Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Prale indlæg
Forfatter: 
Dato:  25-02-2015 10:57

For at det ikke skal gå op i bekymringer og anmeldelser af den nyeste barnevogn, vil jeg hermed opfordre til en positiv praletråd af vores unger!

 

jeg ligger ud:

vi er netop hjemkommet fra skiferie i Idre fjäll i Sverige. Bekymringerne var mange inden vi tog afsted: var køreturen nu for lang (minimum 12 timer), ville datteren på 4 mon overhovedet stå på ski? Ville min nervøsitet over ski, mon smitte af på datteren osv osv..

 

turen var ikke noget problem overhovedet! Der blev sunget til div cd'er, der blev lyttet til lydbånd og så ellers iPad.

Jeg var så heldig at min veninde vi boede med deroppe er en super erfaren skiløber og hun tog hånd om Freja. Så hun fik en super start (faktisk så god, at hun kedede sig på skiskolen).

Da vi nåede 3. Dagen kørte hun uden hjælp af grønne/blå og lette røde pister. Jeg er SÅ stolt!

Turen hjem gik forresten også godt, trods 2 timers omvej og et enkelt tilfælde af køresyge.

 

Kom med jeres pral!


Mvh. Tine


Klipning tilbydes i Køge området: www.hesteklip.dk

8
0
Svar på denne tråd
 
 Abcdef
Forfatter: 
Dato:  26-02-2015 16:42

Jamen, så har jeg da lidt pral...

 

På trods af vores lille dreng er blevet opereret som to måneders og efterfølgende har haft armmanchetter på i et par uger, så har han lært at vende sig og møfle rundt pænt tidligt i forhold til hvad man kunne forvente.

 

Dejligt:-)


Missolga

6
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-02-2015 22:57

Jeg har da også et. I slutningen af efteråret skulle min søn på 4 lære at cykle på en rigtig cykel i stedet for løbecyklen. Han kunne ikke rigtigt finde rytmen og kunne kun cykle meget kort uden at der var en der holdt pinden vi havde sat fast på cyklen.

 

Vi har stort set ikke øvet hele vinteren, men så i dag ville han prøve igen. Og sørme om han ikke bare kunne sætte sig op og cykle. Han har kke øvet sig, så hvor det lige kom fra det ved jeg ikke.

 

Han har ikke lært at cykle tidligere end andre børn, men derfor synes jeg alligevel at han er vildt sej.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

3
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil da
Forfatter: 
Dato:  01-03-2015 21:22

Også være med ?

min store pige har aldrig rigtig vist interesse for at smide bleen og vi har ikke presset på da der har været så meget andet.. Men en dag kom hun hjem fra børnehave og ville have bleen af og har ikke haft den på siden heller ikke om natten.. Og hun har endnu ikke haft et eneste uheld om natten..

Min mellemste har lige været på sygehuset pga en knude, og hun tog alle undersøgelser og selv blodprøver i stiv arm..

Og den lille ja hun satte sig pludseligt selv op den anden dag, selv om hun ikke kan sidde, men det glemte hun jo åbenbart ?


Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria og guldhesten Fanta

 

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider