Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

 Er DTF ved at lukke
Forfatter: 
Dato:  07-05-2011 10:50

Er Dansk Tinker Forening ved at lukke eller burde de lukkes????????


når man ser på det antal gennnemførte arrangementer det seneste år kunne man få den tanke at de er ved at lukke ned eller måske at de burde,

Kan vi have en avlsforening under LU som ikke kan samle nok dyr til en kårring når ICS holland kan samle 27 dyr og har planlagt en efterårskårring.



Sidder og ser på deres hingsteliste og ser at de har 3 hingste på listen!!! det har vist aldrig været så ringe eller tar jeg fejl?


Jeg har igen efter nogle år ude meld min ind i DTF, og må desværre sige at det nok er en fejl, jeg gjore det fordi jeg helst vil støtte en dansk forening og have dansk pas på mine dyr, men fandt hurtigt ud af at det bare var en drøm og har derfor tilmeldt mine dyr til IC kåring i ringe, hvilket andre åbenbart også har gjort siden DTF har måtte aflyse.


Dette er ikke et forsøg på at sætte disse to foreninger op imod hinanden, men et opråb til DTF om at de måske skulle revidere deres kåringsregler hvis de vil overleve, med det antal tinkere/Ic i dk, kan vi så have en avlsforening under LU som ikke engang kan samle nok til en kåring, ellers må de overlade til IC at kåre og udskrive Danske pas.



Med venlig Hilsen
Tina

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider