Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

 dressurunderlag til islændersadel
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 11:16

hej herinde på IShn.

 

da jeg med 100 procent sikkerhed ved, at min næste hest skal være en islænder, og har en hulens masse dressur underlager, str. full, fra dengang jeg red dressur på de store DV'er, vil jeg høre, om jeg ikke bare kan bruge dem, til min kommende islændersadel?

 

eller vil de glide alt for meget rundt?

 

talte sammen igår, og jeg har i alt 35 underlager (jaja har virkelig været en udstyrsfreak!) så uanset, er der helt klart nogen af dem der skal sælges, andre er desværre så "medtaget" af brug og vask så de ryger i brændefyret. så der forsvinder nok, 20 underlager på den konto :( men hvad med de resterende 15? kan de bruges ?

 

på forhånd tak :)

 


mvh

Eriksen

Margueritten og Västgötaspidsen

 

 

¤BLLSL¤

 

med Västgötaerne

August QQ

og

NILAS SEVERIN

 

North Star 23.4-1990 - 17.11- 2010 elsket og savnet * Jaz 8.1-2012 - 5.12-2012

for altid i mit hjerte

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 11:33

Det kan du godt :-) De fleste islændersadler minder om en dressursadel i form, måske dog lidt mindre, men det gør jo ikke så meget.

 

Jeg vil dog sige, at jeg personligt har valgt at ride med skridsikre specialunderlag. Min islænder har tøndeform, og sadlen har tendens til at glide frem, især hvis jeg lægger den på et underlag.

 

Der er mange, der har det problem, men jeg vil da sige, at de ryttere i min stald, der har heste med "nemmere" sadelleje, rider med almindelige dressurunderlag.

2
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  28-10-2014 18:02

Du kan sagtens bruge dressurunderlag til islændersadler.

Hvis det er de firkantede kan det dog nemt drukne de små heste ;) Jeg brugte selv kun firkantede underlag, hvis de var str. pony, så det rent faktisk lignede et underlag og ikke et dækken.



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider