Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

 Køb af sulky..
Forfatter: 
Dato:  30-08-2013 10:08

Har søgt lidt på nettet og ikke fundet det store, så har brug for hjælp fra det store HN..

 

Hvor kan man købe en trænings sulky.? Gerne både link og telefonnumre, hvis ikke de har hjemmeside..

 

Det er blot til lidt hyggekørsel, så jeg søger ikke sulkyer til over ret meget over 5.000 kroner.. Jeg ved at pris og kvalitet hænger sammen i mange tilfælde, men når det blot er til hygge en gang eller to i ugen vil jeg ikke bruge en formue..

 

Er der noget man skal se efter og har I andre råd.. Som f.eks. kinesisk er noget skrammel osv..

 


 

Prima hø i minibig sælges

Befinder sig i 7330, Brande

0
0
Svar på denne tråd
 
 Brugt sulky
Forfatter: 
Dato:  17-09-2013 08:45

Hvilken str. søger du? Der kan jo købes en del brugte der ikke nødvendigvis er noget gammelt skrammel

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja.......
Forfatter: 
Dato:  17-09-2013 11:22

... Kinavognene er noget skrammel ;)

 

Til den pris skal du kigge efter noget brugt, som måske trænger til en klat maling - ellers tror jeg ikke at du finder noget holdbart og forsvarligt til pengene.

 

Nu ved jeg ikke hvor stor hesten er, men på dba.dk står der en Roadcar i Aabenraa til 4.000 som ser meget fornuftig ud.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  17-09-2013 12:24

Jeg er helt enig med Sif! Jeg har selv en kinasulky. Hvis de så hvor meget den efterhånden er bygget om og forstærket så ville de ikke kunne genkende den på fabrikken som en de har lagt navn til.
Der står gu hjælpe mig endda i manualen til den at den er fremstillet på The Chinesse Bicycle Factory!!!

Mit råd er at finde en bedre brugt eller spare sammen til en ordentlig en.
Der bliver lavet en del i Polen og selvom det måske heller ikke er top-klasse grej, så er de stadigvæk meget bedre end de kinesiske.. Hvis du vil have god kvaltiet så skal du se efter dem fra Vest Tyskland eller England.


Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

 

"Tænk det du vil, og gør det, du gør."

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg søger til..
Forfatter: 
Dato:  18-09-2013 08:30

størrelse travhest og langt langt de fleste der er til salg er til små ponyer..

 

Så er der en del hjemmebygget og nogen er okay, dog på Sjælland og andre syntes jeg ser meget tunge og uhandye ud..

 

Har ikke lige kigget den sidste uges tid, men det kan da lyde til at jeg lige skal kigge igen..

 

Jeg syntes det er rigtig mange penge at give 10.000 for en ny vogn, som måske ender med at blive brugt 1-2 gange i ugen..

 

Jeg må jo bare søge videre.. Mon ikke der er nogen der vil af med deres vogne her til vinter..

 


 

Prima hø i minibig sælges

Befinder sig i 7330, Brande

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prøv du at kigge...
Forfatter: 
Dato:  18-09-2013 10:44

... på den fra Aabenraa: www.dba.dk/hestevogn-roadcar-meget- l/id-1003101336/

 

Der står at den er til stor pony eller hest, og stængerne kan indstilles. Så skal den nok kunne bruges til en traver.

 

 

Der er også en på gul og gratis: www.guloggratis.dk/dyr/heste/ rideudstyr/sulky/annonce/20639736- hestevogn - men det er en decideret travsulky, altså beregnet til en travsele, og så er den ikke egnet til alm. terrænkørsel.

 

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider