Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Jeg har også
Forfatter: 
Dato:  20-09-2006 22:07

lige været ved lægen i dag... Kom heldigvis ind til den "nye" på ca. 60 år... (en kvinde)... Skulle have taget et celleskrab (de der tilbud til kvinder i en vis aldersgruppe) og tænkte at jeg fda samtidig lige ville tage en snak om spiralen der vist ikke sidder som den skal...


Den anden læge på stedet, er den særeste snegl, og det var ham der satte siralen op til at starte med... for det første snakker han altid som om han lige er stået op... ALTID


Da jeg skulle have spiral sat op efter fødslen af den sidste, var der en masse problemer med den... Manden blev ved med at prikke sig på snorerne... Hvad gør man ikke for sin mand... Jeg opsøgte lægen flere gange med problemet, og den sidste gang gik det helt galt...


Han; Neeej... Det kan ikke passe at han prikker sig på den... Den sidder jo helt oppe...


Mig; Jamen det gør han... Endda så man kan se det efterfølgende...


Han; Jamen det kan ikke være den... Det må være noget andet...


Mig; Der kan for H#lvede ikke være "noget andet" deroppe...


Han, Jamen... Du kan selv s... næh... Det er da også trælst at du er helt deroppe... Jeg ville gerne vise dig hvad jeg mener...


Mig; joh, men nu er jeg jo som mennesker er flest, indrettet med hovedet i modsatte ende af understellet...



Nå, det endte så med at han klippede yderligere af snorerne, og jeg tænkte, at den spiral kom sq nok aldrig ud igen...


Dette blev så bevist i dag, da jeg var hos den kvindelige læge... Der er dømt gynækolog til afmontering af spiral... FEDT


Han er simpelthen den særeste snegl, og jeg har da aldrig oplevet sådan en læge før... "Det må være noget andet"... Year Right... (sagde også til manden at han skulle huske at tage boremaskinen med ud)... Dooo


"Det er da også trælst at du er helt deroppe"... Ja, men sådan er den menneskelige anatomi altså som regel...


Nå... Men nu venter jeg på at jeg får en indkaldelse fra en gynækolog, så spiralen kan fjernes og senere erstattes af en ny... Som Fjols Læge ikke kommer til at sætte op...


Det er jo ikke fordi man synes at det er sjovt at skulle ligge der med det hele blottet, og med stængerne i vejret...


Andre der har haft lige så sære oplevelser hos lægen?






Zamangah


Palomino hoppeføl sælges





0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa!!
Forfatter: 
Dato:  21-09-2006 11:15

Nej heldigvis. Da jeg for 6 år siden skulle have en spiral sat op var jeg lige kommet ind til lægen og ligge der i ved!!


Så, så dum som jeg er spørg jeg lægen "hvad kosten den" og hvad gør læge åbner døren ud i gangen og råber ud til en af klinikdamerne "HVAD KOSTER EN SPIRAL" ja jeg syntes det var pinligt da jeg viste at hele venteværelset meget nemt kunne høre det..


Men der var jo heldigvis ikke noget "forkert" i det syntes bare det var pinligt..


Bodil

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke for nylig
Forfatter: 
Dato:  21-09-2006 14:09

Jeg har simpelthen den sødeste læge. Han er 60 og helt nede på jorden. Det er den første læge, jeg har haft, der kysser patienterne på kinden - måske fordi han har arbejdet i Frankrig :-)


Sikke en kedelig omgang for dig - ja, altså jer. Det kan heller ikke være særlig sjovt, at der er nogen/noget, der prikker igen ... *fnis* ... i hvert fald ikke særlig sjovt for din mand ... for os andre er det nok en anden sag :-)


Held og lykke med anden omgang!




Venlig hilsen
Randi G.

Mors hest er bedst
(Anne-Katrine, 4 år)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi går jo
Forfatter: 
Dato:  21-09-2006 15:48

opså bare og ryster på hovedet og smågriner over den sære læge... Man kan jo ikke gøre så meget andet... GGG


Hi hi hi, BM... Hvad mon du skulle have lavet? Det var der jo nok ikke nogen der kunne regne ud... GGG


Zamangah


Palomino hoppeføl sælges





0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider