Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 marsvine bur
Forfatter: 
Dato:  31-01-2015 18:20

Har endelig fået overtalt min mor til at skulle have marvinene ind ude fra stalden af, men hun siger hun vil flytte dem der ud igen, fordi jeg har 3 marsvin i 3 bure. 1 HAN og 2 HUNNER. så ville høre om i havde nogle ideer til at lave 1 bur som delles op i 3 rum helst ikke for store

 

TAK PÅ FORHÅND


Elsker alle mine kære dyr,uanset hvad. Vil gøre alt for dem.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-01-2015 18:50

Marsvin skal leve i min. 10 grader og ingen træk. Så det er vist på høje tid de kommer ind.

Hvorfor vil du dele buret op i 3? de skal gå sammen. De to hunner sammen, og så giv hannen en unge som ven.


Hilsen Anne

3
0
Svar på denne tråd
 
 marsvine bur
Forfatter: 
Dato:  31-01-2015 18:59

de 2 HUNNER kan ikke enes har prøvet at stille dem over i et større bur, men det hjalp ikke. den ene hun er en unge og den anden er en voksen. Vis du har en ide til hvordan jeg kan få dem til at enes vil det gøre mig meget glad


Elsker alle mine kære dyr,uanset hvad. Vil gøre alt for dem.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-01-2015 19:32

Hvordan enes de ikke? slås de og laver sår på hinanden? :)


Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum...
Forfatter: 
Dato:  31-01-2015 21:52

min søster har haft rigtig mange marsvin og når hun satte nye sammen "neutraliseret" hun deres lugt så de lugte ens med lidt parfume og hun havde aldrig problemer med at sætte hendes sammen om de bare var 2 eller 10 hun sat sammen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 marsvine bur
Forfatter: 
Dato:  01-02-2015 18:26

Tak Bum bum...

vil jeg prøve, og skal nok finde en unge til mit han marsvin.

Tak for hjælpen


Elsker alle mine kære dyr,uanset hvad. Vil gøre alt for dem.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Marsvin
Forfatter: 
Dato:  01-02-2015 20:50

http://www.marsvineinfo.dk

 

Der står en hel masse klogt ;-)

 

Men ja, minimum 10 grader til marsvin - og det er svært at holde i en stald pt.

 

Derudover, så minimum 100x50cm til 1-2 marsvin, men gerne større.

 

Så ville tænke i højden, - da jeg havde mange marsvin havde jeg paxskabe fra IKEA, modificeret om til grisene.

- Nogle gange med PAX-skuffer, hvilket er superpraktisk. Men nogle blev også bygget om så hylderne fik linolium på og så stykker med plexiglas foran som kant, så kunne man se ind og følge med grisene.

 

Så ved at bygge et skab om, kan man pludselig få plads til flere marsvin i ét skab ;-) Selvom skab lyder så lukket, behøves det jo ikke at være dét :-)

 

Mine kaniner bor også i "etager" og er man fingersnild og bygger selv, kan man få det den rette størrelse.


Rollo

 

Rollo's Dyr

Hjemmeside | Facebook

West Highland White Terriers

Dværgvædder kaniner i Satin og Rex

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider