Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Valg af seng
Forfatter: 
Dato:  22-01-2016 20:00
Vi overvejer at købe ny seng, hvad skal man vælge continintal eller elevation?

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-01-2016 21:27

Jeg ville aldrig vælge elevation.

Så får du to separate madrasser så der er en revne i midten.

Ved godt man kan putte en dims i mellemrummet men jeg synes det føles vildt irriterende, jeg er typen der er ud over hele sengen når jeg sover, gider ikke ligge og putte med kæresten mens den ene synker ned i det der mellemrum.

 

Og så kan jeg heller ikke helt se pointen med elevation i sengen, men det er som bekendt en smagssag :)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Valg af seng
Forfatter: 
Dato:  23-01-2016 10:21
Der findes en hav af forskellige og kan ikke helt finde ud af om pris og kvalitet høre sammen for syntes at når man prøver dem er der ikke det vilde forskel.

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Valg af seng
Forfatter: 
Dato:  23-01-2016 17:29

Der er også andre muligheder, fx en almindelig springmadras i en sengebund med lameller eller en boksmadras som har lamellerne indbygget.

Jeg har selv en continental fordi jeg synes at det er rart at den er lidt høj, og den er jo nærmest 2 madrasser ovenpå hinanden. Jeg elsker min seng, men jeg savner lidt at der er en seng omkring madrassen i stedet for bare ben under. Ene og alene af æstetiske årsagen. Jeg kunne selvfølgelig sætte et hovedgærde på, men det er ikke lige så romantisk som en gammel fransk jernseng med krummelyrer og messingkugler.

 

Lene

 


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 En Svane elevationsseng
Forfatter: 
Dato:  23-01-2016 21:42

Min næste seng skal være en Svane elevationsseng som er 210 lang. Gerne Zefir modellen. Fantastisk seng!

God højde, skøn længde, og ideel hvis man er glad for at læse eller se TV i soveværelset eller har ondt i fødderne idet der er elevation i begge ender.


Med Venlig Hilsen

Nanna


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  24-01-2016 08:15

Har elevationsseng og har udelukkende brugt det under graviditeter.


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 Valget et tsget
Forfatter: 
Dato:  09-02-2016 09:36
Valget blev en elevations seng model Jupiter 2 fra bedre nætter, bliver ikke yngre derfor vælger vi en elevation i sidste ende ;-)

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Senge valg en smagssag.
Forfatter: 
Dato:  09-02-2016 13:35

 

Vi skiftede en springmadras seng med lameller og træramme, købt i Jysk 25+ år tidligere ud med en tempur med elevation.

 

Jeg sov rigtig dårligt på det tidspunkt og vi endte med en voldsomt dyr seng da jeg syntes at den var fantastisk at ligge i.

Nu ligger jeg fantastisk, men sover dårligt.... (og det er ikke sengens skyld).

 

Få dage efter vi fik sengen så blev jeg opereret og det var super at kunne hæve benene. Sov faktisk flere dage med benene hævet og sænkede stille i takt med at dagene gik. Ofte hæver jeg lige fusserne 2 cm om natten også.

Nu bruger jeg at hæve fodenden, hvis jeg er specielt smadret, har hævede ben og lign. Men altså primært før / efter jeg har sovet.

 

Tilsvarende syntes jeg det er rigtig rart at kunne hæve hovedet for at læse.

 

Er det nødvendigt.. nææ strengt taget ikke! Jeg kunne jo sætte klodser under fodenden som 1000 vis har gjort før mig eller tage en ekstra pude under hovedet.

 

Manden kunne dog ikke holde ud at sove på sin tempur madras så han har skiftet sin ud med en koldskums madras til 1000.- og dét syntes han er det bedste. Han nyder dog også godt af elevationen men han bruger den ikke så ofte som jeg.


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

2 Welsh heste sælges.

Den ene er 2 år og den anden er 6 år.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider