Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

 Vogn til denne pony?
Forfatter: 
Dato:  27-04-2013 22:19

Vil gerne i gang med noget mere seriøs køring nu til sommeren, men synes de vogne jeg finder er lige lidt i den dyre ende når det kommer til min tegnebog. Jeg synes ikke 25.000 er realistisk når det nu kun er en hobby. Så om det er nogen der ved hvor jeg kan købe en rimelig vogn der kan bruges til maraton og presisjon? Eller måske låne. Ponyen er en lille og smal sag på 110cm.

 


Billede




Alltid med en

Appaloosa

 

Berta - Shetlænder/Islandshest hoppe 2003. Søger rytter

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012. Søger part

 

Skrivefejl? Ret mig gerne, jeg er nordmand.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vogn...
Forfatter: 
Dato:  29-04-2013 00:46

Jeg ved ikke hvad du forestiller dig at ville give for en vogn, men de findes da til mindre end 25000

 

jeg tror ikke jeg kan linke direkte til siden, men nederst på side 7: http://www.net-op-as.dk/20g.html

 



Mvh Michelle


www.altomhund.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123...
Forfatter: 
Dato:  29-04-2013 11:19

Måske nemmere om jeg siger under 10.000. Jeg er student og kun med deltidsarbejde.


Alltid med en

Appaloosa

 

Berta - Shetlænder/Islandshest hoppe 2003. Søger rytter

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012. Søger part

 

Skrivefejl? Ret mig gerne, jeg er nordmand.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Der sælges af og til...
Forfatter: 
Dato:  29-04-2013 13:23

... brugte vogne på dba.dk eller guloggratis.dk - men jeg tror ikke at det kan betale sig for dig at købe i DK, det bliver sikkert for dyrt at få det importeret.

 

Jeg tror at du vil stå dig bedst ved at finde en brugt vogn i Norge - der må også være salgssider deroppe :)

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123...
Forfatter: 
Dato:  29-04-2013 14:30

Jeg flytter ned til DK over sommeren. Jeg har ikke plads til at få en vogn med ned. Det er også latterlig dyrt at købe noget som helst der har med hest at gøre her i Norge. Men vil kigge lidt på de der to sider


Alltid med en

Appaloosa

 

Berta - Shetlænder/Islandshest hoppe 2003. Søger rytter

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012. Søger part

 

Skrivefejl? Ret mig gerne, jeg er nordmand.

0
0
Svar på denne tråd
 
 min højde
Forfatter: 
Dato:  04-07-2013 16:31

Bare til orientering er min. højde 120cm for maraton kørsel. Men hvis det kun er til hobby kørsel betyder det måske ikke så meget i dit tilfælde.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123...
Forfatter: 
Dato:  05-07-2013 22:40

Jeg har da set både en og to spand med shetlændere gå maraton kørsel


Alltid med en

Appaloosa

 

Berta - Shetlænder/Islandshest hoppe 2003. Søger rytter

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012.

 

Skrivefejl? Ret mig gerne, jeg er nordmand.

0
0
Svar på denne tråd
 
 marathon
Forfatter: 
Dato:  07-07-2013 20:27

120cm er minimumshøjden for enspændere. 2spand ligger lidt laver (mener det er 112cm men er ikke 100% sikker)

 

Til nationale stævner kan man normalt godt få dispensation til at køre f.eks. shettere eller andre under mål som 2-spand, men jeg har ikke set de helt små som enspændere og kan godt tvivle lidt på at man får lov -marathon er jo hårdt nok for de lidt større enspændere. Grænsen er jo ikke sat helt uden grund.

 

Men til klubsstævnerne kan der ofte vises lidt hensyn. F.eks. fik jeg sidste år lov at køre vores belgierhoppe på pony-tider, og har da osse fået tilbudt at øjes med E-etapen e.l.

-men så vil det jo være uden for konkurrence.



Mvh Michelle


www.altomhund.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 vogn til pony
Forfatter: 
Dato:  21-07-2013 01:03
Jeg fandt en fin skovtursvogn til vores shetter her på siderne under køreudstyr sælges. Har set, at der sælges en del forskellige vogne til ponyer med jævne mellemrum der.
Hilsen Anne
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider