hun så er kommet ind miaver hun lige indtil jeg slukker bruseren og trækker forhænget fra. Så stiller hun sig foran mig og bliver "badet" med mine våde hænder - det er helt klart bedst hvis hun slikker vanddråberne af mit ben samtidig........


Støt de danske soldater!

0
0
Svar på denne tråd
 
 smiler....
Forfatter: 
Dato:  09-09-2011 20:52

KUNNE VÆRE SJOVT AT SE NOGLE VIDEOER AF DE SJOVE DYR..HIHI..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sjove dyr..
Forfatter: 
Dato:  09-09-2011 21:27

Min far har overtaget en gammel sær hankat, Regnar hedder han. Han gider IKKE kæle, og du skal IKKE tro du betyder noget for ham, what so ever..


Han kom ofte ind i stuen, sætte sig demonstrativt på gulvet og stirrede intenst op på min far, indtil han rejste sig, gik ud og gav katten noget mad. Så gik der max. 2 min, så kom Regnar listende ind i stuen, sætte kloen direkte i min fars fod og spænede ud igen.

Vi havde en teori om at det var fordi han ikke brød sig om maden..


En sen aften, gik jeg nedenunder for at få noget at drikke. Hele huset var mørktlagt, fordi alle var gået i seng. Jeg lister stille ud i køkkenet og pludselig mærker jeg de her spidse klør i min fod, jeg bliver så forskrækket at min refleks simpelthen er at sparke. Hører så stakkels Regnar flyve 1-2 meter hen af gulvet, tænder lyset og der midt på stue gulvet sidder en snot fornærmet Regnar og skuler meget vredt på mig.. Vi er aldrig blevet venner! Han hader mig den dag i dag.


Jeg havde også engang en kanin. Ham døbte jeg Napoleon Bonaparte, efter en franske kejser naturligvis. Og jeg kan garantere for at han levede op til sit navn! Vi havde ham på altanen. Og når min mor så skulle hænge vasketøj op, så angreb Napoleon hende. Jeg var færdig af grin! Hun skreg og Napoleon hæng nærmest fast i hendes bukseben. Han var faktisk slagte kanin, men han endte med at blive avls han. Så jeg var lidt stolt! Han lever i den grad op til sit navn.



I am nobody - nobody is perfect - therefore, I must be perfect!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Linda og Fætter Kasper.
Forfatter: 
Dato:  09-09-2011 22:10

Hov, jeg glemte helt vores nymfe parakit. Han hedder Linda.

(Jaja.. Vi fandt først ud af senere at Linda var en herre)

Han stod på et tidspunkt ved siden af vores marsvin, Fætter Kasper. Og Fætter Kasper siger jo den der lyd, som marsvin nu siger.


Det lærte Linda så også - så når Fætter Kasper snakkede, så snakkede Linda med. Som et marsvin!



I am nobody - nobody is perfect - therefore, I must be perfect!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider