Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Rengøringshjælp - er det virkelig umuligt?
Forfatter: 
Dato:  10-07-2004 21:49
Da jeg har fået arbejde på Fyn fra 1. august og skal bo derovre i hverdagene, står min mand tilbage med Frederik, alle dyrene og huset!!

Derfor er vi blevet enige om at det ville være rart at få en til at hjælpe os et par gange om ugen, med opvask, vasketøj støvsugning osv. - Men det er ikke sådan lige at finde!

Kan det virkelig være rigtig at det ikke er til at finde en privat, der vil tjene lidt ekstra penge??


Julie

4 SHETLANDSHOPPER MED MEGET FINE PAPIRER SÆLGES!! SE BILLEDER PÅ PRÆSENTATION..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej julie
Forfatter: 
Dato:  10-07-2004 21:54

hvofor prøver du ikke et hjememservice firma. der er jo nok en hel del i nærhedn af dig.

hvad med annoncer i de lokale brugser, har du prøvet det.

imc
livet er herligt
nyd det mens du kan
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lige et lille
Forfatter: 
Dato:  10-07-2004 22:29
side spor.

Tillykke med jobbet. Har lige fået nyhedsbrev om det i dag, fra SMIR rideklub. Håber du bliver glad for det, og kan trække lidt kunder til.

Det er nogen flinke mennesker der er der, og ok rideskoledyr, synes jeg.
-HeidiZ

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej heidi
Forfatter: 
Dato:  10-07-2004 23:52

i har også bare at passe godt på julie, for ellers kommer jeg efter jer. I får en knald dygtig og meget seriøs underviser.

imc
livet er herligt
nyd det mens du kan
0
0
Svar på denne tråd
 
 ihh tak
Forfatter: 
Dato:  11-07-2004 08:11
for de fine ord Inger..

HeidiZ: sikke verden er lille (æh og især på HN) du er altså medlem i SMIR??

Jamen så ses vi jo måske en dag..


Julie


2 SHETLANDSHOPPER MED SUPER AFSTAMNINGER OG 1 UDEN PAPIRER SÆLGES!! SE BILLEDER PÅ PRÆSENTATION..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nææh..
Forfatter: 
Dato:  11-07-2004 08:46

Det skulle da ikke være helt umuligt..det kommer selvfølgelig an på hvad i tilbyder kontra det i forlanger :-)

Min kæreste gør rent privat og kender flere andre studerende der også gør det som fritidsjob, men vi bor altså i København.

Der er da rimelig mange uddannelses steder i slagelse så det skulle da være muligt at finde en studerende der har tid og lyst til et sådant job.

Har i prøvet at annoncere i søndagsavisen??


Tillykke med det nye job i øvrigt

MVH Line

:-) Jeg leder med lys og lygte efter vores gamle heste/ponyer, så slå et smut forbi min præsentation og se om der er nogen du kender :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 nu ved jeg jo
Forfatter: 
Dato:  11-07-2004 11:54
ikke hvordan i havde forestillet jer det, men jeg ved at det er umuligt at få en ud for en time et par gange om ugen! Det gider folk ikke i længden.
I skal nok sørge for at det er mindst 3 timer pr gang. Jeg ved med mig selv, at skal jeg ned og undervise en rytter i 30 min, så har jeg dælmer svært ved at få bagdelen med mig, men er der flere, møder jeg nærmest op før!
Så det kan være det er der den ligger.
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*stifter og æresmedlem i FHK, fiskehviskernes klub*
vi udøver og træner med FMS

0
0
Svar på denne tråd
 
 Her i Nordsjælland......
Forfatter: 
Dato:  11-07-2004 11:57
er det i hvert fald svært at finde nogen, der gider gøre rent for andre.

Min ældste datter har noget rengøring for nogle søde mennesker uden børn og husdyr ( lig med MEGET let job ) i Virum - der får hun 500 kr i hånden pr gang for 3-4 timer MEGET let arbejde. De har haft svært ved at finde hjælp og er meget glade for at det er lykkes ;-)

Jeg ved ikke hvordan det er andre steder i landet.

Men overalt er der jo hjemmeservicefirmaer.

Held og lykke med eftersøgningen.

Tillykke med det nye job. ( Kan du undvære din søn hele uger ad gangen? )

Hilsen May-Britt.


Søde, tamme sibiriske dværghamstre, vinterhvid og pearl, søger gode hjem som kæledyr - vi har for mange.
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-07-2004 20:03
Line: Nej jeg har ikke annonceret i avisen, men det vil jeg da gøre..

Tine: Jeg havde regnet med 2 gange om ugen af ca.2-3 timer..

May-Britt: Nej det bliver rigtig hårdt at undvære Frederik i hverdagene, men jeg ved at det kun er for en periode.. Han skal starte i børnehave til november, og det vil være rigtig synd at rykke ham op nu, for at skifte til en dagpleje i en eller to måneder, for så at få et skift igen til en børnehave. Nej så må han hellere blive hos min mor, hvor han bliver passet nu..

Jeg har bare indtryk af at hjemmeservice er så dyrt, nogen der ved noget om det? Jeg kan jo selvfølgelig også ringe rundt i morgen...


Julie


2 SHETLANDSHOPPER MED SUPER AFSTAMNINGER OG 1 UDEN PAPIRER SÆLGES!! SE BILLEDER PÅ PRÆSENTATION..
0
0
Svar på denne tråd
 
 min erfaring siger
Forfatter: 
Dato:  11-07-2004 20:25
mig at hjemmeservice er dyrt i forhold til hvad du for!
En bekendt af mig gør rent privat og når hu nhar haft ferie, så har nogle af husejerne haft et hjemmeservice firma på. Og de har brokket sig...og min bekendte har også kunne se hvordan de undgår hjørner eller bare kører kluden let over gulvet!

Jeg tror, hvis jeg en dag skulle have rengøringshjælp, at det skulle være en privat.
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*stifter og æresmedlem i FHK, fiskehviskernes klub*
vi udøver og træner med FMS

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julie Schwartz
Forfatter: 
Dato:  11-07-2004 21:09
Putin, min tidl. hest har stået på nabogården lige ved siden af. Så har haft redet der det sidste ½år. Men flytter til Odense, så kommer ikke til at være der mere. Men kan da være jeg kigger ned til et stævne, eller sådan noget :-)

inger christensen: Mon ikke de gør det :-)Det jo ikke et særligt stort sted, men folk plejer at være søde mod hinanden :-)
-HeidiZ

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg ville da gerne
Forfatter: 
Dato:  12-07-2004 19:33
... hvis ikke der var så langt! jeg supplerer min su med et rengøringsjob... hele huset for 250 kr pr gang plus frokost!. Jeg er der to gange om måneden.
Bare fordi man er blevet 30 kan man godt elske ponyer

MIN HJEMMESIDE


HINGSTEPLAG TIL SALG, 2500; SE PRÆS.
0
0
Svar på denne tråd
 
 weeeee
Forfatter: 
Dato:  14-07-2004 21:46
Så lykkedes det at finde en HN'er (for det ikke skal være løgn) der tør give sig i kast med min jordhule..

Så hjælper det altså alligevel at brokke sig ;-)

Julie - der nu ser frem til et rent hjem...


2 SHETLANDSHOPPER MED SUPER AFSTAMNINGER OG 1 UDEN PAPIRER SÆLGES!! SE BILLEDER PÅ PRÆSENTATION..
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider