Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Voksi pose erfaringer
Forfatter: 
Dato:  29-08-2015 11:04

Hej alle sammen

Min veninde har lige født og vi overvejer st købe en voksi pose til dem i gave. Er der nogen der har erfaring med dem? Og hvordan hvis man også gerne vil bruge den til barnevogn og bil hvilken type skal man så lede efter? Synes nemlig voksi hjemmeside er lidt en jungle mht til hvad de forskellige kan bruges til?

håber virkelig der er nogen det kan hjælpe :)

på forhånd tak

katrine



Rigtig lækker 7 års vallak efter Michellino til salg

Bud ønskes!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Voksi poser
Forfatter: 
Dato:  30-08-2015 07:36

Jeg købte en Sleebee til min søn, den har vi været rigtig glad for og er det stadig, den kan også bruges som lift,

 

personligt kunne jeg heller ikke lure alle de forskellige poser, så derfor købte jeg en baby flyverdragt i HM til Theodor, og så havde vi sleebee i barnevognen, fantastisk... og så koster den ikke uden en 3 del af hvad en voksi koster. og jeg syntes den er lige så god,

 

:-)


hvor intet vover intet vinder

0
0
Svar på denne tråd
 
 voksi erfaringer
Forfatter: 
Dato:  30-08-2015 11:00

Vi har en Voksi Urban til vores datter, som har været guld værd. Det er den version med "pingvin hovedpuden" og med lynlås + forlængerstykke så soveposen kan bruges i klapvognen også.

 

Skal du på tur i vintermånederne og dit barn skal med i autostolen, anbefales det at pakke barnet i noget der går uden om autostolen, såsom Voksi Move. Således barnet ikke sidder med flere lag tøj på som kan bevirke at det ikke kan spændes lige så forsvarligt fast.

 

Så er der Voksi Classic som er en "folde-dyne" med snører, hvortil du kan få sommerdyne, vinterdyne og bærerplade. Således du kan bruge den som lift og samtidig bruge den sommer som vinter.

 

Du kan få utallige alternativer til Voksi poserne fra andre mærker og som også er væsentligt billigere.

Beslutter du dig for en Voksi, vil jeg først og fremmest anbefale dig at kigge efter en brugt. Der findes utallige Facebook grupper til køb og salg af brugt baby-udstyr, dba og ikke mindst appen Reshopper som er et faaaaarligt (og dyrt) bekendtskab :)

 

Pøj pøj


Med Venlig Hilsen

Nanna


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-08-2015 22:37

Jeg har brugt Sleebee til alle mine børn. De fås med bæreplade og to dyner, så de kan bruges til alle årstider og som lift. Det er en rigtig god opfindelse.


Man skal ikke sige noget om folk, man ikke kan sige til dem...

 

Mor til 4 vidunderlige børn

 

Frederik født 280908

Kristian født 030811

Anna født 030811

Sofie født 050313

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  04-09-2015 11:35

Vi har en duniduo og den er fantastisk. Brugte den 2½ år til den første og nu er den i brug igen til nr. 2. Har aldrig brugt diverse soveposer/dragter i autostolen. En trøje og et uldtæppe har altid været rigeligt. Klapvogn fik vi aldrig brugt for da han lærte at gå ville han ikke fragtes mere.

 

Men duniduoen er på min top 5 over bedste køb til baby. Sammen med slyngevuggen, strækviklen, dodo bamsen og næsesugeren


Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider