Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

 klubstævner - pris?
Forfatter: 
Dato:  02-09-2012 15:42

Jeg har ikke reden stævner i en del år nu, men er startet op igen.

 

I dag var vi en tur til et klubstævne, hvor vi har betalt 100 kr for en klasse - 70 kr i start og 30 kr i et gebyr.

 

Er det den alm. sats nu om dage til et klubstævne?


Fuldpas opstaldning i nye faciliteter inkl. ridehal tilbydes i 8620 Kjellerup.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det lyder lidt voldsomt..
Forfatter: 
Dato:  03-09-2012 09:53

... sidst jeg var til et alm. klubstævne, gav jeg 60 kr. pr. klasse - men der kan jo være en helt bestemt årsag til prisen. Har du spurgt om, hvad eksempelvis de 30 kr. gik til?

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum...
Forfatter: 
Dato:  03-09-2012 12:22

De 30kr, er et gebyr man betaler til dansk rideforbund når man tilmelder sig via deres system.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke til DRF
Forfatter: 
Dato:  03-09-2012 18:37

Det var et helt alm. administrationsgebyr de opkrævede.

Det havde intet med portalen/ DRF at gøre. Jeg betalte over konto for start.

 

Synes det var dyrt, når jeg betaler 160 kr for distriktstævner.


Fuldpas opstaldning i nye faciliteter inkl. ridehal tilbydes i 8620 Kjellerup.

0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  03-09-2012 20:53

De fleste klubber kræver 30 kr i gebyr hvis man betaler udenom portalen. Gætter på det er for at få folk til at bruge portalen...

 

100 kr er desværre ikke unormalt hvis det er et udv. klubstævne. Synes dog det plejer at ligge på 80-100 kr. Hvis det er elevstævne, rideskolestævne mv. plejer det at være lidt billigere.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 stævner
Forfatter: 
Dato:  03-09-2012 21:31

I distrikt 14 giver man 55 kroner pr start til D stævner - det er op til klubberne om de vil tage et gebyr (30 kroner) hvis man melder pr mail og ikke over portalen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gebyr...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2012 14:28

Jeg er med i bestyrelsen i en rideklub og det er os der planlægger stævnerne.

 

Jeg ved ikke hvorfor DRF tager 30 kr. i gebyr for tilmelding den vej, men for de der er stævneplanlæggere er det langt nemmere at hente deltagerne via DRF Portalen, da det kører automatisk over stævneprogrammet, i forhold til hvis man melder til via mail.

 

Melder man til vi mail og overførsel af penge, skal stævnearrangøren manuelt indtaste deltagere og det kan tage en rum tid, hvis alle gør det sådan, samtidig skal alle indbetalinger tjekkes via netbank og det tager også tid og nogle gange overfører folk så sent, at pengene ikke går ind til den dag stævnet er - det har vi været ude for flere gange.

 

Vi prøvede til et stævne, at kun 15 havde tilmeldt via DRF Portalen og 50-70 tilmeldte via mail og det tog os 20 timer i alt, manuelt at taste folk ind, lave program og tjekke netbank.

 

Derfor tager vi i vores klub gebyr, da det letter vores arbejde at kunne hente deltagerne via DRF Portalen til stævneprogrammet og så fixer den selv at putte folk ind i de rigtige klasser osv.

 

Det skal jo lige siges at det meste af det man foretager sig i en rideklub er frivilligt arbejde og der er nok at bruge tid på i forvejen.

 

Håber det gav lidt forståelse - jeg ville også undre mig hvis jeg ikke sad i den anden ende af tilmeldingerne

 

Hilsen Louise

3
0
Svar på denne tråd
 
 Synes stadig det er for dyrt..
Forfatter: 
Dato:  28-09-2012 16:43

Har selv siddet som frivillig i en klub, så ved godt hvor meget tid det tager..

Nu meldte jeg til via DRF portalen og alligevel skulle betale gebyr.. Synes bare det er for dyrt, når der "kun" er 60 kr i forskel fra klub til distriktstævne.

 


Fuldpas opstaldning i nye faciliteter inkl. ridehal tilbydes i 8620 Kjellerup.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gebyr til klubstævne
Forfatter: 
Dato:  12-11-2012 14:11

I den klub jeg er i tager vi 50 kr. pr. klasse til klubstævner, og der er intet gebyr :D


Med venlig hilsen

 

Camilla Martensen

0
0
Svar på denne tråd
 
 stævner
Forfatter: 
Dato:  13-11-2012 07:12

kan man ride c-stævner dvs de klasser der udskrives her jamen så gør det da.

 

Forberedelserne til stævner, dommer/banebygger udgifter er det samme til både E-D og C stævner, forskellen ligger bare i at til C-stævner skal der være kontante præmier og ofte er det klubber med bedre faciliteter

 

men de færreste E-D stævne ryttere kan ride c-stævner for de klasser man starter er under dette niveau.

 

Jeg synes klubstævner svinger ml 60-80 dkk her på sjælland, og c-stævner ml 100-140 dkk

 

Og det er jo 100% rytterens eget valg hvilke steder man ønsker at starte, men melder man til har man accepteret prisen.

 

 

Karina


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider