Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

 Billige rosetter hvor?
Forfatter: 
Dato:  13-03-2011 19:16

Da jeg sidder i et forholdsvis nyetableret stævneudvalg, og skal til at overveje at bestille nye rossetter hjem, kunne jeg godt tænke mig at vide hvor jeres klubber bestiller rosetter fra?


En enkelt fra klubben har foreslået at bestille fra sverige, da de er lidt billigere end danske, men det ville så blive uden logo, hvilket vi er lidt uenige om om det ville være lige så smart selv at klistre på, eller evt sætte et billede af en rideskolehest på de små's.



Mvh

Carina

- Med den skønne Omira med lille blyp i maven

Den største fejl, du kan gøre i livet, er at være evig angst for at gøre en

0
0
Svar på denne tråd
 
 prisen..
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 07:27

afhænger af hvilke mængder du bestiller.


men Danroset kan være et godt bud på ok kvalitet til fair priser.


Dem du kan købe i Sverige er såå flotte. Flere klubber her på sjælland bruger dem der har ovalt "papstykke" i midten dvs hele sløjfehovedet er ovalt.





Karina


0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi køber vores....
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 10:32

... hos Toproset - og når vi skal have noget HELT specielt, så handler vi hos Thehøj. De er enormt flotte, men ikke særlig billige ;)


Et godt råd: skal I holde stævne, så lad være med at spare på rosetterne. Flotte rosetter får rytterne til at komme igen næste gang - og det rygtes!


Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt




0
0
Svar på denne tråd
 
 Alhvor
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 13:13

Brug www.alhvor.dk Vi fik hende til at lave rosetterne til vores Haribo stævne. Vi gav ca. 24 kr. stk. Billedet er ikke ret godt, men rosetten har sølvpipe på øverste "hale". Vi var selv med til at designe dem. Kan kun anbefales. Tilsvarende rosette ville koste ca. det dobbelte, ved Danroset.

Billede

0
0
Svar på denne tråd
 
 eller her
Forfatter: 
Dato:  15-03-2011 15:21

hvor vi bestiller:


www.turnierbedarf-manns.com



Tina



På skabelsens dag, sagde Gud: "Der skal være lys!"

og der blev lys, for da havde vi allerede lagt alle kabler ud.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gerhard
Forfatter: 
Dato:  16-03-2011 09:29

som det store show stævne i sønderborg får dem hjem fra Kina, de koster ikke halvdelen af hvad de koster i DK og er større og flottere.


Jytte Hansen


Som egentlig færdes på HN som privatperson :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Formo...
Forfatter: 
Dato:  16-03-2011 11:20

Da jeg sad i stævneudvalget bestilte vi ofte plaquetter og sløjfer fra Formo


http://www.formo.dk/ws.php?g=24


9 års Carano hoppe sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 23:53

Jeg kan kun anbefale Danroset! Der er mange andre, specielt i udlandet der er billigere, men ved Danroset får vi altid SUPER service...

Jeg er ikke ret god til at få bestilt sjøjferne i god tid, men de kommer også altid 2-3 dage efter jeg har bestilt.

Sidst vi skulle bruge sløjfer havde jeg glemt alt om det. Så tirsdag aften opdagede jeg vi manglede. Jeg ringede onsdag formiddag, og torsdag middag kom posten med en kasse med omkring 70 sløjfer. Service!

Og som en længere oppe skriver kan det ikke svare sig at spare alt for meget på sløjferne. Så hellere sætte indskudet 5 kr højere...


Ved os har vi forskellige sløjfer alt efter om vi har elevsævne, klub eller distrikt. Og specielt vores distriktssløjfer er rigtig populære blandt rytterne.

Vi bruger disse til c-stævner:

de er dog meget pænere i virkeligheden...


Men de koster 31 kr pr stk og er meget populære blandt rytterne...


Mvh Stinne c",)




At ville skaber evnen til at kunne.....


SÆLGES:


Vallak, Super skovturs/let dressur/ hyggehest. KIG HER


Hoppe, 9 årig B-hest i dressur.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-04-2011 18:08

Er enig med mange af de andre, det kan ikke betale sig at spare på rosetterne!


Vi har i vores klub de seneste år bestilt den sløjfe Stinne viser til vores klubmesterskab (går over 3 runder, men den store sløjfe blev givet til den endelige vinder).

I år går vi ALL IN og har købt rosetter fra WM Roset til det endelige klubmesterskab http://www.wmroset.dk, og de store rosetter til de placerede i de 3 runder af mesterskabet.



Har hidtil også synes det var lidt pjattet, men vores sekretær i bestyrelsen havde så evigt ret i det ikke er stedet at spare. Hun har bestilt vores rosetter til alle stævner samtidig, på den måde ligger mesterskabsrosetterne til udstilling og det skaber megen snak og beundring.



* Louise *


Glæder sig til forårets smukke føl...

0
0
Svar på denne tråd
 
 ALHVOR!
Forfatter: 
Dato:  16-04-2011 23:05

Jeg synes at Anne Louise- www.alhvor.dk laver nogle utrolig flotte rosetter og du kan selv desinge dem uden problemer i alle farver og størrelser så de ikke bare ligner "alle de ander".

Og det gode ved det er at hun ikke er dyr :)

Håber du finder ud af det.

Venlig hilsen Nellie Jensen


Sejlgaards Vishnu <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hooks..
Forfatter: 
Dato:  25-06-2011 22:04

Hooks hestesport har nogle udemærkede i mange farver. Desuden koster de kun mellem 15-22 kr.

Billede

Billede

Billede
Desuden har de vidst også i lidt flere farver end vist her ;)


Dejligste Dixie pony <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Køb i Sverige
Forfatter: 
Dato:  01-09-2011 21:41

Vi køber i Sverige hos http://www.intersilvi.se


De koster ca. 14 kr. for super pæne rosetter i en god størrelse. De laver desuden både tryk på bånd og i midten for en rigtig god pris.


Desuden kan man designe sine egne til sløjfeklasser eller andet specielt.


Har brugt dem flere gange, og de har bare super service og hurtig levering


Vh Maria


Nu med to stk. barfodsheste i løsdrift

Skønne Max og den smukke dameskimmel


www.aktivstald.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider