Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Gammel rytter
Forfatter: 
Dato:  28-01-2015 07:56

Jeg fylder 60 i år og har jo af den grund ikke tænkt mig at stoppe med at ride. Dels fordi at jeg kan lide det, og dels fordi at jeg holder mig i rimelig form med ridningen. Dog er ridningen begrænset til ture ud i det blå.

Hvad tænker I "ældre" ryttere...hvor længe bliver I ved?

 


fjordhest Lotus 2001

shetlænder Uschi Pippilotta 2000

irish cob Romanys Agata 2008

irish cob Pedersmindes Monique 2012

fra Stald Pedersminde

12
0
Svar på denne tråd
 
 Min ene veninde..
Forfatter: 
Dato:  28-01-2015 10:45

min ene veninde, bliver 65 år lige om lidt, hun har ikke tænkt sig at stoppe lige foreløbigt. Dog blot konstateret at det nok er den sidste unghest hun har - unghesten har også været noget af en mundfuld.

Veninden rider dressur også konkurrence pt. LA men målet er da MB måske MA hvis talentet rækker :-)

 

Men det skønne med vores hobby, er at vi kan nyde vores heste på så mange måder, og at vi forsat kan konkurrere, uanset alder - det er da fedt


mvh


Julle




DIN hest - DIT ansvar !!!

5
0
Svar på denne tråd
 
 årg. 1960
Forfatter: 
Dato:  28-01-2015 11:59

Ja, jeg er årgang 1960 og har lige købt en 5 års, den skulle gerne holde 20 år, altså til jeg er omkring 74 år, og til den tid skulle jeg gerne være en aktiv pensionist, så forhåbentlig er jeg ikke færdig med hest i rigtig mange år endnu.

 

hilsen Anne

11
0
Svar på denne tråd
 
 Xxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  28-01-2015 13:01

Jeg fylder 56 om fem minutter og har lige købt føl fra maj 2014.

Ham skal jeg så tilride når jeg 59 også skal vi blive gamle sammen.

Jeg har lyst til at anbefale alle mine klienter at ride, for det holder altså både sindet og kroppen ung.

Go' tur Dorte


Klinik For Kranio Sakral Terapi.

kraniosakralterapi.eu

8
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor er det
Forfatter: 
Dato:  28-01-2015 13:21

dejligt, at vi er flere:) Jeg er også ved at tilride en unghest, som er tre år lige om lidt. Jeg håber da også, at vi sammen får mange gode år sammen:)


fjordhest Lotus 2001

shetlænder Uschi Pippilotta 2000

irish cob Romanys Agata 2008

irish cob Pedersmindes Monique 2012

fra Stald Pedersminde

2
0
Svar på denne tråd
 
 ikke alene
Forfatter: 
Dato:  28-01-2015 16:31

nej du er ikke alene. jeg er blevet de 64 og rider stadigt, ikke så meget som jeg gerne vil,men det vejret og min tid er til. Min veninde, som jeg rider sammen med, er noget ældre end jeg, så det er to gamle tudser der rider i skoven, dog både med små spring og frisk ridning.

vi regner da begge med at være aktive på hest i mange år endnu, trods diverse skavanker.

så god tur på hypperne til alle seniorer(inder)


Whatever you say or do - it always returns to you!

9
0
Svar på denne tråd
 
 jamen hvorfor dog ikke ride.
Forfatter: 
Dato:  28-01-2015 18:20

Jeg fylder 53 i år og regner da med at fortsætte med ridning i mange år endnu.

Men gider ikke mere starte hel forfra med unghest, så når den gamle ikke kan mere, inden for nok et års tid, er det en velredet hest på omkring 7 år jeg nok vil købe mig.


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

 

 

 

 

SORT HAVRE SÆLGES 4370 ST.MERLØSE

.

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 Min underviser
Forfatter: 
Dato:  28-01-2015 20:21

Min fantastiske dygtige underviser er 71 år og har lige reden en flot anden plads til 68 procent i svær Intermediaire... Så hun er et bevis på at alder er ingen hindring!

 


Wrap og hø sælges.

Dejlig kat. 1 kåret stævnepony sælges

Opstaldning tilbydes

staldlauenborg.dk

2
0
Svar på denne tråd
 
 Alderssvarende
Forfatter: 
Dato:  29-01-2015 00:15

Nu bliver jeg kun 50 lige her om snart, så jeg føler mig jo stadig ung

Jeg har før købt ungheste, men da jeg sidst købte hest for 2 år siden, købte jeg en på 10 år. Hvor var det dejligt at købe en hest, som man bare kunne sætte sig op og ride.... - hvad jeg så gør næste gang, jeg skal ud og købe, om jeg køber en ung eller lidt ældre, må vi se til den tid..

 

Vi havde for nogle år siden en ældre herre i stalden, som red tur hver dag. Da han var 82 (tror jeg det var) faldt hans hest død om en aften, den var løs i ridehuset. På en måde var det held i uheld, fordi ejeren var begyndt at have problemer med hukommelsen. Han glemte hvor hans ting var osv. så vi var lidt i tvivl om, hvor lang tid det var forsvarligt at lade ham fortsætte med at ride, men det stoppede jo naturligt, da hesten døde.

Jeg tog hjem til ham og fortalte, at hans hest var død, og han var egentlig glad for at hans hest var død før ham selv. Det var faktisk noget, han havde været bekymret for, og han havde endda lavet et "hestetestamente" så hesten ville overgå til staldejer, hvis han selv døde før hesten.

 

Med ham in mente, regner jeg da med at blive ved mange år endnu


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

4
0
Svar på denne tråd
 
 military
Forfatter: 
Dato:  29-01-2015 12:09

for et par år siden var der en ældre herre(kan ikke lige huske hans navn, eller aldre) men tror nok han var 60-65 år måske mere han var stadig meget aktiv i military sporten dengang, ved ikke om han stadig er aktiv i military, men det kunne jeg næsten forstille mig. tror måske han hed noget ala johan

0
0
Svar på denne tråd
 
 71 år...
Forfatter: 
Dato:  29-01-2015 16:19

Min chef måtte desværre sige farvel til sin tro følgesvend igennem årerne her i efteråret, hesten blev 28 år og han er selv 71 år.

 

Han har nu indkøbt en 5 års DV, så han bliver ved så længe han kan stige til hest.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Fashion....
Forfatter: 
Dato:  29-01-2015 20:14

..... Det må være Johan Iversen du tænker på. Ved lidt hurtig googling fandt jeg ud af, at han blev 70 i 2008, så han må være 77 år nu. Så sent som i september sidste år startede han distrikstmesterskab i Military, så han er still going strong


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

2
0
Svar på denne tråd
 
 "Gamle Jørgensen"
Forfatter: 
Dato:  30-01-2015 08:25

Ja, jeg nærmer mig også de 50 og har ikke tænkt mig at stoppe med at ride i mange, mange år. Men da jeg var 12-13 år og fik undervisning i min første klub, da havde vi nogen gange Jørgensen med på tur. Han var dengang 83 år og gammel garderhusar. Han havde en ung ballademager "Bølle", der næsten var uridelig for alle andre end ham. Den var blid som et lam med ham. Vi tog en gang imellem på tur med ham. Når vi andre ville galopere på eksempelvis en stubmark, så hyggede han sig med at skridte turen og Bølle opførede sig eksemplarisk.

 

Det var fantastisk at se, og jeg lovede mig selv dengang, at jeg ville også ride, når jeg var 80.

 

Hvad med Bent Fabricius Bjerre - i 2013 var 88 og havde halvpart i en hest. Om han rider endnu, ved jeg ikke.

 

Så der er mange år endnu felicia, hvis helbreddet tillader det.

 

God tur.

 

Tina

1
0
Svar på denne tråd
 
 omtanke
Forfatter: 
Dato:  30-01-2015 09:21

og med god kropskontrol så kan man ride lige så længe man kan gå....


DV og Taf opdræt sælges.

http://www.rytteropstilling.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-01-2015 10:02

Det er da dejligt at se en sport hvor alle, lige fra ung til gammel, glemmer aldersforskellen og bare nyder samværet med hestene og hinanden.

 

Jeg red indtil for få år siden, ind i mellem tur med en mand midt i 60'erne, frisk, sjov og med på den værste var han.

 

En anden gang var jeg på tur med en flok ryttere. Én af dem var i starten af 80'erne, og havde lige købt ny hest, da hans gamle hest var død af alder.

Vi skridter så side om side og snakker hyggeligt, og da vi er max 2 meter fra en træstamme, sætter hans nye hest pludselig i galop, og springer over!

Den gamle blev siddende, og da jeg når op på siden af ham, siger han "NÅ!, den ka' sgu' også hoppe krikken",

Jeg var ved at skvatte af hesten af grin. Det var det sejeste

 

Rigtig god dag fra Anne

 

7
0
Svar på denne tråd
 
 Bent fabricius bjerre
Forfatter: 
Dato:  30-01-2015 10:03

Rider endnu.

 

Min gamle chef, der vist er i midten af 70'erne, rider også dagligt.

 


Mvh. Tine


Klipning tilbydes i Køge området: www.hesteklip.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Alder ingen hindring
Forfatter: 
Dato:  30-01-2015 11:47

TS - tillykke med fødselsdagen når du kommer så langt

 

Jeg blev 50 sidste år og det er da ikke alderen, der vil få mig til at stoppe. Det er mere et spørgsmål om hvor lang tid jeg synes det er sjovt. Og så er ridning jo god gymnastik for ryggen og kroppen, alene af den grund er det da om at blive hængende i mange år endnu


Mvh. Sanne

 

Sælges: Barefoot Cheyenne str 2, fuldt monteret incl. lammeskindssædde. Se præsentation for flere detaljer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min Far
Forfatter: 
Dato:  30-01-2015 19:03

Min far købte min tidligere pony da jeg måtte sande at jeg ikke havde tid og overskud til hende efter at jeg havde fået barn.

Han havde nogle rigtigt gode år som turrytter sammen med hende, og jeg mener at han var 74-75 da han solgte hende igen.

 

Billedet her er fra forrige sommer - min far på 80 år på min lille araber, still going strong..

 

Iøvrigt er der stadig fuld gang i den gamle. Ridesporten er lagt på hylden, men han spiller stadig tennis og badmindton hver eneste uge

 

Billede

 

11
0
Svar på denne tråd
 
 ********
Forfatter: 
Dato:  07-02-2015 18:06

Jeg begyndte at ride som 50 årig, bliver 55 i morgen og har bestemt ikke tænlt mig at stoppe foreløbig.

Vi starter stævner og drømmer da helt klart om at gøre fremskridt forsat.


De bedste ønsker

Tirsa

 

Man bliver aldrig for gammel til at lære

- Der bliver bare mere og og mere der skal aflæres

2
0
Svar på denne tråd
 
 Hvorfor...
Forfatter: 
Dato:  09-02-2015 14:59

... skulle man stoppe bare fordi man bliver ældre? Det er jo ikke en sygdom at blive gammel - og ridningen kan måske netop hjælpe med at forebygge skavanker, da man jo bruger både krop og hoved - og man kommer ud og får frisk luft og lys :)

Jeg har tænkt mig at blive ved så længe jeg kan - men selvfølgelig med en tilpasning af hesten type. Der er jo ingen der siger at man skal købe en unghest eller en med et heftigt temperament - en venlig - måske ældre - hest, der kan give gode ture uden den store risiko - det er sagen. (og måske skal man få opstaldet et sted hvor andre tager det hårde arbejde)

 

Her er en lille artikel om Dronning Elizabeth - der stadig tager en daglig morgenridetur i parken på sin Fell pony :)

 

www.people.com/people/package/ article/ 0,,20395222_20822202,00.html


£isbeth & Baloo

Kender du Trec? Læs om det på:

TRECDANMARK.DK
Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

5
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  10-02-2015 09:33

Der er vist ikke nogen aldersgrænse på hvornår man er for gammel til at ride.

Her er et par af mine bekendte Andi og Ron. Ron er så vidt jeg husker 74 og driver sin egen kvæggård fra hest 8-10 timer ugentligt.. Andi er også ved at være deropad i alder...

Billede

 

Jeg kender da en del på mellem 60 og 70 der stadig rider og selvom jeg ikke er mere end midt 40'ne selv så bliver det ikke dåbsattesten der kommer til at få mig til at stoppe, men nærmere den dag hvor jeg ikke selv kan muge ud.. Men så er der jo maskiner og staldpiger.


Hilsen

Jens

 

 

'Tænk det du vil, og gør det, du gør'
'Good fences makes good neighbors'

4
0
Svar på denne tråd
 
 Endelig
Forfatter: 
Dato:  13-02-2015 18:15

en tråd jeg blev glad i låget af. Er selv efterhånden blevet 56 år, og jeg har en dejlig DVér som er hjemmelavet og jeg selv har tilredet. Nu har jeg altid været konkurrencerytter og i den grad hygget mig med at træne til diverse stævner. Ikke at jeg har ambition om at deltage til næste OL, men udelukkende hygget mig med D stævner. Men når jeg ser på de andre deltagere, så føler jeg mig virkelig gammel og udløbet på dato. En bemærkning fra en bekendt, om at jeg skulle lade de unge ha' konkurrencebanerne for dem selv, har så stoppet fornøjelsen for mig. Og bemærkningen kom ikke fordi jeg startede for lave klasser eller "vandt det hele" så bemærkningen sved.

Så derfor rigtig dejligt at læse om jævnaldrende der også frisk starter op med unge heste, og har tænkt sig at fortsætte længe endnu.

 


Lilian

 

MOSEGAARDEN

Opstaldning under hyggelige former og med hestevelfærd i højsædet

2
0
Svar på denne tråd
 
 Kroppen bestemmer
Forfatter: 
Dato:  13-02-2015 19:30

 

Jeg fylder 57 i år og Oskar fylder 22 d. 1. april og jeg rider næsten hver dag.

Det er i ridehus hvis banerne eller vejret ikke er godt. Jeg rider ofte alene, men nyder også gerne godt selskab af pigerne, i alle aldre

 

Unghest ville jeg ikke give mig i kast med, både fordi det rækker mit talent ikke til og så er jeg nok en kylling


Hilsner fra Joan

1
0
Svar på denne tråd
 
 friske ryttere
Forfatter: 
Dato:  21-02-2015 10:21

Jeg er ikke helt samme aldersgruppe som jer endnu.

 

Min plan er nu også at fortsætte sålænge jeg overhovedet kan - som min sygeplejeske søster siger :

 

Use it or loose it! (kroppens funktioner)

 

Jeg læste tråden for et par dage siden og jeg har sådan gået og tænkt på dig Vangsgaard 1, hvor er jeg ked af at en dum og ubetænksom kommentar, sikkert brygget i jalusi, har ødelagt stævnerne for dig.

 

Måske du kunne få glæde af denne hjemmeside:

 

http://interdressage.com/

 

Her kan du deltage i stævner hjemmefra, du uploader bare din film til youtube og sender linket.

 

Der deltager alle og nogen gange er der klasser målrettet seniore. Feks. har jeg set klasser udskrevet hvor ekvipagens samlede alder skal være over 50 år. Her kan jeg godt være med, men kun hvis jeg støver min 20 år gamle selskabspony af.

 

Hvis det har interresse, så skriv en pb, så skal jeg forklare hjemmesiden, den er lidt kringlet indtil man har "knækket koden"

 

Bedste Hilsner

Helle (38 år)


 

Rytter af konetypen

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for
Forfatter: 
Dato:  21-02-2015 21:20

Jeres sjove og opmuntrende indlæg. Jeg fortsætter så længe jeg kan, og det er forhåbentlig længe endnu

 

Jeg har en unghest på tre, som bliver tilredet herhjemme af en dygtig pige. For et par år siden investerede jeg i en Hit Air vest. Og rider i modsætning til for 40-50 år siden altid med hjelm. Jeg kan jo stadig skvatte af?

 


fjordhest Lotus 2001

shetlænder Uschi Pippilotta 2000

irish cob Romanys Agata 2008

irish cob Pedersmindes Monique 2012

fra Stald Pedersminde

3
0
Svar på denne tråd
 
 For gammel ???
Forfatter: 
Dato:  27-02-2015 15:10

Jeg er 52 og er lige begyndt at ride og har bestemt ikke tænkt mig at holde op foreløbig.

Jeg har desuden fornylig hørt om en som rider selvom hun er 82. Hun red sin egen hest til i en alder af 72. Ta' den

Det bliver nok på en mere og mere stille og rolig måde man rider, men det er (som du selv siger) en god måde at holde sig i form på og samtidig få nogle dejlige oplevelser sammen med hesten i naturen. Det skal man da unde sig selv.

Så jeg siger - Live life to the fullest , og tag foden af bremsen! Gør som du selv synes og blæs på hvad andre mener om det.


Lykkelig førstegangs ejer af hest.

www.neesgaards-geder.dk

5
0
Svar på denne tråd
 
 On-line dressur
Forfatter: 
Dato:  28-02-2015 21:30

Hej Asferg

 

Det har jeg godt nok aldrig set eller hørt om, men det er da en sjov idé. Var lige inde på siden for at se hvad det var, men tror ik lige det er sagen.

Ville hellere hvis der blev udskrevet old boy's klasser ved diverse D stævner, så var der vel ik nogen der fik ondt et hvis sted, bare fordi man er ude over teenage alderen. Og ikke mindst ville det være rigtig hyggeligt, hvis man kunne møde andre "gamle" ryttere der stadig har mod på lidt konkurrenceridning, for det er jo en del af charmen, det at møde og få snakket med andre.

 

Mange rytterhilsner herfra

 


Lilian

 

MOSEGAARDEN

Opstaldning under hyggelige former og med hestevelfærd i højsædet

1
0
Svar på denne tråd
 
 alder ingen hindring
Forfatter: 
Dato:  09-04-2015 22:14

Her hos os har vi hver sin hest. Vi rider 3-4 gange om ugen. Jeg er 67 og min bedre halvdel er 77. Han begyndte først at ride regelmæssigt, da han var 66. Havde dog redet on/off før. Han sætter pris på "stå på skamlen", men kan dog godt komme op stadigvæk. Vi har rigtig stor glæde af det, og som pensionister kan vi tage af sted, når vejret er godt. Vi rider kun ture - hvad er bedre end en frisk galop på stranden på Rømø? Fabricius Bjerre rider vist stadig - han er jo 90. Så ridning har vist ingen øvre alder. Så alle I "unge" - 50/60-årige - kan se frem til mange rideår endnu.


4
0
Svar på denne tråd
 
 Dejligt
Forfatter: 
Dato:  13-04-2015 00:27

At se der er så mange "voksne" ryttere , men I er ikke her fra egnen , her kan man ikke finde 3-4 stk til et old boys hold . Nå skidt , så smider jeg Shaker i traileren og tager en time elle to til vesterhavet eller rider et par timer herhjemme omkring .Jeg er også årg 55 og jeg ka li det. MVH Lars


 

 

Jeg elsker motion og natur -

 i samarbejde med min pinto og min ruhår.

 

 

4
0
Svar på denne tråd
 
 Alder og ridning
Forfatter: 
Dato:  13-04-2015 08:00

Jeg er 57 år og rider i skoven 1 - 3 timer hver dag og har ingen planer om at holde op med det, før jeg ikke kan klatre op på ryggen af en hest. :)

 

Jeg træner meget lidt på bane, men i år har jeg planer om at starte show igen, så jeg er så småt kommet lidt igang igen.

 

I skal bare konvertere til western ridning, hvis I gerne vil starte konkurrencer - der er der ingen "alders-mobning" til shows.

 

Desuden finder i ikke en mere stabil turhest end en velredet westernhest.

 

Til inspiration:

 

Billede

 

 

Billede

 

6
0
Svar på denne tråd
 
 Rider stadig...
Forfatter: 
Dato:  15-05-2015 08:37

Billede

Jeg bliver 53 år lige om lidt, og jeg hyggerider dressur på min 18 årige vallak. Jeg har ingen planer om at stoppe.

 


Helle Nielsen

 

Carpe diem

1
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler...
Forfatter: 
Dato:  15-05-2015 13:33

 

 

Livet er til for at leves og nydes, også efter de første 50 år.

Billede

 

Ski og frost, først lært som "rigtig" voksen

Billede

Første stævne på min 4 års, så jeg er hele 47 år ældre end mulen

Billede

 

Terræn træning mule er 19 år og jeg tæt på 50 på billedet.

Billede

 

Skøn skøn tråd, jeg er selv en årgang 1963 dvs jeg er fyldt 52 sommer, og er da "stil going strong"

jeg har lige tilredet min hjemmeavlede ollerdreng, han fylder 5 til juni.

jeg har ingen planer om at lade alder afgøre, om hvorvidt jeg rider eller ej, ligesom jeg ikke har mødt, nogen som helst negative kommentare ude til diverse stævner, tvært i mod, jeg oplever respekt og fælles glæde for vores sport fra de fleste andre ekvipager, unge som " gamle"

jeg og min gamle dressur mule debuterede i millitary, da hesten var 18 år og jeg selv 48 år, så det er aldrig for sent at lære nyt. Det var Mega sjovt og jeg og min trofaste ven, som jeg også selv havde avlet, fik nogen sjove og gode år sammen på terræn banerne, efter pensionen fra de store dressur stævner, og tros vores "fremskredne"alder, klarede vi os på lige fod med de unge millitary debutanter, faktisk bedre på nogen områder, mon veldresserede mule og min erfaring, gav lidt overskud og is i maven, når udfordringerne tog til.

Nu ser jeg frem til mange år sammen med min unge hest, både på tur og til stævner.

jeg kender rigtig mange dygtige og aktive ryttere på min alder og ældre, der fortsat giver kan give de unge smarte ekvipager baghjul, både på stævnepladsen og på stubmarkerne inklusiv mig selv, jeg kommer da stadig hjem med rosetter ind i mellem he..he... Og kommer da også nogen gange først i mål, når den står på "markræs" jeg oplever min alder og erfaring som et plus, og så længe kroppen vil være med, er jeg til hest nærmest hver dag.

min søde mand gennem 28 år siger " hun dør sgu' med støvlerne på" hvis nogen kommer med kommentare om hvor vidt det er klogt at ride og udfordre sig selv som jeg gør, i min " fremskredende" alder.

så op på dyret så længe i lyster, og ud til stævner hvis det er det i vil, og skid hul i om nogen har "ondt røven" brokkehovede og de nidkære findes jo altid, om det så er alder, heste race, udklasninger osv lad dem snakke. Bare Vi har andre det sjovt i mens

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

4
0
Svar på denne tråd
 
 Ride ture i det blå
Forfatter: 
Dato:  06-09-2015 23:08

Hej jeg er med er oss ved at arbejde med ung hest og lige 50 år.Har ox araber og rider hingst


Ox avler

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ung gammel
Forfatter: 
Dato:  07-09-2015 08:50

 

Sikke en dejlig livsbekræftende tråd.

 

Jeg har ikke rundet de 50 endnu, men kommer alligevel med, hvad jeg tænker om HN efterhånden især efter jeg har læst denne skønne tråd.

 

De unge er flyttet / flygtet til HG og dem der stadigvæk hænger på her er voksne og har travlt med livet og deres hobby så derfor kan der til tider være lidt dødt her.

(overdrivelse fremmer forståelsen. )

 

Sikke nogle skønne billeder der er lagt ind, især Ardith og Constance ligner kvinder jeg ikke har lyst til at bide skeer med.


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Welsh partbreed hingst fra 2014 sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/342805/

Islænder hoppe sælges.

1
0
Svar på denne tråd
 
 sidste hest
Forfatter: 
Dato:  18-09-2015 11:48

Jeg bliver 50 år om få år og har i år købt en unghest som skal blive min sidste hest, men det sagde jeg så også om den forrige hest . Det bliver dog ikke pga alder at jeg stopper, men mere fordi jeg snart ikke orker at skal starte forfra med nye heste.

 


Hilsen Helle

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vangsgaard
Forfatter: 
Dato:  20-10-2015 13:05

Hej i Sabro rideklub v. Århus er alle aldre med, og ingen ser skævt til nogen. Så hvis du gider køre så langt, er du hjertelig velkommen, der er, for det meste, også seniorklasser. Jeg kan da ikke forestille mig, at der ikke findes andre klubber, som har det ligesådan. Håber på du finder noget.

 

Hilsen en 58 årig, som "lige" er startet og som stiller op i LD1 og LD2 hehe

0
0
Svar på denne tråd
 
 alder gen hidring
Forfatter: 
Dato:  03-11-2015 10:54

Bent


Welsh Cob avler


www.kildegaardstud.com

2
0
Svar på denne tråd
 
 Sporten jo kendt for
Forfatter: 
Dato:  03-01-2016 10:21

en lang sportskarriere. Jeg har redet med mange +70 ryttere i mit liv. Det eneste jeg kan sige om dem er at de havde en fantastisk fysisk form trods alder

 

min venindes mor genoptog ridningen i en sen alder, hun nyder det så meget i sine midt 70'ere. Hun er en forsigtig rytter men det er nok mest fordi hun holdt en lang pause inden hun kom igang igen.



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider