Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

 Anmeldelsesblanket stævne
Forfatter: 
Dato:  28-04-2011 22:33

Ja kan skisme ikke hitte ud af det.. Vil melde til et klubstævne, og skal derfor udfylde en anmeldelsesblanket. Har fundet den på www.rideforbund.dk/Om%20DRF/ Blanketter.aspx

Har valgt den første under Diverse - Kunne umiddelbart ikke se forskel på de to der hed: Anmeldelsesblanket.

Er nu i tvivl om lidt forskelligt..

1. Øverst står der Stævne. Skal man bare skrive klubbens navn/forkortelse?

2. ID-nummer på hesten, er vel registreringsnummer?

3. Underskrift - Hvis jeg sender den med mail, skal jeg så printe en ud, underskrive, scanne den ind og vedhæfte i en mail? Eller er det nok bare at skrive sit navn


Håber ikke jeg er helt galt på den.. Tak på forhånd!


Mvh Camilla


Ejer af hoppedyret Shannon og pølsehunden Emma

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift...
Forfatter: 
Dato:  29-04-2011 22:06

1.

Hvis stævnet hedder ÅB's udvidet træningsstævne, så skriver du det øverst hovr der står Stævne. (se øverst på proportionen hvad klubben har kaldt stævnet)


2.

ID nr, er kun hvis hesten er registret som konkurrence hest, hvis din hest har det nr, så skriv det i (det letter arbejdet for dem der skal taste jer ind i programmet) hvis ikke hesten er registret som konkurrencehest så undlad bare at skrive noget der.


3.

hvis det skal være helt rigtigt, så skal du sende den med din underskrift - du skriver under på at de oplysninger du har givet er rigtige. Men jeg tror nu de fleste klubber tager imod tilmeldingen også selv om navnet bare er skrevet på computeren.


Held og lykke til stævnet.



Hilsen Nina




Betty 22.04.1994-30.08.2010

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-05-2011 20:50

Tak for svaret.. Så var jeg på rette spor


Ejer af hoppedyret Shannon og pølsehunden Emma

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider