åh hvor kan jeg få spat af mænd.
mødte i starten af dec. 2011 en mega sød og dejlig fyr jeg er 25 han er 34 år i starten var alt fryd og gammen og tro mig intet ondt om ham der han har virkelig knoklet i stalden for at hjælpe mig, vi har lavet bokse og han har af sig selv kørt ud og lukket heste ud og ind og fodret når jeg sku på job, vasket op gjordt rent osv og gennemført sød og god ved mig så alt burde jo være perfekt MEN de her ting irriterede mig.
han flyttede nærmest ind fra starten, ikke med adresse men sådan ej det er så hyggeligt ved dig, han forstod ik når jeg sagde det var for meget vi var sammen 24/7 når man er vant til at bo selv og blev sur når jeg sagde om ikke vi kunne ses 2-3 gange om uge så vi begge fik frihed til at se venner og dyrke egen interesser osv, men uha nej nej så blev han sur.
når jeg smsede med mine venner ( mande) sku jeg altid hører på kommentarer som... har du knaldet ham ?? det kunne han så ikke forstå når jeg sagde det var en træls kommentar og hører på mange gange om dagen
da han skulle med mig i byen med en af mine venner, sidder vi alle tre i byen og snakker og på et tidspunkt snakker jeg med min kammerat og min kæreste blir sur og vender ryggen til og vil ikke snakke for jeg have jo ignoreret ham, blev fandeme sur og gik ud for at få luft og ned af gågaden, da jeg kommer tilbage kommer min kammerat imod mig og siger han vil gå hjem og tak for i aften og gir mig et hurtigt farvel kram, så farer min kæreste hen og flipper helt ud og råber og skriger at vi nok have gang i noget ( nej det have vi ikke vi har aldrig lavet noget og kommer ikke til det )
så jeg går op på diskoteket tager hans jakke og tager min husnøgle, mider jakken i hpovedet på ham og løber fra ham hjem og låser døren hvilket resulterer i han banker og hamre så jeg til sidst lukker ham ind.
så tuder han løs om hvor lav tillid jeg har til ham osv.....øhhhh undskyld men jeg stoler 100 % på dig ku du ik lige give mig lidt den anden vej.
han tudede nok 3-4 gange om måneden om hvor kold jeg var...nej men jeg hader mænd der tuder ....SÅ LA DA VÆRE
når jeg kom hjem fra arbejde 14 timer hvor man altså går omkring 30-40 km og er hjemme til midnat og ved man skal op næste dag, jamen det er hyggeligt at komme hjem til levende lys og sushi mm. men HVER aften, sad der og smilede men ville egentlig gerne bare sove, men det have han ikke heller ingen forståelse for.... det ok engang imellem men ikke hver aften
fandt ham så på 2 dating sider mens vi kom sammen da jeg googlede hans navn og da jeg viste ham dem jamen nej han var ikke på nogen dating side.....???? sjovt men hvem er så det på billedet med dit navn din alder og din bopæl ???? men nej så blev han sgu sur
han ville osse have at selvom vi så hinanden hver dag jamen så skulle vi snakke i tlf flere gange om dagen når jeg var på job.. så siger han hvorfor siger du ikke noget ??? jamen undskyld hva skal vi snakke om ???? vi ser hinanden konstant der er snart ik flere emner
det skal siges han har haft brækket ryggen så han prøver at få flex men arbejder måske 4 gange på en måned for så kunne han jo hænge ud hos mig hele tiden................suk
han omgik aldrig sine venner nej kun et par af mine og ingen interesser der sku plejes så ingen nye emner at snakke om
han ville have jeg skulle slette mine mandevenner på FB hvis de så for pæne ud og jeg måske have datet dem, ja ok men jeg er jo sammen med dig og ikke dem..........
gik fra ham her for 3 uger siden kunne ikke klare hans jalosi
og dælme om han så ikke tjekker min fb profil en uge efter vi har slået op og så får jeg ellers en sviner om at jeg have tilføjet en mandeven ????? ja og vi er sgu ik sammen mere det er bare en ven
er det bare mig der er sær og burde leve alene i en træhytte i en øde skov i sverige ??? eller er det ting man bare må leve med i forhold for så vil jeg leve som lykkelig single resten af livet