Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

 Greven ØK
Forfatter: 
Dato:  24-08-2008 13:00

Er der nogen der ved noget om ham???


Ved hans mor hed Ametyst c og at han er min hestes nevø, men hvem der lige er far kan jeg ikke huske, men måske capital idea.
Han blev solgt fra århus fra Frede Krarup som også har Grevinden og Hofdamen øk.
Vil bare vide hvor han er nu og hvorn han har det. Har ingen billeder af greven, beklager.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Greven
Forfatter: 
Dato:  16-09-2008 22:11

Jeg ved at Greven blev solgt til en der havde ham i træning ved Thomas Bonde. Er der slet ingen der ved hvor han er???




2 dejlige blandeing drenge ( Kanin) søger nyt hjem

Fra skanderborg. De er ca 3 mdr.



www.UFL-AArhus.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Greven Øk
Forfatter: 
Dato:  17-09-2008 16:30

Har lige fået en besked fra en bekendt i Jylland som fortæller at han en gang var til et ridestævne, hvor der havde været en hest ved navn Greven Øk. ( Det er jo et lidt atypisk navn, derfor kunne han huske det). Han mener pigen stillede op for Bedsted Rideklub. Mon det kan være ham? Du kan jo prøve at kontakte klubben.

Held og lykke



Én gang travhest - altid travhest

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhej
Forfatter: 
Dato:  17-09-2008 22:54

Jeg er ret sikker på den kære Greve blev solgt som ridehest, men hvortil ved jeg ikke.


Jeg er vild med min Flyver!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Greven ØK
Forfatter: 
Dato:  18-09-2008 08:36

Tja hvor mange vil kalde en ridehest for greven??

ØK er efter navnet på avler så det er meget muligt det var ham.

Det er dejligt at høre at han ikke er endt på et slagteri, men hos en som bruger ham. Han var en stor dejlig bamse *ss*




2 dejlige blanding drenge (Kanin) søger nyt hjem

Fra skanderborg. De er ca 3 mdr. De er gratis for den der vil give dem et godt nyt hjem.



www.UFL-AArhus.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Greven ØK
Forfatter: 
Dato:  18-09-2008 18:24

Hej,


Greven ØK blev solgt som ridehest.


Mvh

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Greven ØK
Forfatter: 
Dato:  18-09-2008 20:45

Ved du hvem der købte ham og hvor han er??




2 dejlige blanding drenge (Kanin) søger nyt hjem

Fra skanderborg. De er ca 3 mdr. De er gratis for den der vil give dem et godt nyt hjem.



www.UFL-AArhus.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Greven
Forfatter: 
Dato:  19-09-2008 23:09

Hej,


Nej, jeg ved det ikke, men det er jeg sikker på at Henrik Ebbesen (chefredaktør på trav & galop)gør da det var ham der havde Greven hos Thomas, du kan finde hans mailadresse osv. i et Trav & Galop blad.


Mvh

Charlotte


0
0
Svar på denne tråd
 
 Greven ØK
Forfatter: 
Dato:  20-09-2008 00:20

Har snakket/skrevet med henrik.

Han bekræftede at han købte Greven i sin tid og solgte ham vidre som ridehest.

Henrik har kontakt til nuværerne ejer og siger at han har det godt.

Det var faktisk det jeg ville vide, var lidt bange for han var blevet slagtet da sidst jeg så ham var han halt.


1000 Tak til alle der har hjulpet




2 dejlige blanding drenge (Kanin) søger nyt hjem

Fra skanderborg. De er ca 3 mdr. De er gratis for den der vil give dem et godt nyt hjem.



www.UFL-AArhus.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Greven Ø K
Forfatter: 
Dato:  12-06-2013 08:29

Hej...

 

Ved det er mange år siden der er blevet skrevet herinde på denne side.. men jeg kom tilfældigvis til at søge under Greven ØK den anden dag, og fandt så dette..

Jeg er den pige som købte Greven ØK i 2006, og brugte ham derefter som min lille ridehest..

Han er bare en dejlig hest.. Jeg brugte stupmarken meget til at få hans galop nogenlunde på plads, så godt som han nu kunne.. det gik så godt, og det endte med jeg fik eneundervisning ved min ridelære og startede til stævne på ham i en lille LC1 og LC2, og vandt 2 førstepladser på ham.. Sådan Greven ØK.. Dommeren kunne ikke engang se det var en travhest, og fik et flot 7 tal for hans galop.. Derefter begyndte vi så at træne os fremad til en LB klasse..

Kunne se der var en der skrev han havde været halt.. Han har aldrig været halt efter han er endt som ridehest, og må sige det passer godt til ham.. Var i år 2008 til stævne på Vilhelsborg, hvor vi konkurrere i kvadrille, Det gik så godt at vores hold blev Danmarksmester.. SÅDAN ;)

Greven ØK er en hest som vil gøre alt for at gøre sin ejer glad.. Alt i alt en super dejlig travhest.. Da jeg kunne se at han havde gjort sit i dressuren, stoppede vi så småt med at træne i de baner, og red mange skovture samt hyggeture, med ekstra fart på, så han kunne få lov til at strække sig ud i sin flotte trav..

Jeg valgte at sælge ham til min veninde, som nu har ham til ren hygge-ridning, da jeg gerne ville videre i dressuren.. Han lever i bedste velgåendehed hos min søde veninde, hernede i det Sønderjyske..

GREVEN ØK har gjort mig til en bedre dressurrytter, og er glad for at jeg købte ham i sin tid..

5
0
Svar på denne tråd
 
 Greven
Forfatter: 
Dato:  15-06-2013 13:12

Tak fordi du fortalte mig det. ;) Som skrevet ejede jeg hans moster og jeg kendte hans mor.

Er glad for han har gjort både dig og din veninde glad ;)


Nu med 4 Maine Coon killinger som er klar til at flytte.

 

Og 10 smukke hvalpe som er klar midt i dec. ;)

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider