Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

 Ösp fra Gudenådalen
Forfatter: 
Dato:  27-10-2014 14:59

Hej islænderfolk

 

Jeg har fået en vallak fra 2008 i tilridning, og han har grønt pas

Ejer har fået kopi af moderens stamtavle, og hun hedder, som overskriften siger, Ösp fra Gudenådalen.

 

Jeg har snakket med Ester fra Stutteri Gudenådalen idag, og hun har kigget en masse gamle papirer igennem for at prøve at hjælpe. Desværre uden held!

 

Hun mener, hoppen blev solgt til Silkeborg området, men det er alt, hun husker.

 

Jeg ville jo gerne finde dem, der har lavet ham her, som i hans grønne pas hedder, Neisti fra Blåbjerg.

 

Ester tror, moren er helt rigtig, da udseende, sind og gangarter passer til generne.

 

Kunne jeg nu finde faren, ville det være skønt, så der evt kunne tages blodprøver til DNA og ad den vej få nyt pas i den rette farve

Er der nogen af jer, der kan hjælpe mig, eller evt. bare har et godt bud på, hvad jeg skal prøve?


Heste/ponyer i prisklasser, hvor alle kan være med, træning mm. på www.skysite.dk/vestjyskhestepleje

0
0
Svar på denne tråd
 
 Blåbjerg?
Forfatter: 
Dato:  27-10-2014 17:59

Har du haft kontaktet dem? Og ellers dem hvor hoppen fik føl i 2007 (Bjert) eller 2010 (Tromborg)?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jullebassen
Forfatter: 
Dato:  28-10-2014 06:18

Jeg har ikke kunnet finde noget på Blåbjerg, og vidste ikke, der var flere afkom efter hende Hvis du kender til det, vil du sende mig link, tlf nr. el.lign.?


Heste/ponyer i prisklasser, hvor alle kan være med, træning mm. på www.skysite.dk/vestjyskhestepleje

0
0
Svar på denne tråd
 
 worldfengur.com
Forfatter: 
Dato:  28-10-2014 10:12

Her kan du finde informationer Tænkte bare at du formodentlig havde været der inde og slå hoppen op - det er i hvert fald altid et godt sted at starte!

0
0
Svar på denne tråd
 
 worldfengur
Forfatter: 
Dato:  28-10-2014 10:56

Jeg er ikke medlem af FEIH, så kan ikke rigtig finde noget


Heste/ponyer i prisklasser, hvor alle kan være med, træning mm. på www.skysite.dk/vestjyskhestepleje

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  28-10-2014 15:53

Tjek hesteoversigten på joras.dk. Der kan man se navnene på de 4 afkom der er registreret under Ösp fra Gudenådalen.

Der står ejerforhold på 3 af dem, så der vil være noget at gå ud fra. :)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Se så :o)
Forfatter: 
Dato:  29-10-2014 12:05

Der kunne jeg osse komme ind

- Mange tak for hjælpen hertil.. har fundet nr. på hende, der havde føl efter moren i 2009, og fik lov at ringe igen sidst på eftermiddagen, når hun har fri


Heste/ponyer i prisklasser, hvor alle kan være med, træning mm. på www.skysite.dk/vestjyskhestepleje

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  30-10-2014 10:56

Håber du får afklaret hvem faren til din hest er.

En islænder med rødt hestepas er nu engang sjovere, da du kan deltage i arrangementer osv. :)

 



0
0
Svar på denne tråd
 
 Rødt pas
Forfatter: 
Dato:  31-10-2014 07:32

Ja lige præcis..derfor synes jeg osse, det er værd at bruge tid på at se, om det kan findes ud af


Heste/ponyer i prisklasser, hvor alle kan være med, træning mm. på www.skysite.dk/vestjyskhestepleje

0
0
Svar på denne tråd
 
 øsp fra gudenådalen
Forfatter: 
Dato:  19-08-2018 15:47

hej vi har haft øsp til hun døde hilsen

tromborg

0
0
Svar på denne tråd
 
 Neisti fra Blåbjerg
Forfatter: 
Dato:  23-08-2018 07:29

Jeg har slet ingen kontakt til Neisti længere, desværre!

Er det jer, der har "lavet" ham?

0
0
Svar på denne tråd
 
 øsp fra gudenådalen
Forfatter: 
Dato:  23-08-2018 09:06

hej nej det er det ikke


tromborg

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider