Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 Halsbånd med vibrator
Forfatter: 
Dato:  30-11-2015 10:50

Min halvgamle cocker er desværre snart total døv. Hun er super velfungerende, så på den måde er der ingen problemer.

 

Jeg savner dog at kunne lade hende løbe løs. Hun kan i omegnen af 100 forskellige triks (både verbale og med håndtegn) og har været til DM i lydighed, men hvis hun ikke kan se mig, har jeg svært ved at kalde hende til mig nu. Jeg kan indkalde de andre og så følger hun altid med hvis hun ser det, men jeg synes det er uholdbart - jeg vil kunne kalde ind i alle situationer.

 

Min mand spurgte om ikke man kunne få et halsbånd med vibrator, så jeg på den måde kan indlære et indkald uden lyd. Jeg ved at der er vibrator i mange stødhalsbånd, men sådan et ønsker jeg ikke af forskellige årsager. Ikke mindst er jeg bange for at trykke forkert og give hende stød og så er de også rigeligt store.

 

Nogen ideer? Mon man kan spænde en gammel Nokia på hende


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 Brug en dildo!
Forfatter: 
Dato:  30-11-2015 12:05
Spøg til side.

Jeg synes det er en rigtig god ide med en vibrator i halsbåndet.

Prøv at lave en Google søgning.
Men det har du sikkert allerede gjort uden at finde noget hunde udstyr.

Jeg kunne forestille mig at produktudviklingere i voksen legetøj branchen har lavet små, diskrete vibratorer målrettet at de kan styres af en makker og slås til og fra.

??
Døve mennesker bruger vibratorer i stedet for dørklokke mv. Døvesamfundet har måske også en god opfindelse.

Søg!
1
0
Svar på denne tråd
 
 zooplus
Forfatter: 
Dato:  30-11-2015 15:26

zooplus har et halsbånd med fjernbetjening og flere funktioner, lyd, lys og vibration(men ideen med at kigge mod voksenlegetøj er faktisk heller ikke skidt. Måske kan man bikse en billigere løsning sammen selv):

 

www.zooplus.dk/shop/hund/ hundesnor_hundehalsbaand/ opdragelseshalsbaand/spray/ 347314#more

 


************

the open heart never expects a response to be in a certain way

The open heart just accepts what is

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  30-11-2015 16:35

Voksenlegetøj siger i? Så skal jeg vist have fundet en anden computer. Tænker ikke min it-afdeling bryder sig om søgninger i den kategori

 

Super med halsbåndet - det kan jo faktisk det jeg skal bruge, men er i tvivl om det er for stort. Har du nogen erfaringer med det?


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

2
0
Svar på denne tråd
 
 For stort
Forfatter: 
Dato:  30-11-2015 17:31
Nej. Ingen erfaringer desværre. Havde bare set at de havde den slags halsbånd.

************

the open heart never expects a response to be in a certain way

The open heart just accepts what is

0
0
Svar på denne tråd
 
 finmdes
Forfatter: 
Dato:  01-12-2015 13:26

Der findes mange på ebay - forskellige størrelser og udgaver:

 

www.ebay.com.au/sch/ i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=anti+ bark+dog+collar&_sop=15

 


Venlig hilsen Christina


Små fødder sætter dybe fodspor...

 

Alt muligt sælges, børnetøj 0-6 år, legetøj, hjemmelavede ting osv.

*Klik klik*

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  01-12-2015 20:10

Tak for linket det vil jeg kigge nærmere på. Kan dog godt være bekymret for om det er noget Kina skrammel


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 halsbånd
Forfatter: 
Dato:  09-12-2015 09:08

Jeg har et halsbånd i den stil, på den "store" hund på 6-7 kg passer den godt til, men på den lille hund på 3-4 kg er den for stor.

 


Hilsen Helle

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-12-2015 12:28

Kodeordet er træningshalsbånd. Det googlede jeg da jeg gerne ville ha et. Jeg fandt et sted her i DK, hvor de havde forskellige slags/forskellige prisklasser. Det blev hurtig levereret og virker upåklageligt.

 

www.alabazar.dk/shop_dk/home-and- leisure/pets/training-collars/


Sælges:

2 års vallak e. BH Zack

1 års hoppe e. BH Zatchmo

 

Mor er bl.a helsøster til A-hest i dressur

 

se præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  09-12-2015 16:27

Tusind tak der er da i hvert nogle stykker til en fin pris.


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg synes, at
Forfatter: 
Dato:  10-12-2015 10:33

det lyder som en superidé med vibrationshalsbånd til TS' døve hund

 

Men jeg undrer mig godt nok over, at de under det sidste link gerne må sælge stødhalsbånd i DK, så længe de er modificerede - og det er noget, som butikken selv gør - og møtrikkerne kan ændres tilbage til at være spændingsførende igen åbenbart..?! Vildt, at det er lovligt at sælge dem sådan. Man skulle da tro, at den type halsbånd så bare var forbudt, puktum færdig.

 


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  10-12-2015 10:52

Ja det er utroligt, men sikkert en nem måde for forhandlerne at omgås reglerne. Kender nu ingen i DK der bruger stødhalsbånd, så jeg tror ikke problemet er så stort.


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider