Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

 myt køkken-mærke?
Forfatter: 
Dato:  20-08-2014 21:28

Hej.

Er der nogen af jer renoverings folk der har erfaring med ikea køkkener? Jeg har tidligere haft et dyrt og fancy køkken som jeg ikke var ubetinget tilfreds med. Det er dog flere år siden! Tænker om jeg denne gang skal vælge et billigere ikea køkken (i et andet hus) og så kan jeg med god samvittighed skifte det ud om 10 år eller når det bliver træt!

Kom gerne med gode og mindre gode erfaringer... også gerne hvis du valgte et andet køkken og hvorfor?


En gang PRE - altid PRE

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikea....
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 01:55

Thjaaa, jeg er jo nok lidt farvet af at min far (tømer) forhandler køkkener - og har haft en del forskellige mærker inde igennem de sidste 35 år...

 

Men - jeg har ALDRIG hørt ham bande så meget som da han skulle sætte mit køkken op! Han havde på en auktion fundet nogle skabskasser fra bl.a. Ikea som kunne passe til mit køkken, hvorpå der så skulle sættes låger fra et andet mærke på... Normalt er dette ikke et problem da alt er standard - UNDTAGEN HOS IKEA

 

Det gav også udfordringer fordi gængse bordplader ikke passer til - SUK...

 

Så jo, IKEA køkkener er flotte, fine og helt sikkert ok til prisen - men skal man friske dem op efter nogle år, så har man bøvlet...

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum..
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 10:12

Jeg har ikea køkken og min far og jeg satte de selv op uden problemer, og ingen af os er alså tømrer. Det gik nemt og hurtigt med at samle og sætte det op, bordpladen købte vi dog ikke i ikea men i bauhaus og fik skåret til i de længder vi skulle bruge og gik lige hjem og lagde dem på uden problemer.

 

Mit er 4 år gammel nu og stadig pænt og hængsler os holder godt.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-08-2014 11:20

Har ikke selv IKEA køkken, men har læst en anmeldelse af billig-køkkener hvor IKEAs vandt stort.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 samme tanke
Forfatter: 
Dato:  25-08-2014 13:12

Jeg har samme tanker som dig. Man kan købe fine, dyre køkkener, men man vil så også kvie sig ved at skifte dem ud engang, netop fordi de har været så dyre.

Jeg ville ikke være det mindste bekymret over at købe Ikea, og de har meget ofte nogle rigtig gode løsninger, synes jeg

0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er
Forfatter: 
Dato:  25-08-2014 17:28

25 års garanti på et IKEA køkken og kvaliteten fejler altså intet.

 

Jeg har hørt fra folk som sætter køkkener op (proff.) at et IKEA køkken er noget af det nemmeste at sætte op. (når de har sat køkken op for sig selv eller nogle de kender privat.)

 

Vi har et IKEA køkken som er 4 år det er stadigvæk rigtig flot og præcis som vi ønsker det. Vi har valgt massiv eg og en træ bordplade. Bestemt ikke det billigste IKEA valg, men det var det vi gerne ville have. :)

 

Kommer vi til at sætte køkken op igen, så bliver det med garanti også et IKEA igen. ;-)


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

 

Frieser hoppe sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tusind tak
Forfatter: 
Dato:  25-08-2014 19:31

for jeres input. Vi har været en aften tur i ikea og har tegnet og regeret på deres computer... Desværre brugte vi så lang tid der, at vi kun meget hurtigt fik set og mærket på de "rigtige" køkkener... Vi havde behov for et ca beløb på et nyt køkken for at komme videre i processen... Huset er jo ikke købt endnu... men der kommer nok et ikea køkken ind hvis ny status som husejer bliver en realitet.


En gang PRE - altid PRE

0
0
Svar på denne tråd
 
 IKEA køkken
Forfatter: 
Dato:  17-09-2014 14:30

Vi har også IKEA køkken og har haft det i 10 år. Vi har været meget tilfredse, især min mand som er vand til at sætte køkkener op. Vi havde de samme tanker som dig, at så kunne det holde så længe det ku og så kunne man købe et nyt. Vores har dog sluppet lidt i laminaten men IKEA gav os nye låger til hele køkkenet efter 9 1/2 år ( der var 10 års garanti på vores). Nu har vi så fået låger med 25 års garanti, det er ikke så tosset. De gav os også nye håndtag og sokkelkant selv om det ikke var nødvendigt. Så vi syntes vi har fået sådan en fin behandling at vi bestemt køber IKEA køkken igen næste gang. God fornøjelse

Betina

2
0
Svar på denne tråd
 
 Super tilfreds
Forfatter: 
Dato:  18-09-2014 12:45

Vi renoverede vores køkken for to år siden, og valget faldt på IKEA, og det har vi ikke et sekund fortrudt - god kvalitet og mange gode og praktiske detaljer. Bordpladen og vasken er dog ikke fra IKEA, men hvidevarerne er, og prisen var kun omkring 40.000 kroner alt inklusiv

Billede

Billede

Et FØR-billede:

Billede

 

VH Lone

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 vi har et
Forfatter: 
Dato:  19-09-2014 07:11

da vi i 2007 byggede om valgte vi KVIK i stuehuset- og IKEA i firmaet.

 

For så vidt er det fra IKEA ok- det bruges dagligt af 6-10 mennesker- men deres ovn/ hårde hvidevarer er vi ikke imponeret over, så dette ville jeg vælge at købe andet sted.

 

MHt prisen var det nu ikke fordi det var meget billigere end det hvid højglans vi købte hos KVIK(hotteste model/design i 2007 )- for vi fik en del rabat hos KVIK når vi købte køkken + 2x badeværelses inventar

 

IKEA giver mig bekendt ingen former for rabat.

 

 

Karina

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Køkken og hvidevarer
Forfatter: 
Dato:  19-09-2014 09:06

 

Netop komfur og emhætte har vi købt andet sted som der nævnes er det ikke noget "specielt" som IKEA har.

Manden VILLE have gas og dét fik han... et mega kæmpe gaskomfur med 5 blus, 2 ovne og emhætte som passer i sort / messing. (dobbelt så dyrt som resten af hele køkkenet.) men han er glad for det og han laver fantastisk mad.

 

Opvasker og køleskab (og fryser) købte vi i den lokale brugs. De kunne sagtens være med på pris og med de mærker vi ville have og så er det rart at kunne handle lokalt. :)


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

 

Frieser hoppe sælges.

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider