Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

 Afkom efter Kiss Moldau
Forfatter: 
Dato:  30-03-2010 07:36

Hejsa!


Søger oplysninger om afkom fra min gamle Travhest, Kiss Moldau.


Det drejer sig om;


Eliza Grau, reg.nr. 970371 - 208334199700371, Reg. ejer Bente Hausmann, opdrætter Evald Jensen, frysemærket: 70371


Dacapo Top, reg. nr. 960383 - 208334199600383, reg. ejer Kirsten Hansen, Opdrætter, Evald Jensen, frysemærket: 60383, hn må være solgt som ridehest, for han er reg. død i 2001



Buddy Top, reg. nr. 940072 - 208334199400072, reg. ejer Evald Jensen, Opdrætter Annette Allerød Bekke, frysemærket: 40072


Terrific Trophy, reg. nr. 910106 208334199100106, reg. ejer Maibritt Ulsing, Opdrætter, Annette Allerød Bekke (ved hun har skiftet navn til Frk. Nitouche, og har stået nær Vojens)Frysemærket 10106


Nogen der ved noget om disse heste?


Kiss Moldau, min travhest, blev aflivet pga. spat og galle i begge bagben - hun er savnet.


GitteAndresen, Gift Hansen


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jepper...
Forfatter: 
Dato:  04-05-2010 22:16

Kiss har jeg striglet en del, dengang hun fik Terry (Terrific Trophy). Var også med på banen et par gange, da Terry skulle løbe.


Kiss var jo en dejlig lille hest. Tror jeg har en del billeder liggende et sted af hende, Terry og Buddy.


Det var dengang Anette havde hende...



Avl af typefulde welsh sec. A med prima temperament

Flink haflingerhoppe sælges

Sec. A hingsteføl sælges ved fravænning ultimo oktober

Welsh-stutteri Cashella

1
0
Svar på denne tråd
 
 Isotter
Forfatter: 
Dato:  05-05-2010 10:58

Ej hvor sjovt, tænk at der stadig er nogen den kan huske den gamle dame, he he.


Du må da enormt gerne finde billeder.


Har fået kontakt til Terry´s nye ejer, så det gør det bare endnu sjovere.


Har også billeder, men de ligger på min harddisk, som er taget fra - så dem er jeg ved at få pillet ud.


Ej hvor sjovt.


Har også stadig kontakt til Annette og Evald Jensen, som begge har haft noget med Kiss at gøre.


Gitte

0
0
Svar på denne tråd
 
 terrific
Forfatter: 
Dato:  12-09-2014 11:57

Hejsa

 

jeg sad lige og googlede lidt for sjov og kedsomhed og faldt lige over denne her tråd hvor du for længe længe siden har søgt afkom efter din hoppe.

 

eg har ejet terrific fra 2005 til og med 2012.

En skøn men lidt særpræget dame...

Brugte hende til skovture.

i 2012 fik hun desværre en hjerneblødning/blodprop i hjernen og vi aflivede hende så hun ikke skulle lide og imens hun var i sin skønneste form.

 

mvh maibritt

1
0
Svar på denne tråd
 
 Maibritt
Forfatter: 
Dato:  21-02-2018 09:37

Ej hvor sjovt - nu faldt jeg over denne tråd og så dit svar - jeg har desværre haft min kode ind til HN smidt væk - så jeg fik tilsendt en ny

Hvor er du fra i Verden? Har du stadig billeder af Terrific?

Jeg er da vild nysgerrig nu

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider