Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Distrikt stævner
Forfatter: 
Dato:  12-02-2007 16:04

Skal man kvalificere (staveplade) sig for at kunne starte distrikt stævner eller kan man bare melde sig til et?


Håber i kan hjælpe... :)



// k-rosquist ;)
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-02-2007 16:48
jeg ved det ikke med sikkerhed.. men tror bare du kan melde dig til.. hvis du har rytter licens og heste pas... og den laveste klasse i spring er vist LC så vidt jeg ved
0
0
Svar på denne tråd
 
 rytter licens
Forfatter: 
Dato:  12-02-2007 17:39
Hvordan får man rytter licens, ved i det?

// k-rosquist ;)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa!!
Forfatter: 
Dato:  12-02-2007 18:37

Ang rytterlicens så skal du op til en en licensprøve før du kan få det. Ved ikke hvad den går ud på, men jeg tror at du kan læse om det på Dansk Ride Forbunds hjemmeside.




Mvh Kit
0
0
Svar på denne tråd
 
 c-stævne
Forfatter: 
Dato:  12-02-2007 21:56

for at kunne stille op til c-stævner altså distriktssævner, skal hesten have konkurrencepas og rytteren skal have rytterlicens. derudover er der ingen krav, andet end dem som er skrevet ud af klubben til den enkelte klasse...fx LC spring fra 0 point eller MB spring fra 20 point. Den mindste klasse i springning er LC eller ULC og i deresur er den mindste Mig & Maarum cup som går i en LB2 ..ellers er det normalt LA1 som er mindst. Jeg går ud fra vi taler om hesteklasser.


Ang rytterlicens er det sådan, at man skal erhverve ridemærke 1 og 2, og derefter bestå en licensprøve afholdt i udvalgte klubber inden for DRF. Når alle tre dele er bestået kan man søge om rytterlicens.


Trainers sadel NY - sælges !!!

Stübben Scandica dressur - sælges !!!


*** TOP PONY SÆLGES ***

Super elegant og velrejst 5 års kat I pony. Mørkskimlet vallak med masser af kapacitet.

0
0
Svar på denne tråd
 
 rytter licens
Forfatter: 
Dato:  12-02-2007 22:06
Tusind tak for hjælpen alle sammen :)

// k-rosquist ;)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider