Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

 Dårlige blodværdier, erfaringer
Forfatter: 
Dato:  26-06-2014 14:05

Til jer trav og galop folk. Ved at I oftere end hobby ryttere støder på blodværdier som gør at I ikke kan træne optimalt, så derfor håber jeg at høre jeres erfaringer med emnet.

 

Min 5 års har i april fået konstateret forhøjede leverværdier, som formentlig skyldes brandbærger i et parti wrap. Efter 6 ugers behandling med Marie tidsel og B vitamin kur var hans levertal fine igen, men til gengæld var hans blod værdier helt skæve, nogle tal var for høje, og andre for lave. Han får nu et tilskud (HB Formular) som hjælp til at stabilisere blodværdierne.
Har andre haft erfaring med dårlige blodværdier?, hvor lang tid gik der før din hest var "fit for fight" igen? Håber at høre andre erfaringer


XXère vil altid stå mit hjerte nært

R.i.p Chantelle 1999-2011

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-08-2014 13:46

Altså det sker jo tit, men jeg har ikke den store erfarring med dårlige blodværdier pg.a. Forgiftning, så måske det er med til at påvirke prossecen, normalt får vores et par uger med let arbejde, vi får taget blodprøve en gang om ugen under forløbet og det et somreglt iorden i løbet af 2-3 uger :)



For where your treasure is, your heart will be also.

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider