Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Advarsel: Håndmixere!
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 22:20

Der er jo en del emner om mad herinde, så jeg vil lige advare om brugen af håndmixere (du kan springe over dette, hvis du har kort hår).


Jeg ville lige røre lidt pulverkagecreme sammen, da vi fik uventede gæster. Da jeg ikke havde nok mælk kom jeg lidt A38 i - og det var farligt!


LAD VÆRE MED AT DUFTE NED I SKÅLEN, MENS PISKEREN KØRER!


Idet piskerisene griber fat i dit hår og begynder at "permanente" ryger maskinen ud af din hånd, så du ikke kan standse den, før den sidder uhjælpeligt fast i din hovedbund. Selv om din kæreste tager sig sammen mellem latterkramperne og får maskinen og en pæn stor tot hår klippet af, ender du med en rigtig stor bule i den ene tinding. Den er pænt blå, så min kæreste er lidt ked af alle de reklamer om at man skal anmelde vold mod kvinder.


Nu sidder jeg og overvejer om jeg skal tage håndmixeren op af skraldespanden igen...


KH/Helle

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej nej
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 22:28

lad bæstet blive hvor det er..!! Ring straks efter politiet og bed dem komme og afhente den.


Hold for guds skyld skraldespandslågen lukket - sæt eventuelt et stykke gaffatape på, så du er sikker på, at den bliver hvor den er indtil politiet, sikkert iført skudsikker vest og tåregas, kan tage den i forsvarlig varetægt.


En gang voldelig håndmixer - altid voldelig..!!



Mvh

Line



Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting.....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dagens joke
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 22:32

Jeg har lige læst din historie op for min mand, men det var temmelig svært for ham at forstå, hvad jeg sagde, da jeg nærmest tudede af grin, da jeg læste op!

Det er da en helt fantastisk historie og beskrivelse. Den må jeg straks linke til veninderne.


Håber kagen var god!!!

MVH Dorthe (med langt hår og håndmixer)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Uf da...
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 22:32

Det bliver nok nødvendigt for håndmixeren at udøve noget woman-manship for at få genopbygget din tillid til den ;-)


Den kan da heller ikke være bekendt sådan at overfalde dig!!


Du skal nok ikke lade andre genstande i dit køkken læse med i tråden om køkkentips - det kan meget vel ende galt...


God bedring til dig, jeg håber, at du får tilliden til håndmixeren tilbage. Sådan en dims er måske farlig, men den er også fordømt praktisk - og nej, det ville ikke være sket med et piskeris :-)





Venlig hilsen
Randi G.

Mors hest er bedst
(Anne-Katrine, 4 år)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Når vi nu er igang,
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 22:57

vil jeg også godt advare mod de her små biler man trækker op, ved at trække dem baglæns og så slipper, - og så fiser de afsted af sig selv.

Giv dem aldrig til en 3-årig, der lige skal se, om den nu også kan køre i langt hår...

Tak for den traumatiske beretning



0
0
Svar på denne tråd
 
 Det var da
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 07:45
også en sist år herinde som fikk det ene brystet fast mellom vispene, men husker ikkelige hvem det var.

vil også advare mod de små propellfly der skal trækkes op og køres på gulvet. Vores gamle zhit zu fikk den i sin praktfulle hale og randt rundt som et ukontrollert lyn, helt hysterisk bagefter.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Håndmixer
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 09:25

Puha, skræmmende historie .


Jeg er glad for, at jeg har kort hår!


***** Snepony *****


Hvis alt kommer imod dig,

kører du i den forkerte vejbane.

0
0
Svar på denne tråd
 
 LOOOL
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 10:00

Hmmm...


Tror min håndmixer er ualmindeligt velopdragen, for den har hverken angrebet p#tterne eller håret... Men jeg må vist hellere være ekstra opmærksom på den, hvis nu...



LOOOL


Zamangah


Palomino hoppeføl sælges





0
0
Svar på denne tråd
 
 Ha ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 19:31

Ja, hvad kan jeg sige, det var da dagens grin...


Tak for det


Venlig hilsen Lena


Man bliver ikke større af at gøre andre mindre!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 pigkrølle jern
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 21:53

tag jer også i AGT for pigkrøllejern, jeg har rullet min vendindes 60 cm lange hår op på et pigkrøllejern og det skulle jeg nok aldrig have gjort for det var aldeles umuligt at få krøllejernet til at slippe håret og det endte med at vi måtte KLIPPE bæstet af min vendindes hår...


jeg var ikke så populær bagefter.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke med opfindelsen af ny bage
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 23:36
opskrift: pisk væde og mel sammen, tilsæt gradvist lidt ..., og hel derefter den piskede dej op i en velsmurt hovedform.

Stakkels dig! hold fast hvor jeg grinede. Jeg var nød til at læse dit indlæg et par gange.

Så er det man lærer at langt hår bør være sat op under madlavning, også af andre hårsager, øh! jeg mener årsager.

Mon det var et akkument for at få manden til at overtage køkkentjansen? Om ikke andet så som straf, næste gang de begynder at nævne sætningen: Kvinder og teknik!!

Håber, at det går bedre med bulen.

mvh
LGI

En god dag starter med et smil!
0
0
Svar på denne tråd
 
 uuuh de håndmixere
Forfatter: 
Dato:  21-09-2006 22:37

De ER altså farlige

Min mand har engang præsteret at få hånden ind imellem de to piskeris... Det gjorde vist ret ondt


Mvh

Charlotte


Med en Korat i huset bliver dit hjem aldrig det samme igen :-D

0
0
Svar på denne tråd
 
 111111111
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 08:40

Jeg har en af samme model...Vupti, jeg skulle lige lave dej til pandekager...da den pludselig sprang ud af mine hænder...og hvad gør man så når den ligger på gulvet og snurre rundt og turboen er slået til...man griber ud efter den..men men den bider dæl´me...men der sat jeg grænsen, og tænkte lidt klart ...Hev STIKKET UD...


Men min lever altså endnu, den lyder bare lidt sjov når jeg pisker...da de er blevet lidt skæve...


Ja, helt ufarlige er de ikke...


Hilsen Tina

Rigtige piger rider western.....

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider