Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Hvilke Free Jump Bøjler?
Forfatter: 
Dato:  07-08-2016 13:36

Hej :)

 

Jeg vil gerne købe mig et par Free Jump Bøjler, jeg er bare lidt i tvivl om hvilken model jeg skal købe.

 

Free Jump Soft Up Pro til 2000kr

Free Jump Soft Up Lite til 1500kr

Det skal være en af de to modeller.

Jeg har hørt at Soft Up Lite modellen er til børn og at man maks må veje 60kg og sko størrelse 39.

 

Jeg vejer 55kg, er 165cm høj og sko størrelse 37/38, men er 19 år gammel. Tænker at jeg skulle have Soft Up Pro modellen, men kunne jo egentlig også vælge den anden måske?

 

 

Hvilken model ville I anbefalde at jeg vælger?

Kom gerne med nogle erfaringer :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jump soft
Forfatter: 
Dato:  01-09-2016 14:36

Hej :-) jeg har jump soft pro, jeg fik også at vide at der var pro til voksne og lite til børn.

 

Jeg lå også på grænsen 61 kg og 168 cm høj, bruger 38 i sko.

Jeg vil mene at uagtet hvad så kan en lite godt holde til dig, det er lidt ligesom med datoer på vare i butikken, de kan altid holde sig lidt længere, men okay 60 kr er grænsen for lite, jeg tænker ikke at de knækker eller bliver ødelagt, men deres holdbarhed nedsættes med større kg end 60 - det er op til dig selv. i dine priser er der 500 kr forskel.

Jeg har købt pro fordi hvis min underviser en dag skal ride min hest, eller andre så betyder det ikke noget. Jeg kan kun forslå dig at købe proen ;-)

jeg købte mine brugt fik både remme og bøjler for 2000 kr som var helt nye - så hvis det er de 500 kr som gør dig i tvivl så køb dem brugt evt.

til slut vil jeg sige at jeg ELSKER mine jump soft, de er virkelig gode, sidder som de skal, man glider ikke rundt i dem og hvis du taber en bøjle så wupti så sidder den på foden igen, da den vender som den gør :-D

www.ridehesten.com/udstyr/freejump- stigbojler/79085

www.ridehesten.com/udstyr/freejump- stigbojler/76446

 

Held og lykke ;-)

 

Venligst Kristina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange Tak
Forfatter: 
Dato:  01-09-2016 20:54

Først vil jeg gerne lige sige tusind tak for dit svar med mange detaljer! :)

 

Med dit svar med på tankerne tror jeg at jeg vælger proen. Glæder mig helt vildt til at skulle købe dem :D

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider