Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Mig hypokonder ?
Forfatter: 
Dato:  06-09-2005 11:22
Ja det tror jeg sq :( Jeg har ondt i lænden og i min venstre skulder som stråler ned i armen samt i nakken som føles stiv meget af tiden, alt sammen pga. spænninger og at bærer rundt på mine drenge som jo vejer mere og mere.:)
Jeg sidder forkert på arbejde, osv.

Nu synes jeg så pludselig at jeg har myrekryb i venstre side af ansigtet :( Det gør mig bange, selvom jeg godt kan se sammenhængen ..

Lægen er ringet til, kunne få en tid den 20 september :( Og jeg skal til gyn den 28 september, pga af smerter i underlivet.

Det mærkelige er, at når jeg så kommer hjem fra arbejde at efter en times tid, så er mine smerter væk dog ikke i ryggen :(
Jeg føler man altid syg når jeg sidder her :{-( Jeg kan ikke holde det ud mere.
Hvad skal jeg gøre ??

.
Hilsner Lisab.

Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Lisa
Forfatter: 
Dato:  06-09-2005 11:41
Jeg har fået enorm hjælp af en afspæningspædagog. Hun har lært mig at stå, gå og trække vejret.
Du tror ikke hvor stor en forskel det har gjort. Min spændinger er næsten forsvundet.

Jeg er vandret til kiropraktor, fysioterapeuter og et hav af alternative behandler. Men det kom bare igen og igen.

Hun er den første som har set på årsagen af mine problemer og det var ikke mine tunge børn, eller skæve løft osv. Nej det var en elendig opstilling hvor jeg konstant spændte i ballerne og ryggen uden at bruge min front/ mave.
Jeg gik som Charlie Chaplin (og det er der manger der gør!) og hang i bækkent. Derudover trak jeg vejret for anspændt.
Det har været meget akavaet at bliver rettet op. Jeg skal hele tiden sige til mig selv stå ordentligt, slap af, gå ordentligt, husk brystkassen, husk mavemuskler, husk knæerne. Men det bliver nemmere hele tiden og allerede nu virker min gamle opstilling forkert.

Jeg er et nyt menneske!


Hilsen LeneJ

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak LeneJ
Forfatter: 
Dato:  06-09-2005 11:52
For svaret.

Ja min holdning er osse helt hen i vejret :(
jeg går til massage engang imellem, han sagde jeg har en svag ryg og skulle begynde at styrketræne.. Badr :)

Jeg må se hvad lægen siger, hvad mon en afspæningspædagog hedder på svensk ?:-)

.
Hilsner Lisab.

Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider