Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Rideskoler/klubber i Aalborg/Nørresundby
Forfatter: 
Dato:  09-03-2003 12:47
Hej alle fra Aalborg og omegn

Efter sommerferien vil jeg begynde at få undervisning igen (går pt. på efterskole).
Jeg tænkte så på om der er nogle som kender en rideskole/klub i Aalborg eller Nørresundby om ikke er for dyr og har gode 'bus-mugligheder'. (Med dyr menes der, at det ikke må koste mere end 250 kr,- af leje af hest plus undervisning).
Det skal ikke være Finstrupgård ude ved Dall Villa by, heller ikke Rideskolen på Andebærvej, Islænder-ideskolen ved Svenstrup, eller Vadumrideskole.
En lille privat rideklub ville være godt, så længe der er mulighed for at komme med bus dertil.

Venlig Hilsen Sara

Bliver man en dag fattigere eller en dag rigere...?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Aftenundervisning
Forfatter: 
Dato:  09-03-2003 12:48
Der skal helst være undervisning om aftenen, da jeg skal på gymnasiet, og ikke rigtig vil få tid på andre tidspunkter.

Sara
Bliver man en dag fattigere eller en dag rigere...?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kender ingen steder...
Forfatter: 
Dato:  09-03-2003 12:52
Hmmm... Jeg kender ikke andre end dem du allerede nævner.


Men jeg håber da at du finder et godt sted at ride. Jeg skal også på gym næste år, men det bliver så i Støvring. Jeg havde ellers overvejet at tage til Aalborg.


Venlig hilsen Stine


Vi elsker fordi han elskede os først.
1. Johannesbrev 19, A

præsentation
0
0
Svar på denne tråd
 
 klarup (sko)
Forfatter: 
Dato:  09-03-2003 13:30
er en fin lille rideskole.
de har alt fra puslinge til tantehold.

ellers kunne du komme herud og låne en hest,af mig til vores tirsdags klub vi starter snart op igen og det bliver enten aften eller weekend vi har en meget dygtig underviser.

hilsen berit
at sætte sin ven på prøve er
det samme som gerne at ville
af med ham.
G.E.Lessing
0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er flere...
Forfatter: 
Dato:  09-03-2003 13:33
Hej Sara

Der findes til eksempel Klarup-, Uggerhalne- og St. Rideklub.

Til de to førstnævnte kører bybus, til St. Restrup en oplandsbus.

God fornøjelse

Hilsen Jette
0
0
Svar på denne tråd
 
 en hel masse
Forfatter: 
Dato:  09-03-2003 16:14
hejsa!!..
Der Langholt, uggerhalne, vesterhassing.. der er masser af muligheder, kontakt drf..!

Heidi

Life sucks because U are worth it!!.. Tænk over det, det er ikke alle andre der har skylden for dine fejltagelser.. det er DIG :-P
Min hjemme side.. Her kan du tjene penge på din egen hjemmeside :-P klik ind på min HP og se Chili Hot, som er til salg..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak!
Forfatter: 
Dato:  09-03-2003 17:08
Hej alle sammen

Mange tak for forslagene.

Jeg sidder her med min veninde, som også vil begynde efter sommerferien, og vi overvejer at prøve Uggerhalne.

Til Berit

Hvis vi kan snakke sammen efter sommerferien (skal på gymnasiet, så jeg skal lige tjekke mit skema først), vil jeg kraftigt overveje dit tilbud. Er det sådan at min veninde måske også kan låne en pony + lidt undervisning :-D (hun er ikke særlig høj; ca. 160 cm og er 15 år) hvis vi beslutter os.
Det er i hvert fald et tilbud jeg vil overveje :-)

Venlig Hilsen Sara

Bliver man en dag fattigere eller en dag rigere...?
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider