Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Job samtaler dilemma, hjælp!
Forfatter: 
Dato:  15-04-2013 21:51

Hej

Så er der så sket noget helt usædvanlig, jeg er blevet kaldt ind til jobsamtale imorgen og på onsdag, det er jeg jo mega glad for, men jeg vil jo gerne til begge 2 for at høre hvad det er for noget, så er det lige, hvad gør man hvis så ham imorgen tilbyder mig jobbet med det samme under samtalen, kan man så godt sige at man skal til en anden samtale dagen efter og man gerne lige vente med at give svar til dagen efter? Det skal siges det er begge job som jeg har søgt uopfordret.

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Bare sig..
Forfatter: 
Dato:  15-04-2013 22:03

at du gerne vil have et par dage til at tænke over det de tilbyder dig..

Godt enghø i småballer sælges i Horsens og omegn.!

Skriv for nærmere info..

0
0
Svar på denne tråd

pøj,pøj
Forfatter: 
Dato:  15-04-2013 22:04

Held og lykke med samtalerne.

Jeg ville sige ja efter den første samtale ved jobtilbud,men bede om kontrakt til gennemlæsning inden du sætter din underskrift endeligt. Så kan du med ro i sindet tage til næste samtale, uden at have lovet noget.

Mvh Birgitte

0
0
Svar på denne tråd

Det var da flot!
Forfatter: 
Dato:  15-04-2013 22:11

To samtaler på uopfodrede ansøgninger. Sådan! ;-)

Skulle det lykkelige ske, at du får tilbudt job med det samme, så siger du pænt tusind tak, men at du gerne lige vil sove på det til i morgen og så giver du svar der. Det er altid godt, at handle velovervejet på jobskifte/nyt job.

En veninde af min oplevede lidt af det samme. Hun fik også tilbudt job, men tog alligevel til en anden samtale. Den anden samtale forløb så helt ad h..... til, men hun tog til den (faktisk med et jobtilbud i hånden og oprejst pande) for at se stedet og chefen an. Der var så MINUS kemi og hun blev blot bekræftet i, at første jobtilbud var det bedste :-)

Venlig hilsen Camilla

Optimalsadel

Salg af bomløse kvalitetssadler og tilbehør

0
0
Svar på denne tråd

selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  15-04-2013 22:15

... kan du det. I øvrigt skal du ikke sige ja til jobbet, før du har læst din kontrakt grundigt igennem.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  16-04-2013 19:10

Du skal bare sige ja, og så vente på at få din kontrakt til gennemlæsning. Hvis så, at du også skulle blive tilbudt det andet (og hellere vil det), så burde du kunne nå at melde det første fra...

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt :)
Forfatter: 
Dato:  16-04-2013 21:17

Tillykke med interviewene :)

Uanset hvilke af jobene du bliver tilbudt ved interviewet, så siger du noget i retning af 'Mange tak, det lyder rigtigt godt. Jeg vil gerne tænke over jeres tilbud og tage stillig til jeres udkast til en kontrakt'.

Mvh. Sanne

Golan - smuk, dejlig og blid oldenborger

Dolly - pensioneret meget RØD hoppe

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider