Logo used for printing

HN afstemning
Skal dyrlægen kunne holdes ansvarlig, hvis denne har overset noget ved handelsundersøgelsen? (Forslag: Holi D (Holiday))

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Underviser efter Sally Swifts metode?
Forfatter:  Wildfire (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  28-09-2006 16:18

Jeg er på udkig efter en der underviser efter Sally Swifts grundprincipper i øst eller midtjylland, gerne med kendskab til western men ikke en nødvendighed.

Kender nogle af jer en i det område?

0
0
Svar på denne tråd

Underviser fundet i Silkeborg
Forfatter:  Wildfire (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  28-09-2006 17:32

Er der nogle af jer, der kende Jane Borlev, der underviser i dressurundervisning op til Grand-prix.

Hun underviser også 2-3 gange årligt intensive dressur-kurser i USA og har også undervist westernryttere før.

Hun underviser blant ander efter Sally Swifts grundprincipper og ligger MEGET stor vægt på kommunikationen mellem hest og rytter.

Yderligere har hun en sprit ny ridehal under opførsel og tilbyder når denne står færdig (om ca. 14 dage) en gratis prøvetime, så det har jeg tænkt mig at prøve.

0
0
Svar på denne tråd

Også mig...
Forfatter:  stratego (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  28-09-2006 17:45

Det lyder også som noget jeg kunne tænke mig, men det er lidt i langbortistand for mig hernede i det sønderjydske.

Bruger selv meget Sally Swift både i undervisning og min egen ridning.

For mig er hendes viden grundbegreberne i indføling i ridningen.

mvh.

Britta

0
0
Svar på denne tråd

Er der en i nordsjælland?
Forfatter:  mig... (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  28-09-2006 20:31

Er der nogen der ved om man kan finde sådan en underviser i nordsjælland? Gerne en der kører ud (Lyngby-området).

0
0
Svar på denne tråd

Hej mig - dig
Forfatter:  millemus (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  29-09-2006 08:53

Jeg ved der findes en på sjælland, nemlig Heidi Magnusson, men hun holder til i hvad..Uggerløse (?) det er vist på den forkerte side af Holbæk ifht dig :/

Men hun er altså god - selvom hun jo egentlig er westerntræner - hun går meget op i det der med korrekt opstilling, og det påstår du jo, at du trænger til ;)

Hun kører til Roskilde og amager, men det kan da godt være, at Lyngby er lidt for meget ud af tur for hende? Måske hvis i var flere??

Nå, men du siger bare til, hvis du vil ha et nr. :)

mvh Maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

Ejer/kender du en af mine gamle heste (se præs.) vil du så ikke være sød at kontakte mig?

0
0
Svar på denne tråd

Uggerløse
Forfatter:  pjemm (Skriv besked)
Dato:  29-09-2006 10:00

Hvor ligger det? Det er da lige sådan en ridelærer jeg ønsker mig - også selvom hun er western. Jeg skal primært have nogen til at holde øje med om jeg sidder skævt.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

geografi
Dato:  29-09-2006 11:32

har aldrig været min side, men et sted ude bag Tølløse, mere bestemt her:

www.krak.dk/Person/Kor...ClickY=288

Hehe, det der med at linke, er jeg altså heller ikke en ørn til, men jeg har bare slået hende op på krak

mvh Maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

Ejer/kender du en af mine gamle heste (se præs.) vil du så ikke være sød at kontakte mig?

0
0
Svar på denne tråd

Hej Maria (millemus)
Dato:  29-09-2006 15:13

Jeg har faktisk lige set et opslag med en der tager ud og underviser og jeg er 99% sikker på at navnet er det samme som du skriver... Og det opslag så jeg i Equito i Lyngby, så mon ikke hun også kommer i mit område??

Prisen lød også fin (hvis det er hende) og der stod noget om at ligge vægt på grundridningen, så det lyder jo fint (hvad mener du i øvrigt med min opstilling!?? Menget fornærmet nu )

Jeg tror at der er et par stykker mere der også er med på noget undervisning og der er en del i området der rider western, så hvis hun også kan det er det måske muligt at få flere med på idéen!?

0
0
Svar på denne tråd

jamen altså mig-dig
Dato:  30-09-2006 10:28

har jo selv siddet og hørt på dit hostbrokhost om hvor meget du trænger til en hostoverhalinghost

Heidi er hende jeg fik undervisning af, da jeg startede på western, så hun er altså primært westernrytter.

Men da hun underviser så meget efter de principper hun gør, kan hun også sagtens undervise dressurryttere.

vi gav 350 for en time, der er det mindste hun kører ud for, men man må gerne være to om at dele den.

Jeg kan i hvert fald kun anbefale hende :)

mvh Maria

0
0
Svar på denne tråd

Lyder godt
Dato:  30-09-2006 11:21

Det kan da ikke passe... Jeg brokker mig da aldrig!!! Slet ikke over sådan noget

Jeg har snakket med en på det nye sted der fortalte at der faktisk kommer en og underviser, så jeg må lige høre hvordan stemningen er mht. en anden underviser (vil helst ikke starte med at fornærme hele stalden).

Men ellers lyder det jo meget godt. Jeg dør vel heller ikke af, at det er en western underviser, hvis hun bare kan finde ud af at rette på mig

0
0
Svar på denne tråd

Jane Borlev............ en gang crap!
Forfatter:  Bamse-line (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  08-06-2012 08:00

Jeg faldt tilfældigt over en tråd om Jane Borlev på hestegalleri forleden, da jeg for en bekendt søgte på underviser søges, og søgte derfor for sjov herinde om der også skulle stå noget?

Da jeg kender Jane Borlev temmelig godt, er jeg altså nødt til at svare på denne tråd også, da jeg er ved at være træt af at se, ikke bare hende, men mange andre pynte på deres evner og formåen, tage penge fra velmenende mennesker for evner og erfaring de ikke besider!

For det første er Jane IKKE berider som der står i den anden tråd, hun har heller ALDRIG redet Grand prix, hun har redet en enkelt Mb0 en enkelt gang eller 2 og ellers redet La-klasser, men det er ved at være mange år siden. Jane har heller aldrig haft en masse heste i ridning og eller tilredet/redet heste op, hun har dog haft en pony i ridning et par måneder, og ellers har hun selv haft den samme hest i rigtig rigtig mange år, en hun købte fra Holland der vel og mærke var uddannet?

Jane har heller aldrig været på ungdomslandsholdet, som hun bl.a fik bildt mig ind, hun har heller aldrig nogensinde afholdt nogen kursur i USA, men hun har været derovre mange gange med sin eksmand og besøge hans venner og hun overvejede at begynde og afholde kurser derovre på et tidspunkt, men det kom aldrig dertil.

Når det så er sagt, så er Jane umiddelbart en vældig sød pige, hun er veltalende og ingen tvivl om at hun er god ved hestene og man føler sig hurtigt tryg ved hende, hun er også god til at lyde autoritær, så man tror på det hun siger. Men hendes erfaring og evner svarer absolut ikke til det hun går og påstår, og syntes ikke det er fair, at hun i den grad pynter på sit "CV" overfor velmenende, betalende elever.

Mvh. Søs Pedersen

0
0
Svar på denne tråd

Gammel tråd
Forfatter:  Cat *May Ray* (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  08-06-2012 09:32

Hvor i al verden hive en tråd fra 2006 frem for at skrive det??????

- Cat -

Under uddannelse til BBH Basis Instruktør

0
0
Svar på denne tråd

Pyntet CV
Forfatter:  Bamse-line (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  08-06-2012 09:40

????????? Det står der jo højt og tydeligt?

Det har jo heller ikke noget at gøre med hvornår den er skrevet, jeg har som sagt kommenteret på det gamle indlæg, fordi jeg er træt af at se velmenende mennesker blive snydt af folk der i den grad lyver og pynter på egne evner og erfaring, det er såmen det hele og det skriver jeg også:o)

Kh. Søs:o)

0
0
Svar på denne tråd

sally swift
Forfatter:  Janne Andreassen (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  23-06-2012 22:42

Hej

Jeg bruger Tabita Cramer der er uddannet i centreret ridning udfra Sally Swifts metoder. Hun underviser i midt Jylland og er super dygtig.

Venlig hilsen Janne

Går altid ind for hestevelfærd :)

0
0
Svar på denne tråd

Underviser ?????
Forfatter:  Dyrevennerne (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  23-06-2012 23:02

Hvad med lignende underviser her på sjælland,p.t. i nærheden af Dianalund.Men ellers hvor der undervises i centreret ridning.

M.v.h Snuller.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)

Eksisterende bruger:
Log ind

Ny personlig bruger:
Opret profil

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Pris og vilkår for annoncering

Mest populære sider

Logo