Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 Hvad gør I i denne sommer varme fo
Forfatter: 
Dato:  08-06-2016 11:47

Hej alle.

Jeg sad forleden og tog mig selv i at brokke mig over det varme vejr, som er typisk os danskere

Men da jeg kiggede på min hund, fik jeg hurtigt dårlig samvittighed, da den lå og pustede og stønnede af det varme vejr.

Da jeg slog problemet op på nettet, faldt jeg over de her "kølemadrasser", som jeg synes var forsøget værd. Men jeg vil gerne lige høre om det er noget, som I har haft succes med?

Og hvad gør I andre for at køle jeres dyr (primært hund) ned? Jeg har også sprøjtet med vand på ham, men det kan han godt nok ikke lide

Og selvfølgelig holder vi os i skyggen, men det kunne jo være I havde en smart måde, som jeg ikke lige havde tænkt over?

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  09-06-2016 21:32

Gør et håndklæde vådt og pak hunden ind i det. Køledækkener virker da, men et vådt håndklæde er ligeså godt og koster gratis.

 

Derudover laver jeg kæmpestore isterninger med godbidder eller vådkost. Det køler godt og de kan stå i flere timer og hygge sig med sådan en.


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

1
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  15-06-2016 21:12

Vi klipper vores meget langhåret Aussie under maven, sådan en god bred stribe, således at når han ligger køler det dejligt, det hjælper i hvertfald lidt selvom det er svært at gøre så meget i den varme vi lige har haft. Og ellers så er alt aktivitet udskudt til om aftenen og hvis vi laver noget om dagen så er det ud og bade :)


Venlig Hilsen Leandra :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaøhm
Forfatter: 
Dato:  19-06-2016 23:13

Jeg kan godt mærke jeg ikke er så meget viking som mange andre danskere 25 grader - så blev det endelig varmt nok til at undvære jakken og gå i t-shirt.

 

Jeg sørger for min hund har adgang til både sol og skygge, hvor hun ligger og daser i begge dele alt efter humør. Hun er ikke ligeså energisk i varme, men det er jeg heller ikke selv. Hun trækker vejret med åben mund og jeg sveder lidt. Vi overlever begge to :-P

 


PAAtvaers

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider