Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

 Fredericia Rideklub
Forfatter: 
Dato:  15-09-2011 07:12

Hejsa


Jeg overvejer at flytte min hest ud til Fredericia Rideklub og vil derfor gerne høre om der er nogen her som kender til stedet?


Det er vigtigt for mig, at det er et godt sted at være både for min hest og mig.


Tulle

0
0
Svar på denne tråd
 
 stedet er
Forfatter: 
Dato:  15-09-2011 09:52

vist rigtig godt min veninde har haft hest stående der.

Men økonomien er vist ikke så god for tiden... de har været tæt på konkurs hvis de ikke er det endnu...


OPSTALDNING TILBYDES I ODENSE SØ

kontakt Louise Kløcker 42 32 24 15

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  15-09-2011 16:55

Jeg har stået der 2 år. Flyttede for ca 2 år siden.

Fordele: To store gode haller, nemt at leje trailer, søde opstaldere.

Ulemper: Ofte stævner der optager hallerne, små folde og max på 2 timer på fold om dagen, ikke muligt at medbringe egen underviser.


Jeg flyttede af to grunde. For lidt foldtid efter min smag og mangel på alternativ undervisning. Ikke at der er noget i vejen med berideren, men jeg ville gerne prøve at ride i cordeo osv og da det ikke var muligt selv at have underviser med måtte jeg flytte.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svarene :-)
Forfatter: 
Dato:  15-09-2011 17:33

Det er ikke meget luft hestene får... hvad med stemningen, er det en "hønsegård"? Det er det der hvor jeg er nu, og det ødeløgger lysten til at komme der...det er så ærgerligt...


Tulle

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  15-09-2011 19:14

Tjaa lidt hønsegård er der vist, men det var nu slet ikke noget jeg involverede mig i. Det er mit indtryk at man sagtens kan være en del af fællesskabet uden af deltage i sladderen. Mht økonomien har den haltet lige så længe jeg kan huske og stedet står da endnu, så det er ikke noget der for alvor skræmmer mig.





0
0
Svar på denne tråd
 
 frederica
Forfatter: 
Dato:  15-09-2011 23:22

Hvad er der ellers af muligheder i området? gerne små private steder, men de er vel væk efterhånden

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  16-09-2011 09:31

Der ligger et super godt sted i Taulov www.stutteri-holmegaard-taulov.dk/ men ellers kender jeg ikke rigtig til noget.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Fredericia
Forfatter: 
Dato:  16-09-2011 13:10

Fredericia Rideklub

Hvis du vil stå på Fredericia Rideklub, vil jeg bestemt anbefale at du lige tager ud og kigger på forholdene inden, du bestemmmer dig for meget. Ikke at man ikke kan stå der, men staldene er "mildest talt" ikke de bedste og mest moderne, men som sagt se på de. Er jo forskelligt hvad man forventer og ønsker. Desuden er økonomien særdeles usikker.


Egum Rideklub

Her er der til gengæld fantastiske stalde og super ridehuse (3 stk). Til gengæld, er der en del twister derude, som jeg ikke skal have nævnt her i åbent forrum. Men kan man indfinde sig med dem. Er det et super sted.


Disse er de 2 store steder i Fredericia. Men derover er der masser af steder efter eget ønske. bl.a. kan nævnes:


Brovad

Taulov

Erritsøgaard

Kirstinelyst v. mette sørensen

privat v. martin husmann

+ mange flere

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  16-09-2011 13:51

Jeg vil lige nævne at hos Brovad står man selv for ind-udluk og på Erritsøgaard er foldene meget ringe.





0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider