Logo used for printing

HN afstemning
Kræver dit opstaldningsted, at din hest er udtaget fra konsum? (Forslag: Nomorehorses)

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

Er det pengene værd?
Forfatter:  Sheila84 (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  20-07-2010 19:52

Synes du det ville være pengen værd at være medlem af en klub, der tilbyder følgende:

D-stævner i spring og dressur

C-stævner i spring og dressur

Weekend kurser

Fordrag (Sadeltilpasning og andre heste relateret emne)

Ryttermærke

Årlig udflugter (så som herning og andre sjove steder)

Bredde aktivivtet så som kvadrille

DRF kurser (Sikkerhedskurser, basiskurser osv.)

Sommerfester for klubbens medlemmer

Gode facilliteter (Ridehus, udendørs baner osv.)

Klubbens medlemmer bliver tilbudt en rabat ordning i den lokale rideudstyrsbutik, samt klubbens medlemmer bliver tilbudt overnævnte punkter til fordelagtig pris.

Medlemskontigent:

U/18 år og passive: 200,- årligt

Over 18 år: 350,-

Hvad synes i om dette?

Grunden til at jeg spørger er at jeg er blevet spurgt, om at jeg vil være med til at opstarte sådan en klub.

Sheila..

Den heldige ejer af mine dejlige drenge

Westphalens Mr. Zeeke og It's a Star

R.I.P Miss Manley 3/4-1996 - 23/10-2008

0
0
Svar på denne tråd

obs obs
Dato:  21-07-2010 08:09

Klubben vil ligge på sjælland..

Sheila..

0
0
Svar på denne tråd

Er det....
Forfatter:  Sara (Pachino) (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  21-07-2010 10:16

Hej Sheila,

jeg synes at det lyder som en klub, der vil gøre noget for medlemmerne og som tager interesse i at der bliver formet et godt fællesskab, det synes jeg helt bestemt er pengene værd.

Der er flere klubber, der tilbyder langt mindre og som er hamrende dyre.

Jeg er typen, der godt kan lide at der sker noget, og at jeg kan lære noget af at komme et sted, går også og pønser på, om der er opbakning for at starte en række foredrag i min nye klub, det ville der være rigtig mange af medlemmerne, der kunne have godt af at deltage i :)

Hilsen

Sara

Den 7. april 2010 blev min Passier Corona dressursadel stjålet fra Stutteri Majlund, Lundgårdsvej i Ribe, den er stadig fórsvundet. Den er super velholdt, sort, 17½".

Serienummer 038066 se min profil!

0
0
Svar på denne tråd

Hej Sara
Dato:  21-07-2010 10:30

Hej Sara.

Tak for dit syn på dette :)

Vi vil nemlig gerne give privat rytterne en ekstra service, idet der ikke bliver lavet en rideskole, kan vi koncentrere os om jer andre :)

Men dejligt at vide at det ikke er helt ved siden af.. :)

Hilsen Sheila

Sheila..

0
0
Svar på denne tråd

lyder som alle andre klubber
Forfatter:  karinae (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  22-07-2010 08:16

Jeg kan ikke se denne klub tilbyder noget andre klubber ikke gør.

Dvs stævner på forskellige niveau, diverse kurser både teoretiske og praktiske, samt fester etc.

De ting dfu nævner dvs gode faciliteter, fester, Herning etc er jo alligevel for egen regning, dvs disse ting er ikek gratis fordi man er medlam af klubben.

Skulle jeg vælge denen klub skulle det være fordi det er en klub jeg bor tæt på og har min daglige gang i ellers ikke.

Ok prisen er faktisk lav 350 dkk pr år for seniormedlemskab er billigt. Billigste jeg ellers kender er 400 dkk pr år.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Meget aktivitet..
Forfatter:  Love4horses (Skriv besked)
Dato:  26-07-2010 10:57

Jeg synes det lyder som rigtig meget aktivitet - man skal jo huske, at der skal være nogen til at arrangere det hele også ;)

Jeg er bestyrelsesmedlem i en lokale-løs rideklub, ingen lokaler = ingen opstaldning, rideskole el.lign. Vi holder kun dressur D-stævner, det er to gange årligt i lejede lokaler. Og vi laver arrangementer efter behov, dvs. efter hvad vi i bestyrelsen selv har lyst til at arrangere. Det er jo frivilligt arbejde som vi ikke selv får noget ud af, så det er kun lysten der driver værket. Og desværre oplever vi ofte kun en masse velvilje fra medlemmerne når der bliver snakket om tingene, og ikke når det skal føres ud i livet.

Husk at der oveni kontingentet kommer udgifter til forsikring, medlem af DRF og distriktet som medlemmerne også skal betale. Vi tager 200 kr. pr. medlem (har ingen børn eller andre typer medlemsskaber) årligt, men medlemmerne kommer af med 319,50 kr., resten går til de nævnte ting. Så hvis det er 350 kr. + det andet, er det næsten 500 kr. man skal af med til jeres klub! Det er i hvert fald mange penge synes jeg.

Men hvis man er heldig at få lavet en masse arrangementer som folk rent faktisk deltager i, så er det også sjovt at være med til at arrangere.

0
0
Svar på denne tråd

Mange klubber
Forfatter:  Julie Schwartz (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  07-08-2010 22:14

Jeg tænker bare, at der allerede er mange klubber på Sjælland - der er også kun for privatryttere fx Rytterforeningen Suså.

Hvis man skal starte en ny forening, skal der være et grundlag, en mangel. Hvis vi snakker Vestsjælland, hvilket jeg går ud fra , er der jo allerede mange klubber her, der ikke har for mange medlemmer..

Så medmindre I kommer på noget langt mere attraktivt, end ovenstående og i forhold til andre klubber, tror jeg desværre det vil være svrt at starte noget realistisk op.

Jeg var, for 100 år siden, med til at starte en ny rideklub op og hold da op et administrativt arb. for bare at komme i betragning til godkendelse hos DRF (der skal ret mange underskrifter/medlemsskaber til).

Julie

0
0
Svar på denne tråd

Hej Julie
Dato:  07-08-2010 23:05

Tak for dit indput

Jamen det går faktisk rigtig godt, og vi har fået mange positive respons i byen.. Er blevet positiv overrasket, og tror slet ikke det er umuligt Vi er allerede nået rigtig langt..

Sheila..

0
0
Svar på denne tråd

stævner
Forfatter:  MDN (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  04-02-2011 09:45

Husk at for at afholde stævner skal i være medlemmer af DRF.

For at blive optaget i DRF skal der være mindst 50 medlemmer, der er årlig kontingent til både distrikt og forbund. Samt en engangsbetaling på 4.000 kr til behandling af ansøgning om optagelse. Jeres vedtægter skal desuden opfylde DRFs mindstekrav, og en DRF klub kan kun stiftes ved en stiftende generalforsamling.

God arbejdslyst.

It is better to aim for the stars and hit the moon, than to aim for the trees, and hit the ground

Walking faster will not get you there quicker,

if you are heading in the wrong direction.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter:  Diana ♥HUNOR♥ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  17-02-2011 14:02

God pris og mange aktiviteter - såsom stævner og kurser

Diana & Hunor

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)

Eksisterende bruger:
Log ind

Ny personlig bruger:
Opret profil

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Pris og vilkår for annoncering

Mest populære sider

Logo