Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Savner energi 😪😪
Forfatter: 
Dato:  12-09-2015 21:47

Hej, har i dag været til dressur stævne, sammen med min datter og hende's 2'er pony ( 10 år gammel vallak ) og til trods for pæne resultater, kom den evig tilbage vendende kommenter : Savner mere energi...... Han er på ingen måde kraftig eller overvægtig. Er der nogen som har et forslag til en løsning på dette problem ???

0
0
Svar på denne tråd
 
 tænker..
Forfatter: 
Dato:  13-09-2015 09:38
Jeg tænker på at det er energi i programmet der mangler.
Altså det er noget ridemæssigt, og ikke ponyen der mangler energi.

Programmet ser sikkert fint ud, måske lidt tamt, ponyen skal "danse" lidt mere.

Gir det mening?

mvh

 

Julle

 

DIN hest - DIT ansvar !!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mdmdkd
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 23:29

enig med Julie, det kunne sagtens være årsagen. Når nu det er et tilbagevendende problem, ville jeg prøve at finde et programridningskursus. Det foregår typisk sådan at man rider et selvvalgt program foran dommeren. Derefter forklarer dommeren hvor han/hun kunne ønske sig forbedringer og ofte rider man enkelte elementer af programmet igen, hvor man netop arbejder på de ting.

 

I kunne også prøve at fange dommeren efter klassen er slut og på høfligste vis spørge om han/hun vil forklare lidt nemmere, hvad der menes med kommentarerne. Du skal bare være opmærksom på at vedkommende ikke ønsker at diskutere, hvorvidt bedømmelsen er rigtig eller ej, at vedkommende måske er på vej videre til næste stævne - eller at vedkommende efter at have set et hav af ryttere ikke nødvendigvis kan huske lige præcis din datter.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider