Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Job med heste i Dk eller udland
Forfatter: 
Dato:  26-11-2016 19:54

Kære allesammen.

 

Jeg er 32 år, uddannet fysioterapeut og drømmer om at blive ridefysioterapeut. Før jeg kan blive det vil jeg gerne have mere erfaring med heste end jeg har nu (jeg red i 8 år som ung, og har for nyligt genoptaget dette, men har glemt mange ting i årenes løb).

Tanken om at arbejde med eller omkring heste hver dag tiltaler mig meget, da jeg har det godt når jeg er i nærheden af heste. Min udfordring er, at jeg har været sygemelt (og arbejdsløs) i halvandet år grundet depressionslignende symptomer. Jeg ønsker at "ryste posen" i mit liv, og derfor vil jeg gerne flytte til et andet sted i landet eller gerne til udlandet, da jeg ikke er bundet af job, lejlighed, kæreste, børn osv. Men da jeg ikke har nogen penge er jeg nødt til at kunne få tingene til at løbe lidt rundt imens - det er derfor ikke helt nok kun at få kost og logi hvorend jeg arbejder (hvilket jeg så vidt jeg kan læse mig frem til er meget almindeligt i udlandet). Jeg har gode sociale kompetencer og meget erfaring med at arbejde med mennesker.

 

Derfor er mit spørsmål til jer: Er der nogen der har erfaring med sådanne jobs/ kontakter til nogen eller bare et godt råd?

På forhånd tusind tak.

Mvh Charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Charlotte
Forfatter: 
Dato:  06-01-2017 15:45

I islændergrupperne på Facebook søges der tit folk som vil arbejde på Island i kortere evt. længere perioder. Der er forskellige krav til rytteres kunnen, på turistgårdene kan det primært være folk der kun rider ok men som er gode til at tage sig af kunder mm.

 

Jeg ville da forsøge mig sådan et sted og så tage det som en oplevelse. Du skal ikke regne med at få en høj løn.

 

Jeg har selv tænkt på det mange gange i hvert fald.

 


 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider