Logo used for printing

HN afstemning
Kræver dit opstaldningsted, at din hest er udtaget fra konsum? (Forslag: Nomorehorses)

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Træning med løs spring?
Forfatter:  Nadja ♥Alicia♥ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  23-06-2012 12:13

Er det godt eller skidt at træne ens hest i løs springning?

0
0
Svar på denne tråd

aaaaaaaaaaa
Forfatter:  NRH (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  23-06-2012 12:39

Jeg vil altid mene det er en god idé at løsspringe sin hest, både som afveksling i den daglige træning, men det er altså også rigtig godt for hesten selv at få lov at springe, uden der sidder en på den og gør alt muligt. På den måde lærer den også bedre selv at bedømme afstande.

Jeg plejer altid at løsspringe på et dobbeltspring med et gallopspring imellem, og så bare tage det i hestens tempo.

Hvis den så ikke vil hen til springet eller ikke rigtig forstår hvad det går ud på, så plejer jeg at løbe med den i grimen hen til springet og slipper først når jeg når helt derhen, så den får hjælp til at forstå hvad det er den skal :)

0
0
Svar på denne tråd

Til NRH
Forfatter:  Nadja ♥Alicia♥ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  25-06-2012 06:31

Tak ja det mener jeg også, specielt med min hest som har problemer med at holde sig selv i galoppen. Løsspring og kongedriges har hjulpet rigtig meget på min hest og ville kun sige at hun bliver bedre :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)

Eksisterende bruger:
Log ind

Ny personlig bruger:
Opret profil

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Pris og vilkår for annoncering

Mest populære sider

Logo