Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

 Ryttermærke 3 og 4???
Forfatter: 
Dato:  11-02-2012 15:49

Hej,

 

Jeg er desperat for at tage ryttermærke 3 og 4, men synes ikke der er så mange steder man kan tage dem i øjeblikket..

Nogen der ved hvor man kan??

 

Bor i Midtjylland, så det skal helst være i Jylland eller på Fyn :-)

 

 

Hilsen Katinka


~95% af alle ridefejl, er rytterens egne fejl~


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 rm 3+4
Forfatter: 
Dato:  12-02-2012 11:03

hvor i midtjylland bor du? og er det bare prøverne du leder efter, eller er det også undervisning. Har indtil flere prøvedatoer de næste 3 mdr med næsten alle mærker rundt omkring, andet godt råd er at ringe til en dommer i dit område (infosport på DRF's hjemmeside) og så hører hvor de skal ud og dømme i nærmeste fremtid

 

mvh
Vipse

Ryttermærkedommer


Kombisadel, Wintec 500 CAIR, 17", sort, helt ny brugt max 5 gange- kvittering fra 24/12-08 haves

Pris 2000,-

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fjelsted rideklub
Forfatter: 
Dato:  16-02-2012 19:33

Du kan tage ryttermærke 3 og 4 i Fjelsted på vestfyn..

 

Se mere her:

http://www.fjelstedrideklub.com

 

 



- C. Rasmussen -


Military/Dressur rytter

 

Underviser - privat og i FJR

 

Rytter på Stutteri Hønnerup

 

http://www.fjelstedrideklub.com

 

rasmussen_cecilie@hotmail.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad med Sjælland?
Forfatter: 
Dato:  17-02-2012 15:28

Min søster og jeg skulle også gerne have det her snarest, men kalenderen på DRF er nede, kan nogle fortælle mig hvor og hvornår vi kan tage det her på Sjælland? Rigtig gerne i Københavns-området, alternativt midtsjælland. Vi er 23 og 25 år og har ikke haft licens før... Og hvad er det der selv-studie for noget? Både min søster og jeg studerer og har lange dage, så selvstudie ville være fantastisk :)

 

Og undskyld til TS at jeg lige stjal dit emne....

0
0
Svar på denne tråd
 
 selvstudie
Forfatter: 
Dato:  23-02-2012 17:57

er at du selv læse pensumet og så går op til prøve, dvs du følger ikke undervisning nogen steder, dette kræver så de 3 bøger der kan købes på DRF's hjemmeside og gerne undervisermappen der kan købes samme sted, men minimum bøgerne. Når I så er ved at være klar og kan det hele så kan I kontakte en dommer (infosport - ryttermærkedommere) i jeres nærhed og høre hvor og hvornår de skal ud og dømme ;)

 

mvh

Vipse

ryttermærkedommer


Kombisadel, Wintec 500 CAIR, 17", sort, helt ny brugt max 5 gange- kvittering fra 24/12-08 haves

Pris 2000,-

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vipse..
Forfatter: 
Dato:  24-02-2012 09:08

Hej Vipse,

Vores kontaktinfo ligger desværre ikke på infosport mere - og Stine sagde også at vi endnu ikke var kommet på forbundets hjemmeside

 

Jeg tror man pt skal ringe ind til forbundet for at få kontaktinfo på ens næreste dommer/dommere

 

 



KH Christina :)


Sygeplejestuderende og ryttermærkedommer

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider