Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Grimme marmor vindueskarme
Forfatter: 
Dato:  19-11-2016 12:36

Hej HN´er.

 

Jeg har to grimme marmor vindueskarme, som jeg desværre ikke kan skifte ud uden at skulle hyrer en murer, da de er muret ind imellem murstenene på huset

 

Derfor har jeg overvejet, om jeg kan male dem? Eller skal sådan nogen slibes? Hvad bliver det bedste resultat?

 

Kom glad, kom frisk med jeres erfaringer.

 

Dbh Træhuset

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det ville måske..
Forfatter: 
Dato:  19-11-2016 20:01

hjælpe på inspirationen - og dermed rådgivningen - hvis du smed et billede af dem herind..?

Dorte

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 billede
Forfatter: 
Dato:  20-11-2016 14:00

Billede

 

Vindueskarm - en grim en af slagsen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  20-11-2016 19:31

Du kan male, men du kunne også prøve med sådan noget hyldepapir som fx fåes i Silvan. Jeg har gjort begge dele med godt resultat, men papiret kan tages af igen, hvis du fortryder.


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 Marmor
Forfatter: 
Dato:  30-11-2016 21:38

Det kan slibes op igen og blive rigtig flot. Prøv at google eller spørg evt. i byggemrkedet.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Du kan jo flytte.
Forfatter: 
Dato:  01-12-2016 09:26

 

Syntes at du viser en vildt flot vinduskarm!

Den trænger bare til at blive opfrisket. (Syntes helt ærligt at den der hækle-strik-ting er mere pinlig.. sorry! ) Du kan feks. save en tynd plade til hver vinduskarm, male i din yndlingsfarve og lægge oven på marmoren

Hvis du har 5 i de rigtige mål så køber jeg dem gerne, altså marmorvinduskarme.

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

 

Happy wife, happy life

0
0
Svar på denne tråd
 
 Marmor
Forfatter: 
Dato:  05-12-2016 18:55

prøv at vaske dem grundigt ned og giv dem så en behandling med en blanding af 1 del linolie og 2 dele mineralsk terpentin. Blanindingem skal bare pensles på og så efter 20-30 min tørres overskydende olie af med en fnugfri klud. Det giver i hvert fald et virkelig godt resultat på marmorgulve.

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider