Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

 B-pony starte D-stævner
Forfatter: 
Dato:  28-04-2012 17:28

Jeg har et lille spørgsmål, som jeg håber på, noen kan svare på :-)

 

Må en B-pony starte D-stævner med ny rytter, og skal den nedklasses først? Mener nemlig, at hvis den starter D-stævner efter at være blevet B-pony, så "piller" man statussen af den, og den derfor skal kvalificeres til at starte landsstævner igen. Sådan mener jeg, reglerne var engang, men jeg ka ikke fide noget information om det nu.

 

Er der nogen, der kan hjælpe ? :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 det kommer
Forfatter: 
Dato:  29-04-2012 12:16

fuldstændig an på hvordan probertionerne er udskrevet, men normalt er der ingen problemer med og starte en B-pony/hest til et klubstævne uanset om det er e eller d stævner.

 

Den mister heller ikke sin status. Om det er praktisk og nedklasse er et sprøgsmål om udelukkelserne går på hest, rytter eller ekvipage.

 

 


Smil smitter.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar.
Forfatter: 
Dato:  29-04-2012 14:32

Så når der ikke står noget i proportionerne, så må man godt?

Normal står der nemlig, at stævnet er udelukket for ponyer/ heste, der har startet B-stævner, men det gør der nemlig ikke ved dette stævvne :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 OUTreglerne
Forfatter: 
Dato:  30-04-2012 08:05

Man skal jo huske at følge OUT-reglerne - men de gælder for ekvipager, og ikke for hest eller rytter hver for sig. Langt de fleste klasser til D-stævner har OUT-reglerne som eneste udelukkelseskriterium. Det betyder ingenting, hvilken status hesten/ponyen har, og der bliver ikke pillet nogen status af hesten, uanset hvad den deltager i.


... sagde Randi

0
0
Svar på denne tråd
 
 B pony
Forfatter: 
Dato:  01-06-2012 10:34

Som regel har de fleste tidligere B-pony der startes til D-stævne jo skiftet rytter, og så har langt de fleste jo nok valgt at "nulstille" ponyen. Hvis det er en pony der siden sin B-pony status har været opklasset til hest, så frafalder den automatisk.






Med venlig hilsen


Cecilie Rendsborg

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider