Logo used for printing
Ryttersnak
Islandshest

Græs på denne årstid?
Forfatter:  issofie (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  01-12-2007 16:25

Hej islænderfolk,

Da vores fold er blevet så mudret at der ikke er en eneste tør plet tilbage på den, har vi valgt at rykke hestene over på en anden fold. Den er tør, og der er græs på den endnu. Får hestene ondt i maven af græsset på denne årstid? Der er vel ikke så meget nærring i det nu?

Hilsen Sabrine.

Sabrine

Med de 2 bedste ismuler <3

Svar på denne tråd  Forrige tråd | Næste tråd
 Tja...
Forfatter:  Vibs 1 (Skriv besked)
Dato:  01-12-2007 20:40

Om dine gør ved jeg ikke, men vi har 2 ismuler og 1 miniature, de er stadig ved at æde sig igennem vores mark. Så sent som i går fik de lagt et kæmpe stykke til marken, som de nu er ved at æde sig igennem. Det er nok 30 cm. højt græs/kløver.

Vores mark er med meget kløver, da vi blev røvrendt af ham som såede. Det har ikke givet vores problemer med maven overhovedet.

Sidste år havde de mega dårlig mave, da vi så droppede wrappen gik det væk.

Vi har så for første gang selv lavet wrap, det har de ad libitum uden problemer overhovedet, så jeg har på fornemmelsen, at det wrap vi fik sidste år, ikke var okay...

Hilsen Vibeke

Wrap sælges, mini bigballer, Nordjylland 200 kr

Jeg ønsker overhovedet ikke, at du ændre din mening, men jeg vil gerne have, at du prøver at se tingene fra en anden vinkel..

Græsset
Forfatter:  issofie (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  03-12-2007 09:25

Tak for svaret.

Ja, det ville være fedt hvis man havde nogle flere folde at veksle imellem, nu hvor alt er pløret helt op De har heldigvis ikke fået ondt i deres maver, så jeg tror ikke der er ret meget nærring i græsset mere

Sabrine

Med de 2 bedste ismuler <3

Svar på denne tråd (Kræver login)

Eksisterende bruger:
Log ind

Ny personlig bruger:
Opret profil

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

HN afstemning
Hvilket grovfoder får din hest? (Forslag: Julie ♣Platiano♣ )

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater

Logo