Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Dating
Forfatter: 
Dato:  15-07-2007 22:23
Tjah jeg er jo somsagt begynt at Date lidt inde på Dating Dk men der kan godt være nogle spøjse fyrer ind imellem her forleden var der en der spurgte har du nogle store bryster for det er det jeg tænder på Hmm tænkte jeg barer tror ik lige han er min type godnok,kender i nogle gode Dating sider hvor man eventuelt ku finde en rigtig hestefyr hi hi mvh Katrine
0
0
Svar på denne tråd
 
 Farmerdating.dk
Forfatter: 
Dato:  15-07-2007 23:18

Farmerdating.dk


Inde på dating.dk er der magen mærkelige typer!





Healing af heste/dyr.
Heste-og hundemassage.
Adfærdsvejledning.
Se mere:
Healingafdyr.dk {> {>

Hestebokse udlejes i Hundested, nær Fr.værk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Måske er der noget
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 00:03

i din profil der signalerer noget forkert - for af de MANGE breve jeg har modtaget, har der ikke været et eneste af den slags!


Hvis du vil, kan du sende dit brugernavn i en PB, så skal jeg gerne lure på din profil :-)


Christina & Prinsesserne

www.skrydenlyst.dk

SØD KÆRESTE SØGES!!!!









0
0
Svar på denne tråd
 
 Bløde fødder
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 09:00

Ja der er mange mærkelige.


Der var en der mente at jeg bestemt måtte have bløde fødder og han ville gerne have jeg kørte dem rundt i hovedet på ham.


Der er kun billed af hoved og overkrop på profilen.


Men hver sin smag


Heidi

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heidi...
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 13:22

Jeg vil da også gerne mærke dine bløde fødder ej, det er gas, hver sine lyster.


Jeg har fundet min kæreste på Dating.dk, vi har ½ års dag idag, og har boet sammen i 5 mdr


Tine






*La Luna de Primavera * Freja * Surprice * Ticco*



-En rigtig hest er en oldenborg-



-Der hvor volden går ind, går forstanden ud-

-Rigtige kvinder har horn på sadlen-


0
0
Svar på denne tråd
 
 dating...
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 15:26

det er ikke alle mænd på dating der er sådan jeg har skam fundet en sød fyr på dating...


så det er alså muligt at finde en blandt alle mændene der er fornuftige og seriøse nok...


så held og lykke herfra...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Farmerdating...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 19:38
Farmerdating er svaret. Ja der fandt jeg i hvert fald Anders, omend jeg ikke rigtigt troede på det der net-dating og bare var derinde for at lure... Men vi har da boet sammen 3 år og har en lille datter nu. Jeg syntes også der var nogle mærkelige typer på Dating.dk.

Sort quarterføl efter Mega Pine/ Sarabi Del Cielo sælges, se www.123hjemmeside.dk/melohn/3350003
Luksus sommerhus på Marielyst til 8 personer udlejes, se www.novasol.dk/nov/208...701&S=2006 .
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad er der sket med
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 22:06

at træffe fyrer/damer i byen eller gennem venner og bekendte? Godt nok har manden og jeg været sammen i 16 ½ år, og jeg er langt fra en med modeludseende, men jeg har da i mine tid før mand, villa, vovhund, biler, mc og hest fundet mine kærester "live" i byen eller gennem venners venner osv.?


Måske kan jeg bare ikke helt følger med tiden, men jeg mener stadigvæk, at man skal "tænde på hianden", og det er sgu svært via maskineriet...





Hilsen Eva L & pletfætteren Buller







0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider