Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

 Fra 1-spænder til 2-spand
Forfatter: 
Dato:  08-07-2013 14:15

Jeg kører 1-spænder med min dejlige Kiks, men kunne egentlig godt tænke mig at finde en makker til hende og begynde med 2-spand. Men hvordan gør jeg det?

 

Min tanke var at tilkøre den nye som 1-spænder og derefter sætte dem sammen. Men jeg har aldrig kørt 2-spand så har ingen ide om hvordan jeg skal gribe det an.

 

Lige så snart de kan styres bare nogenlunde vil jeg selvfølgelig til undervisning med dem. Men klubbens undervisning er ikke lagt an på tilkørsel, men videreuddannelse af hestene.

 

Så søger nok mest gode råd til alt forarbejdet





Opdræt af Tibetansk Spaniel

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd
 
 fra 1 spænder til 2 spænder
Forfatter: 
Dato:  21-07-2013 00:52
Jeg har her i vinter fået hjælp til tilkørsel af min shetter i den lokale afdeling af køreforeningen .
Jeg skak snart i gang med at træne unghesten op også, og så har jeg tænkt mig at kontakte en, som jeg ved, kører med 2 spand shettere for måske at få lov at køre med ham et par gange. Jeg satser sådan set også på at få nogle gode råd af ham ved samme lejlighed:-)
Måske du har de samme muligheder i dit lokalområde?
Hilsen Anne
1
0
Svar på denne tråd
 
 dfdfdfsd
Forfatter: 
Dato:  26-07-2013 23:00

Jeg ved skam godt hvem jeg skal gå til for gode råd og praktisk hjælp hvis jeg engang får pony nr 2.

Og som sagt, lige så snart de er styrbare som 2-spand tager jeg dem selvfølgelig med til undervisning.

 

Det her er kun et spørgsmål om jeg er helt galt på den med fremgangsmåden.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider