Tak for jeres svar.
Det første løsning lyder god, men jeg har ikke penge til det 
Harve ofte tror jeg desværre bare ikke på at jeg får gjort.
Kan der være andre grunde til puls? For jeg synes jo heller ikke det burde kunne lade sig gøre, på så lille en fold.
For det mester har han hævede blodårer i piberne og svag puls, som dog kan mærkes. Nogle dage er benene fine. Måske er det mig der overdriver af frygt for forfangenhed.?
Græsset er helt bidt ned. Han går sammen med to shetlændere.
Han kan godt finde græs under hegnet, men det er jo også bidt totalt ned... Og svært at fjerne..
Du må gerne få hans foderplan. Det skal siges at han plejer at kunne leve af vitaminer og wrap, men efter en voldsom bændelormsinfektion i efteråret, får han ret meget mad efter min mening.
Han vejer 400-450 kg. Hans ideelle vægt er 450 kg, men jeg tror han mangler lidt for at nå den. Han har haft meget svært ved at tage på efter bændelormene. Han har fået to ormekure. Den sidste i april og skal have igen til oktober.
450 g linamix
450 g fiberpiller
600 g havens slobber mash
3 dl olie
120 g salvimin grøn
Alt det hø han vil spise. Desværre spiser han ikke mere en ca 6-8 kg dagligt vil jeg tro. (må vist hjem og veje) Det er dog langt mere end han spiste inden jeg skiftede hø, og kan allerede ses på vægten.
Mashen får han fordi han i starten ikke ville spise fiberpillerne uden. Det tror jeg dog gerne han vil nu. Og han har taget på igen af høet, så jeg sætter nok snart mængden ned.
Mvh. Maibrit.